توسعه بازار تجارت و کسب‌وکار (کتاب الکترونیک)

توسعه بازار تجارت و کسب‌وکار (کتاب الکترونیک)

دسته بندی

توضیحات

مقدمه

بازاریابی باید آسان باشد و باید کار کند.

این که آیا شما یک تجارت کوچک یا یک تجارت بزرگ را اداره می‌کنید، ساده ترین و بهترین برنامه بازاریابی با یک قیف فروش شروع می‌شود.

مهم نیست چه چیزی می‌فروشید، اگر از کلمات برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنید، یک قیف فروش کار می‌کند.

قیف فروش پایه و اساس یک برنامه بازاریابی دیجیتال خوب است. هنگامی که یک قیف فروش ایجاد می‌کنید، تبلیغات شما می‌تواند قیف فروش شما را پشتیبانی کند.

در حالی که بازاریابی بیش از یک برنامه دیجیتالی وجود دارد، استراتژی دیجیتالی شما، از جمله وب سایت شما، تولید کننده سرنخ و کمپین ایمیل، پایه و اساس سایر وثیقه‌های شما خواهد بود.

اما، مهمتر از همه، شما به یک قیف فروش نیاز دارید – و این کتاب به شما آموزش ایجاد یک قیف را می‌دهد.

قیف فروش راهی برای جذب و تبدیل سرنخ‌ها است.

هر کارآفرین، صاحب مشاغل و بازاریاب باید بداند که قیف فروش چگونه کار می‌کند. این که آیا خودتان قیف فروش ایجاد می‌کنید یا شخص دیگری آن را برای شما ایجاد می‌کند، چک لیست موجود در این کتاب هر آنچه را که برای ساختن قیف فروش لازم است بدانید، بیان می‌کند. هر فصل از این کتاب نکات و راهکارهایی برای ایجاد صحیح هر قطعه به شما ارائه می‌دهد.

در MarketingMadeSimple.com می‌توانید یک فریم کاغذی رایگان را بارگیری کنید که به همراه این کتاب، مقدار زیادی از وقت و درد روحی شما را نجات می‌دهد.

در StoryBrand، ما به بیش از ده هزار شرکت کوچک، متوسط ​​و بزرگ کمک کرده ایم که قیف‌های فروش را ایجاد کنند. تقریباً همه آنها با پر کردن این تکه‌های کاغذ شروع کردند.

هنگامی که قاب سیم کاغذی خود را بارگیری می‌کنید، دو نمونه قاب فرعی نیز دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند بفهمید به کجا می‌روید.

این کتاب درباره سهولت اجرای یک استراتژی بازاریابی است. ما می‌توانیم در مورد بازاریابی در تمام طول روز صحبت کنیم، اما شما فقط با کارهایی که انجام می‌دهید درآمد کسب خواهید کرد.

اکثر برنامه‌های بازاریابی در قصد یا فلسفه ارتباط شکست نمی‌خورند، در اجرا شکست می‌خورند. مردم به سادگی آن را انجام نمی‌دهند.

سال گذشته، نویسنده همکار من، دکتر جی جی پترسون، پایان نامه دکتری خود را در زمینه چارچوب پیام StoryBrand ارائه داد. در پایان نامه JJ از این ایده دفاع کرد که این چارچوب برای هر نوع تجارت، بزرگ یا کوچک، B2B یا B2C کار می‌کند. با این حال، JJ دریافت که موفقیت در چارچوب به یک ضرورت مهم بستگی دارد: اعدام. این کتاب همه چیز درباره اعدام است. وجود دارد تا به شما در انجام کار کمک کند.

اگر پیام واضحی دارید و قیف فروش ندارید، تجارت شما رشد نخواهد کرد. بازدیدکنندگان شما تصور می‌کنند که نمی‌توانید مشکل آنها را حل کنید و در جستجوی کسی که بتواند آنجا را ترک می‌کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توسعه بازار تجارت و کسب‌وکار (کتاب الکترونیک)”