مشارکت کانون‌های محیط زیست با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا


مشارکت کانون‌های محیط زیست با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا-موسسه چشم انداز

در راستای بهره گیری از ظرفیت کانون‌های محیط زیست محلات و دوستداران محیط زیست، دستورالعمل اقدامات مقابله با کرونا از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به کانونهای محیط زیست مناطق 22گانه شهر تهران ابلاغ شد.

مشارکت کانون‌های محیط زیست با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، کانو‌ن‌های محیط زیست در راستای مقابله با کرونا این روزها بی کار ننشسته و اقدامات زیادی برای دستیابی به این مهم انجام دادند.

مشارکت در انجام عملیات گند زدایی و ضدعفونی معابر و تجهیزات عمومی، تشکیل کمپین «نوروز را در خانه می مانیم» و بازنشر آن جهت آگاهی بخشی شهروندان دو نمونه از این اقدامات بوده است.

حضور نمایندگان کانون‌ها در اماکن عمومی اعم از میادین میوه و تره بار، نانوایی ها و خطوط مترو به منظور آموزش نکات رعایت فاصله ایمن و رعایت نکات بهداشتی به شهروندان و مشارکت در تهیه دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای خانواده های دارای نیازهای خاص از دیگر اقدامات این کانونها بوده است.

اطلاع رسانی راه های کنترل و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا از طریق فضای مجازی، مشارکت در نصب پوسترهای آموزشی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، مشارکت در اهداء بسته های بهداشتی به خانواده های بی بضاعت از طریق خانه های جهاد و ایثار و تهیه و توزیع بسته های سلامت و ارزاق به کودکان کار چهار اقدام دیگر این کانونها بوده است.

منبع: فارس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید