امروزه شاخص‌های متعددی برای بارزسازی پدیده‌های مختلف وجود دارد. اما متاسفانه پایگاهی وجود ندارد که تمام شاخص‌های موجود را به صورت دسته‌بندی در اختیار کاربران قرار دهد.پایگاه Index-Data-Base (IDB) یک ابزار مفید و کاربردی برای یافتن شاخص‌های مورد نیاز شما می‌باشد.

در این سایت 

می‌توانید شاخص‌های زمینه پژوهشی و کاری خود را که بر اساس سنجنده‌های متعددی تعریف شده است پیدا کنید. در این سایت محدوده‌های طیفی مورد نیاز برای بسیاری از شاخص‌ها معرفی شده است، بنابراین می‌توانید با دانستن محدوده‌های طیفی مورد نیاز هر شاخص، آن را در سنجنده‌های مختلف بارزسازی کنید. در فرمول مربوط به شاخص‌ها طول‌موج‌های معرفی شده با……………….ادامه مطلب در کتاب : پردازش تصاویر ماهواره‌ای در زمین‌شناسی و معدن (همراه با پروژه های کاربردی و داده های تمرینی)

مولفان: سعید جوی زاده/ منیژه براهیمی/  میلاد سکندری

انتشارات آکادمیک-1397

تلفن تماس سفارش کتاب: 07132341477-09382252774

سایت انتشارات: http://www.academicpress.co/

سایت آموزشی: http://crsgroup.ir

معرفی سایت IDB، سنجش از دور،  RS، پردازش تصاویر ماهواره ای، پردازش تصاویر ماهواره‌ای در زمین‌شناسی و معدن، سیستم اطلاعات جغرافیایی، GIS ، زمین شناسی، معدن، GIS در زمین شناسی، GIS در معدن، RS در زمین شناسی ، RS در معدن، کتاب پردازش تصویر، سیستم اطلاعات مکانی، موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل،آموزش جی ای اس, آموزشگاه جی ای اس،موسسه آموزشی جی ای اس، آموزش GIS، آموزشگاه GIS، موسسه آموزشی GIS، دوره GIS، کلاس GIS، مدرسGIS، سعید جوی زاده، موسسه آموزشی GIS در شیراز، تدریس خصوصی GIS در شیراز،

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید