معرفی کتاب های کشاورزی دقیق 


 

معرفی کتاب های کشاورزی دقیق 

کشاورزی دقیق دقیق

کشاورزی دقیق دقیق

کشاورزی پیشرفته دقیق چیست؟ 

 علم و هنر کشاورزی در سطح خرد است؛ تا نتایج بهتری در سطح کلان حاصل شود . با استفاده از سنسورهای سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و اینترنت اشیا (IoT) ، می توان به طور دقیق کشاورزی را تا متر مربع ، فوت مربع و حتی در بعضی موارد یک گیاه منفرد مدیریت کرد. سنسورهای بی سیم همراه با قابلیت تعیین موقعیت دقیق و خاص در یک زمینه، امکان ایجاد نقشه به همان اندازه متغیرهایی را که می توان اندازه گیری کرد (به عنوان مثال ، نور خورشید، دما، سطح رطوبت، سطح مواد مغذی، سطح نیتروژن، /pH  اسیدیته و ..) فراهم می کند. ویژگی های توپوگرافی و زمین را می توان ایجاد یا خریداری کرد، همچنین می توان تصاویر ماهواره ای را برای یک منطقه کشاورزی تهیه کرد.این داده ها را می توان با عملکرد محصول یا داده های دیگر نتایج برای اندازه گیری و کنترل موفقیت (به هر شکلی که باشد) پوشانید.

GPS يا سيستم مكانيابي جهاني قلب كشاورزي دقيق است. دريافت كننده GPS وسيله اي است كه موقعيت خود را  از طريق چهار سيگنال ماهواره اي و محاسبات مثلثاتي در روي زمين تعيين مي كند. خطاهايي كه در اين سيستم وجود دارد مي تواند با نصب يك ايستگاه ثابت كه داراي موقعيت ثابت و مشخصي مي باشد، كمتر شود. اين ايستگاه، سيگنال هاي فرستاده شده چهار ماهواره را دريافت و پس از مقايسه محل محاسبه شده با محل دقيق خود، مقدار خطا را محاسبه نموده و موقعيت دقيق را به واحدهاي سيار در مزرعه مي فرستند.

فن آوري نسبي متغير(Variable Rate Technology) كه در كشاورزي دقيق كاربرد فراواني پيدا كرده است در حقيقت به تجهيزاتي اطلاق مي شود كه مي توانند به طور خودكار ميزان استعمال مواد را با توجه به موقعيت مكاني تغيير دهند. در حال حاضر اين سيستم ها در كودپاشي‌‌ها، كارنده ها و سيستم هاي آبياري توسعه قابل توجهي داشته اند.

 این یک موضوع بسیار غنی و بارور است ، با تعداد زیادی از نویسندگان به جنبه های مختلف کشاورزی دقیق پیشرفته  و فناوری که امکان آن را می دهد ، پرداخته شده است. بزرگترین تفاوت این روند با رویکرد کلاسیک این است که کشاورزی دقیق اجازه می‌دهد، تصمیم‌گیری در هر متر مربع در یک مقیاس وسیع میدانی با کمترین خطا صورت بگیرد.

در زیر لیست بهترین 9 کتاب ما را پیدا خواهید کرد که در Precision Agriculture به روش های منحصر به فرد خود از جمله حساب اول شخص سرگرم کننده جستجو می کنند.

The Essential Urban Farmer 

راهنمایی برای نسل جدید کشاورزان از نویسنده Farm City و مربی برجسته باغ شهری.

در این راهنمای ضروری، نویسندگان Farm City ، Novella CarpenterوWillow Rosenthal ، تجربه خود را به عنوان کشاورزان موفق شهری به اشتراک می گذارند و طرح های عملی )کامل با مواد بصری غنی( را برای تولیدکنندگان تازه کار و باتجربه ارائه می دهند تا اصول غذایی اخلاقی را به خیابان های شهر بیاورند.

 Essential Urban Farmer از روز اول تا روز بازار، خوانندگان را راهنمایی می کند و در مورد چگونگی یافتن سایت عالی ، طراحی منظره و کشت محصولات راهنمایی می کند. برای هر کسی که تاکنون گیاهانی را روی طاقچه های پنجره پرورش داده یا گوجه فرنگی در آتش فرار کرده است، این حجم بسیار مهمی است که می تواند منوها ، سلامتی و شهرهای ما را برای همیشه تغییر دهد.

فناوری دقیق کشاورزی برای کشاورزی زراعی

فناوری دقیق کشاورزی برای محصولات زراعی

توسعه پایدار کشاورزی در فناوری را کاوش می کند. فناوری دقیق کشاورزی ، اگر به درستی در فرآیند تولید محصولات ادغام شود ، می تواند تولید و پایداری کلی را تا حد زیادی بهبود بخشد. فناوری دقیق کشاورزی برای محصولات زراعی بر فناوری مدیریت محصول مخصوص سایت متمرکز است. جزئیات برنامه های کاربردی برای سنجش ، مدیریت داده ها ، مدل سازی و کنترل. این کتاب که توسط متخصصانی نوشته شده است که به طور قابل توجهی به توسعه فناوری دقیق کشاورزی کمک کرده اند ، تاریخچه آن را بررسی می کند، ایجاد زمینه در مورد فرآیندها و برنامه های مختلف  وضعیت فعلی را توصیف می کند ، و بینش در مورد فن آوری آینده کشاورزی دقیق را ارائه می دهد.

Precision Agriculture

کشاورزی دقیق اطلاعات مکانی را برای ثبت سوابق ، تجزیه و تحلیل فضایی در تصمیم گیری و مدل سازی نقشه های نسخه ای برای برنامه های با نرخ متغیر به طور جزئی پوشش می دهد. این یک مرور کلی از مفاهیم کشاورزی دقیق و ابزار سیستم دقیق کشاورزی را فراهم می کند.

تری براز، مجموعه داده های مکانی و تجزیه و تحلیل مکانی کشاورزی را آموزش می دهد. او در یک مزرعه متنوع در شمال شرقی آیووا بزرگ شد ، متعلق به FFA و 4-H به عنوان یک جوان. تری در حال توسعه یک برنامه جدید دو ساله است که دانش آموزان را با زمینه ای قوی در زمینه زراعت و فن آوری های مکانی که به طور جدی در صنعت کشاورزی مورد نیاز است فراهم می کند.

Food and the City

یک جنبش جهانی برای پس گرفتن غذای ما در حال رشد است.  آینده کشاورزی در دست ماست  و در شهرهای ما. این کتاب سیستم های غذایی جایگزین را در شهرهای سراسر جهان بررسی می کند که زنجیره های غذایی خود را کوتاه می کنند ، غذا را در محدوده شهر خود رشد می دهند و “امنیت غذایی” آنها را به دست خود می گیرند.

نویسنده، روزنامه نگار برنده جایزه غذا، رهبران جنبش کشاورزی شهری را جستجو کرد و از شهرهایی که با “بیابان های غذایی” کار می کنند بازدید کرد. آنچه که وی یافت فقط نگرانی فعالان نبود بلکه یک جنبش جهانی بود که حوزه های خصوصی و عمومی ، طبقات اقتصادی و فرهنگ ها را در بر می گرفت.این کتاب یک وقایع نگاری جذاب و جذاب از یک جنبش تغییر دهنده بازی ، طغیان علیه جنازه غذایی صنعتی و باز پس‌گیری جوامع برای رشد، توزیع و غذا خوردن به صورت محلی است.

طراحی کشاورزی شهری

یک نمای کلی از مناظر خوراکی،  با بیش از 300 عکس و تصویر تمام رنگی کامل طراحی کشاورزی شهری در مورد تقاطع محیط زیست ، طراحی و اجتماع است. با به نمایش گذاشتن پروژه ها و طراحان از سراسر جهان که از طریق مناظر کشاورزی شهری مسیرهای جدیدی را به سمت شهر پایدار ایجاد می کنند ، گفتگویی در مورد راه های دعوت غذا به داخل شهر و هموار سازی جوامع و محیط های سالم ایجاد می کند.

این راهنمای تمام رنگی با پایه ای از اصول اکولوژیکی و این ایده که مواد غذایی ریخته شده بخشی از شبکه سیستم های شهری یک شهر است آغاز می شود. این یک فرآیند طراحی مبتنی بر تفکر سیستم و تهیه شده برای یک چرخه حیات یا رویکرد مبتنی بر بازسازی را به طور خلاصه بیان می کند.

همچنین استراتژی ها ، ابزارها و دستورالعمل هایی را ارائه می دهد که تصمیمات آگاهانه را در مورد برنامه ریزی ، طراحی ، بودجه ، ساخت ، نگهداری ، بازاریابی و افزایش پایداری این شهر،شهر دوباره اختراع شده فراهم می کند. مطالعات موردی ، ارزش زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی این مناظر را نشان می دهد و مسیرهایی را برای محیط شهری سالم و سبز نشان می دهد.

دقت در کشاورزی زراعی: مفاهیم خاص سایت و روش های سنجش: برنامه ها و نتایج

 

عملکرد زیاد و کنترل محیطی در محصولات زراعی ، سازگاری دقیق با شرایط رشد محلی را می طلبد. درمان مزارع بزرگ به روشی یکنواخت توسط ماشین آلات با ظرفیت بالا نمی تواند به عنوان یک روش پایدار برای بسیاری از شرایط در نظر گرفته شود.زیرا اختلافات موجود در زمینه های منفرد باید در نظر گرفته شود. انتقال از کارهای مزرعه ای سابق که به صورت دستی یا با وسایل کوچک به ماشین آلات با ظرفیت بالا در حال حاضر انجام می شد باعث شد که کشاورزان تماس فوری و نزدیک با خاک و محصولات را از دست بدهند.

با این حال ، فناوری کنترل و کنترل مدرن می تواند این کسری را جبران کند. روش های پیشرفته که شامل حسگر نزدیک و سیگنالهای دریافت شده از ماهواره ها هستند می توانند کنترل هایی را فراهم کنند که امکان تنظیم عملیات کشاورزی را برای بخشهای کوچک یک هکتار و حتی گاهی اوقات تا بعضی از متر مربع فراهم می کند ، از این رو در یک حالت خاص سایت. این امر برای عملیات کشت ، کاشت ، کوددهی و حفاظت از گیاه اعمال می شود.

این کتاب به مفاهیم ، کاربردها و نتایج خاص سایت می پردازد.

 

Precision Agriculture

این مقالات شامل مقالات بررسی شده ای است که در دهمین کنفرانس اروپایی کشاورزی دقیق در مرکز ولکانی اسرائیل برگزار شده است.مقالات نشان دهنده طیف گسترده ای از رشته ها است که در کشاورزی دقیق تأثیر می گذارد – فناوری ، علوم زراعی ، خاک شناسی ، زراعت ، فناوری اطلاعات ، پشتیبانی تصمیم گیری ، سنجش از دور و سایر موارد. طیف گسترده ای از مباحث تحقیقاتی گزارش شده مدتها پس از پایان کنفرانس منبع ارزشمندی برای محققان ، مشاوران ، معلمان و متخصصان کشاورزی خواهد بود.

کتاب راهنمای کشاورزی دقیق: اصول و کاربردها

کتاب راهنمای کشاورزی دقیق ، تحقیقات به روز ، مطالعات میدانی و کاربردهای عملی از سراسر جهان را برای کمک به دانشمندان کشاورزی و کشاورزان برای طراحی یک روش کشاورزی که بهره وری ، سودآوری و پایداری را بهبود می بخشد ، ارائه می دهد.

این کتاب راهنمای جامعی برای اصول و فن آوری های اساسی ، کاربردهای خاص محصولات ، استراتژی های تلفیقی ، نگرانی های اقتصادی و زیست محیطی و روندهای آینده در کشاورزی دقیق در مناطق مختلف جهان ارائه می دهد.

شهر فارم: آموزش یک کشاورز شهری

فارم سیتی با یک خاطره جذاب و فراموش نشدنی ، پر از لحظات خنده دار ، نکات جذاب کشاورز و دل بسیار زیاد ، یک میانجیگری زیبا در مورد آنچه را که برای زندگی به سبک امروزی است، ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

کشاورزی دقیق


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/gisland1/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4494

Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/gisland1/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4494

Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/gisland1/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4494

آزمون خاک در کشاورزی دقیقآشکارسازی در کشاورزی دقیقآموزش GIS در شیرازآموزش Rsآموزش سنجش از دور در شیرازآموزش سیستم اطلاعات جغرافیایی در شیرازآموزش کشاورزی دقیق در شیرازالگوی کشاورزی دقیقانقلاب کشاورزیپایان نامه کشاورزی دقیقپروسه های زراعی در کشاورزی دقیقپهنه‌بندی عملکرد محصول در کشاورزی دقیقتاریخچه کشاورزی دقیقتحلیل صنعت کشاورزی ایرانتکنولوژی در کشاورزی دقیقداده های حاصل از دورسنجی در کشاورزی دقیقدانش خاک کشاورزیدکتر سعید جوی زادهسنجش از راه دورسنجش از راه دور در کشاورزی دقیقسنجش در کشاورزی دقیقسیستم تعیین مختصات جغرافیاییسیستم مدیریت تلفیقی در کشاورزیسیستم های GPSسیستم‌های GISسیستم‌های مکان یابی در کشاورزی دقیقعملکرد کشاورزی دقیقفعالیتهای مدیریتی در کشاورزیکتاب کشاورزی دقیقکشاورزی پایدارکشاورزی دقیقکشاورزی دیجیتالکشاورزی سنتیکنترل بازده ر کشاورزی دقیقمؤسسه چشم انداز شیرازمراحل اولیه کشاورزیمفهوم جدید در کشاورزی امروزیمکانیزاسیون کشاورزینقشه در کشاورزی دقیقوضعیت کشاورزی سنتی

10 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید