درباره دکتر سعید جوی زاده

درباره دکتر سعید جوی زاده

استراتژیست GIS و RS

دکتر سعید جوی زاده مدیر موسسه علمی تحقیقاتی چشم انداز هزاره سوم ملل و عاشق مجموعه علوم جغرافیایی است. وی معتقد است که دشمنان اصلی بشریت ترس، شک و بی هدفی هستند. کارشناسی جغرافیای طبیعی را در سال ۱۳۸۱ از دانشگاه یزد، کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی محیطی را از دانشگاه خوارزمی در سال ۱۳۸۴ و مدرک دکتری خود را در سال ۱۳۹۸ در رشته اقلیم شناسی  از دانشگاه خوارزمی اخذ کرده است. عنوان رساله ایشان “تحلیل فضایی خشکسالی در ایران” است. او متخصص سیستم های اطلاعات جغرافیایی(GIS) و سنجش از دور(RS) وآمار فضایی است. از سال 1381 مشغول تدریس در دانشگاه ها و مراکز دولتی و خصوصی است. وی همه ساله کارگاه های تخصصی را برای علاقه مندان به GIS و RS برگزار می کند. کتاب هایی مفید و کاربردی را در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور و آمار فضایی را به رشته تحریر درآورده است. هم اکنون نیز بروی سیستم های پهباد و برنامه نویسی پیشرفته در سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور مشغول به فعالیت است. علاوه بر این سعید جوی زاده علاقه مند به مطالعات خشکسالی و بلایای طبیعی است و در زمینه خشکسالی نیز کتاب های متعددی را به رشته تحریر درآورده است. از آرزوهای دکتر جوی زاده همه گیر شدن سیستم های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور و آمار فضایی در بین مردم و نهاد هادی تصمیم گیری است.

دکتر_سعید_جوی_زاده_شیراز_14

جدید ترین کتاب دکتر سعید جوی زاده

جی آی اس گامی فراتر از نقشه ها

GIS: گامی فراتر از نقشه ها -(ابزار قدرتمند برای تحلیل و تصمیم‌گیری مکانی )

GIS یک فناوری اطلاعاتی خاص است که با استفاده از داده‌ها و منابع مختلف، آن‌ها را به صورت یکپارچه تبدیل و در قالب نقشه نمایش می‌دهد. مثال‌هایی همچون محاسبه مسیر به یک رستوران جدید در سانفرانسیسکو با استفاده از تلفن همراه و کاوش در شهرهای ساحلی مانند ونیز، که در صورت افزایش سطح آب‌ها به دلیل گرم شدن کره‌زمین چه تغییراتی خواهند داشت، نمونه‌های ساده‌ای از کاربردهای GIS هستند. این فناوری اطلاعاتی، اطلاعات و بینش‌هایی در مورد چالش‌ها و وظایف روزمره و همچنین چشم‌اندازهای بزرگتر در آینده را ارائه می‌دهد.

کتاب “ملزومات سیستم اطلاعات جغرافیایی مدرن” با تلفیق مفاهیم کلیدی پشت این فناوری با دغدغه‌های عملی و کاربردهای دنیای واقعی آماده شده است. به منظور استفاده آسان‌تر از این کتاب برای کاربران بالقوه GIS غیرمتخصص یا کسانی که به چند نقشه نیاز دارند، آن به شکلی قابل دسترس، عملی و مختصر طراحی شده است. کتاب ملزومات سیستم اطلاعات جغرافیایی مدرن نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از GIS برای پرسیدن سؤالات، اطلاع‌رسانی، انتخاب‌ها و راهنمایی خط‌مشی استفاده کرد. این کتاب به گستره مسائلی از جمله ذوب شدن یخ‌های قطبی و مسائل مرتبط با حفظ حریم خصوصی مرتبط با نقشه‌برداری پرداخته و معرف مقدمه‌ای ملایم و اساسی برای استفاده و کاربرد نقشه‌های دیجیتال، نقشه‌برداری و GIS است.

 

اطلاعات تماس :

آدرس محل کار:

استان فارس-شیراز- خیابان مشیر فاطمی- کوچه 11-پلاک 26

تحصیلات آکادمیک دکتر سعید جوی زاده

دکتری PHD

دکتری مخاطرات محیطی با تخصص تحلیل های فضایی و بلایای طبیعی - دانشگاه خوارزمی 

کارشناسی ارشد

آب و هواشناسی با تخصص مخاطرات اقلیمی و تحلیل فضایی- دانشگاه خوارزمی تهران  

کارشناسی

آب و هواشناسی -دانشگاه یزد 

تخصص های غیر آکادمیک

تحلیل داده و هوش اکتشافی

متخصص تحلیل داده ،آنالیزهای آماری و آمار فضایی 

کوچ حرفه ای

کوچ حرفه ای توسعه فردی و سازمانی -کوچ رهبری و نواوری ...

طراح وب سایت ،برنامه نویس و کارشناس سئو

طراح وب سایت ،برنامه نویس ،و کارشناس سئو و آشنا با هوش مصنوعی و ...

زندگینامه دکتر سعید جوی زاده

جغرافیدان متعهد و سخت کوش، با پیشینه قوی در GIS، سنجش از دور، سیستم های هوایی بدون سرنشین و هیدرولوژیست با تمرکز بر فرآیندهای هیدرولوژیکی در مقیاس حوضه، حوضه و حوضه. تحقیقات من بر روی کاربرد نظریه‌ها، مدل‌سازی کیفیت آب، جذب داده‌ها، سنجش از دور چندطیفی و فراطیفی و تکنیک‌های GIS در ژئومورفولوژی، منابع آب هیدرولوژی متمرکز است. من بیش از 15 سال تجربه کار با نرم افزار ArcGIS و توسعه پایگاه داده های GIS، تولید نقشه ایجاد داده و ایجاد نقشه های ویژگی برداری دارم.

تحقیقات اخیر من به ویژه بر پایش خشکسالی، مدل‌سازی کیفیت آب‌های سطحی، سنجش از دور و GIS، نقشه‌برداری وب و موبایل، و تجسم و مدل‌سازی عددی تمرکز دارد. ما همچنین بر روی علوم زمین فضایی یکپارچه برای نقشه برداری چند مقیاسی، نظارت و مدل سازی ناهمگونی محیطی فضایی، در کمی سازی تغییر در الگوی منظر، بررسی ارتباط بین الگو و فرآیندها، و درک پویایی الگو-فرآیند در مدیریت های مختلف محیطی تمرکز می کنیم. رژیم ها

 

مهارت های کلیدی دکتر سعید جوی زاده

مهارت در استفاده از ESRI ArcGIS Desktop، ArcGIS Pro، ArcGIS Server Manager، ArcGIS Geoevent server، Geoanalytic Server، ENVI، Erdas Imagine، استقرار پهپاد و pix4D برای تجزیه و تحلیل داده های پهپاد، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ با پایتون با استفاده از Databricks. دانش کاری عالی از کامپیوتر و الکترونیک باعث می شود تا نتایج پروژه بهتر و عیب یابی سریع انجام شود. تفکر انتقادی و مهارت های پیچیده حل مسئله به یافتن راه حل های قابل اجرا برای مشکلات بدون صرف زمان و هزینه غیر ضروری کمک می کند.

پژوهش و علایق تحقیقاتی دکتر سعید جوی زاده

تحقیقات من بر روی کاربرد تئوری ها، مدل سازی کیفیت آب، جذب داده ها، سنجش از دور چندطیفی و فراطیفی و تکنیک های GIS در ژئومورفولوژی، منابع آب هیدرولوژی متمرکز است. من بیش از 15 سال تجربه کار با نرم‌افزار ArcGIS و توسعه پایگاه داده های GIS، تولید نقشه ایجاد داده و ایجاد نقشه های ویژگی برداری دارم.تحقیقات اخیر من به ویژه بر پایش سیل، مدل‌سازی کیفیت آب‌های سطحی، سنجش از دور و GIS، نقشه‌برداری وب و موبایل، و تجسم و مدل‌سازی عددی تمرکز دارد. ما همچنین بر روی علوم زمین فضایی یکپارچه برای نقشه برداری چند مقیاسی، نظارت و مدل سازی ناهمگونی محیطی فضایی، در کمی سازی تغییر در الگوی منظر، بررسی ارتباط بین الگو و فرآیندها، و درک پویایی الگو-فرآیند در مدیریت های مختلف محیطی تمرکز می کنیم. رژیم ها

تجارب حرفه ای دکتر سعید جوی زاده

مهارت در استفاده از ESRI ArcGIS Desktop، ArcGIS Pro، ArcGIS Server Manager، ArcGIS Geoevent server، Geoanalytic Server، ENVI، Erdas Imagine، پهپاد Deploy و pix4D برای تجزیه و تحلیل داده های پهپاد، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ با پایتون با استفاده از Databricks. دانش کاری عالی از کامپیوتر و الکترونیک باعث می شود تا نتایج پروژه بهتر و عیب یابی سریع انجام شود. تفکر انتقادی و مهارت های پیچیده حل مسئله به یافتن راه حل های قابل اجرا برای مشکلات بدون صرف زمان و هزینه غیر ضروری کمک می کند.

کتاب های دکتر سعید جوی زاده -دانشگاهی

کتاب نواوری اجتماعی در مدیریت شهری

کتاب نوآوری اجتماعی در مدیریت شهری

کتاب مقدمه ای بر شاخص های خشکسالی

کتاب امار فضایی دکتر سعید جوی زاده

آموزش کاربردی ArcGIS

کتاب های دکتر سعید جوی زاده -مهارتی

آموزش کاربردی ENVI

کتاب آموزش کاربردی ENVI

آموزش arcgis1

آموزش کاربردی ArcGIS

آموزش arcgis (2)

آموزش کاربردی ArcGIS

کتاب Arcgis pro

آموزش کاربردی ArcGIS Pro

کتاب کاربرد GIS در مدیریت شهری و برنامه ریزی شهری

آموزش کاربردی ArcGIS در مدیریت شهری

کتاب آمار فضایی

کتاب آمار فضایی دکتر سعید جوی زاده جلد 2

کتاب آمار فضایی

کتاب Arcgis pro دکتر سعید جوی زاده

کتاب آموزش ArcGIS Pro

کتاب کاربردی GIS در محیط زیست

کاربردی GIS وRS در محیط زیست

آموزش GIS در محیط زیست

کتاب GIS در محیط زیست جلد دکتر سعید جوی زاده

کتاب کاربرد GIS در محیط زیست

کتاب آمار فضایی دکتر سعید جوی زاده جلد 2

آموزش کاربردی ArcGIS

کتاب کاربردی GIS د رآب و برق

کتاب کاربردی GIS در آب و برق

کتاب آموزش جامع و عملی arcgis دکتر سعید جوی زاده

کتاب آموزش جامع و عملی ArcGIS

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ایی در زیمن شناسی و معدن

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ایی در زمین شناسی و معدن

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ایی با MAtlab دکتر سعید جوی زاده

پردازش تصاویر ماهواره ایی در Matlab

کتاب GIS برای تصمیم گیری ها یگروهی سعید جوی زاده

کتاب سیسیتم اطلاعات حغرافیایی برای تصنمیم گیری

کتاب GIS در فرسایش سعید جوی زاده

کتاب کاربردGIS وRS در تخمین فرسایش خاک

کتاب GIS سازمانی

RGB-Dالگوریتم تطبیق استریو مادون قرمز بی‌درنگ برای ادراک سه‌بعدی داخلی دوربین‌های

کتاب پردازش تصاویر لیدار

کتاب سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور دکتر سعید جوی زاده

کتاب سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

کتاب جغرافیایی محاسباتی دکتر سعید جوی زاده

کتاب جغرافیای محاسباتی

کتاب مدیریت بحران با GIS

کتاب همه چیز درباره مکان یابی

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ای در arcmap

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ایی در arcMap

کتاب سنجش از دور کاربردی در arcmap دکتر سعید جوی زاده

کتاب سنجش از دور کاربردی در arcmap

کتاب نمونه برداری فضایی دکتر سعید جوی زاده

کتاب نمونه برداری فضایی

کتاب آموزش کاربردی SAS planet

کتاب آموزش جامع و عملی ArcGIS

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ای در arcmap

کتاب پردازش تصاویر ماهواره ایی در زمین شناسی و معدن

دوره های آموزشی دکتر سعید جوی زاده

نگاه به آینده از دید دکتر سعید جوی زاده

آینده از دید دکتر سعید جوی زاده بر پایه فناوری مطلق است .فناوری پیروزی بازی فرداست.در آینده هوش نوآوری از نان شب هم واجب تر است.استعداد های برتر بازیگران اصلی آینده کسب و کار ها هستند.