استخدام برنامه ریز شهری/منطقه ای و GIS : با حقوق 102718.72 دلار در سال

دوره-آموزش-حرفه-ای-gis

استخدام برنامه ریز شهری/منطقه ای و GIS : با حقوق 102718.72 دلار در سال

ریورساید، کالیفرنیا، ایالات متحده

آژانس حمل و نقل و مدیریت زمین شهرستان ریورساید (“TLMA”) به دنبال یک برنامه ریز شهری/منطقه ای III/IV برای پشتیبانی از بخش برنامه ریزی پیشرفته در بخش برنامه ریزی شهرستان ریورساید است. متصدی این سمت مسئول انجام کلیه جنبه های مدیریت پروژه، تحلیل فنی و ارائه عمومی در درجه اول مربوط به برنامه های مسکن شهرستان، طرح های اجتماعی و سایر احکام شهرستان خواهد بود.
آژانس به نامزدهایی با تجربه در برنامه ریزی کاربری زمین، توانایی کار در یک محیط تیمی، مهارت در برنامه های MS Office، مهارت های نوشتاری قوی، و توانایی برنامه ریزی، سازماندهی و انجام کار به طور مستقل تمایل دارد.

نامزدهای رقابتی درک درستی از ساختار سازمانی و صلاحیت سازمان‌های دولتی درگیر در فرآیند برنامه‌ریزی و روابط متقابل آن‌ها و همچنین اطلاعاتی در مورد عناصر برنامه عمومی اجباری، قوانین منطقه‌بندی، فرآیند مجوز/استحقاق و مقررات حفاظت از محیط زیست مانند کیفیت محیط‌زیست کالیفرنیا دارند. قانون (“CEQA”) و همچنین برنامه های حفاظت و زیستگاه. کاندیداهایی با درک کاری از ابزارهای نقشه برداری موضوعی مانند ArcGIS بسیار ترجیح داده می شوند.
حداقل صلاحیت ها

دوره-آموزش-حرفه-ای-gis

URBAN/REGIONAL PLANNER III
36.18 – 49.38 دلار ساعتی
75248.58 دلار – 102718.72 دلار سالانه

گزینه I
یک سال تجربه در سطح برنامه ریز شهری/منطقه ای II با شهرستان ریورساید. (تأیید صلاحیت ها توسط رئیس بخش ممکن است با حداکثر شش ماه تجربه مورد نیاز جایگزین شود.)

گزینه دوم
تحصیلات مورد نیاز: فارغ التحصیلی از یک کالج معتبر با مدرک لیسانس، ترجیحا با گرایش برنامه ریزی شهری/منطقه ای، برنامه ریزی حمل و نقل، مدیریت عمومی، معماری، علوم محیطی، جغرافیا (با تمرکز دروس مرتبط)، معماری منظر، یا یک رشته نزدیک مرتبط.

تجربه: سه سال برنامه‌ریزی حرفه‌ای محیط‌زیست، برنامه‌ریزی کاربری زمین و/یا برنامه‌ریزی حمل‌ونقل که باید شامل انجام یکی از انواع فعالیت‌های برنامه‌ریزی زیر مرتبط با آژانس برنامه‌ریزی باشد: برنامه‌ریزی جامع، منطقه‌ای، منطقه‌ای یا اجتماعی. بررسی طرح/پیشنهاد؛ اصلاحات طرح کلی؛ منطقه بندی؛ تقسیم زمین؛ خدمات اطلاعاتی؛ نوسازی شهری؛ مدیریت برنامه ریزی یا برنامه ریزی حمل و نقل. (مدرک کارشناسی ارشد در برنامه ریزی ممکن است جایگزین یک سال تجربه مورد نیاز شود. مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت دولتی، معماری، علوم محیطی، جغرافیا (با تمرکز دروس مرتبط)، معماری منظر یا یک رشته نزدیک می تواند جایگزین شش رشته شود. ماهها تجربه مورد نیاز. حداکثر یک استاد

آموزش webGIS

OPTION III
صدور گواهینامه توسط و عضویت کامل در موسسه برنامه ریزان خبره آمریکا (AICP).

URBAN/REGIONAL PLANNER IV
40.68-55.54 دلار ساعتی
84622.51 دلار – 115530.27 دلار سالانه

گزینه I
یک سال تجربه در سطح برنامه ریز شهری/منطقه ای III با شهرستان ریورساید. (تأیید صلاحیت ها توسط رئیس بخش ممکن است تا شش ماه از تجربه مورد نیاز جایگزین شود.)

گزینه دوم
تحصیلات مورد نیاز: فارغ التحصیلی از یک کالج معتبر با مدرک لیسانس ترجیحا با گرایش برنامه ریزی شهری/منطقه ای، برنامه ریزی حمل و نقل، عمومی مدیریت، جغرافیا (با تمرکز دروس مرتبط)، معماری، علوم محیطی، معماری منظر یا یک رشته نزدیک مرتبط.

تجربه: چهار سال برنامه‌ریزی حرفه‌ای محیط‌زیست، برنامه‌ریزی کاربری زمین و/یا برنامه‌ریزی حمل‌ونقل در انجام یکی از انواع فعالیت‌های برنامه‌ریزی زیر مرتبط با یک آژانس برنامه‌ریزی یا شرکت مشاوره، برنامه‌ریزی جامع، منطقه‌ای، منطقه‌ای یا اجتماعی؛ بررسی طرح/پیشنهاد؛ اصلاحات طرح کلی؛ منطقه بندی، تقسیم زمین؛ خدمات اطلاعاتی؛ نوسازی شهری؛ مدیریت برنامه ریزی یا برنامه ریزی حمل و نقل. (مدرک کارشناسی ارشد در برنامه ریزی یا برنامه ریزی حمل و نقل ممکن است جایگزین یک سال تجربه مورد نیاز شود. مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت دولتی، جغرافیا با تمرکز دروس مرتبط، معماری، علوم محیطی، معماری منظر یا یک رشته نزدیک ممکن است جایگزین شود. شش ماه تجربه لازم. حداکثر یک استاد

همه گزینه

ها دانش گسترده در مورد: اصول، روش ها، و رویه های قابل اجرا برای استفاده از زمین یا فعالیت های برنامه ریزی حمل و نقل. پیامدهای فیزیکی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی استفاده از زمین یا برنامه ریزی حمل و نقل؛ قوانین محلی، ایالتی و فدرال حاکم بر توسعه کاربری زمین و فعالیت های برنامه ریزی حمل و نقل؛ ساختار سازمانی و صلاحیت سازمان های دولتی درگیر در فرآیند برنامه ریزی و روابط متقابل، مسئولیت ها و وظایف آنها؛ آگاهی از روش های طراحی مطالعات پژوهشی و شناسایی و استفاده از منابع داده. آگاهی از عناصر و فاکتورهای طرح کلی اجباری که باید در ارزیابی پیشنهادات برای سازگاری با این عناصر در نظر گرفته شوند.

توانایی: برنامه ریزی، سازماندهی و انجام کار به طور مستقل. رهبری و هدایت کار دیگران؛ سازماندهی و انجام تحقیق، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، تولید و ارزیابی جایگزین‌ها، رسیدن به نتایج منطقی، و تدوین توصیه‌های منسجم؛ تهیه گزارش ها و توصیه های پروژه و مطالعه واضح و کامل؛ ارائه شفاهی یافته ها و توصیه های مطالعه به طور واضح و متقاعدکننده به گروه های عمومی و ارگان های دولتی مختلف؛ کار موثر با عموم مردم و جامعه و هیئت ها و کمیسیون های دولتی؛ تفسیر و اعمال قوانین و مقررات مربوط به برنامه ریزی پروژه ها و موارد.

آموزش مقاله نویسی دکتر سعید جوی زاده

مدارک مورد نظر:

• تجربه زیر حرفه ای یا حرفه ای GIS

• آگاهی از قوانین ایالتی، رهنمودها، و احکام محلی مربوط به برنامه ریزی و توسعه. آگاهی از مقررات حفاظت از محیط زیست مانند قانون کیفیت محیطی کالیفرنیا (“CEQA”)

• تسلط به مجموعه Microsoft Office، از جمله Word، Excel، PowerPoint و Publisher.

• درک کاری از ابزارهای نقشه برداری موضوعی مانند ArcGIS.

• صدور گواهینامه و عضویت کامل در موسسه برنامه ریزان خبره آمریکا (AICP).

گواهینامه/گواهی مورد نیاز دیگر
: داشتن گواهینامه رانندگی معتبر کلاس C کالیفرنیا در زمان استخدام الزامی است.

دوره-آموزش-حرفه-ای-gis

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید