“تبدیل شدن به یک مدرس حرفه‌ای: بهبود مهارت‌های آموزشی و جذب

چگونه مدرس حرفه ای شویم

تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای:بهبود مهارت های آموزشی و جذب

چگونه مدرس حرفه ای شویم؟

در این دوره آموزشی به شما یاد خواهیم داد که چگونه تبدیل به یک مدرس حرفه ای شوید و در خاطره ها و یاد ها بمانید و با قرار گرفتن در  صنعت “مدرسان حرفه ای”به درآمد های بالایی دست یابید.فرقی نمی کند که یک مدرس دانشگاه باشید و یا یک معلم در یک مدرسه و یا مدرسی در یک شرکت و یا سازمان دولتی ،مهم این است که با شرکت در این دوره اموزشی تبدیل به یک مدرس حرفه ای شوید که بتوانید گوی سبقت را از دیگر مدرسین بربایید و پیروز این صنعت (صنعت مدرسان حرفه ای)شوید.پس در این دوره آموزشی ما گام هایی را با شما به اشتراک می گذاریم که حاصل سال ها تجربه و آخرین دستاوردهای جهانی را در این صنهت می باشد .تیم تحقیقاتی موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل پس از سال های تجربه در این صنعت برآن است که شما را تبدیل به یک مدرس حرفه ای کند که جهان را جای بهتری برای زندگی کنید .پس ار شرکت در این دوره آموزشی باعث می شود که  شما تبدیل به یک مدرس حرفه ای و ماندگار شوید و شما همیشه در قلب و ذهن یادگیرندگان و مردم بمانید .یادتان باشد که هر چی بیشتر درس بدید موفقیت شما بهتر و شرکت شما بزرگ تر خواهد شد .هر چی بیشتر بتونی به خانوادت و بچه هات درس بدی خانواده موفق تری خواهی داشت.

مدت زمان دوره
50 ساعت

پشتیبانی و رفع اشکال رایگان
یکسال پس از پایان دوره

با روش های زیر می توانید دوره را درخواست بدهید

آشنایی با دوره‌های GIS و Web GIS موسسه چشم انداز

دوره‌های جامع موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل شامل مجموعه‌ای گسترده و کامل از دوره‌ها شامل دوره های آموزش GIS، آموزش Web GIS در پایتون و سی شارپ، آموزش RS، آموزش‌های GIS و Web GIS در رشته‌های مختلف مانند شهرسازی و مدیریت شهری، حقوق، گاز، آب، برق، مخابرات و …، دوره‌های سنجش از دور (RS)، دوره ENVI، دوره‌های پژوهشی مانند دوره جامع مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، آموزش جامع SPSS، آموزش زبان‌های برنامه نویسی مانند پایتون، سی شارپ، ASP.Net Core، لاراول، طراحی وب، دوره برنامه نویسی قالب وردپرس، پلاگین نویسی وردپرس و … می‌شود. دپارتمان‌های مختلف موسسه چشم انداز به گونه‌ای است که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد. تمامی دوره‌ها کاملاً عملی و کاربردی بوده و با هدف ورود به بازار کار طراحی شده است. تمامی دوره‌ها زیر نظر افراد متخصص و حرفه‌ای آموزش داده خواهد شد. چنانچه در مورد هر یک از دوره‌ها سوالی دارید همواره آماده پاسخگویی به شما هستیم. با ما در تماس باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دوره آموزش مدرس حرفه ای

دوره آموزشی مدرس حرفه ای یکی از دوره های آموزشی محبوب در حوزه آموزش و یادگیری است که به افراد کمک می کند تا با بهترین شیوه‌ها و روش‌های آموزشی، دانش خود را به دیگران منتقل کنند. در این دوره، مهارت‌های کلیدی برای تدریس در حوزه های مختلف به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید به عنوان یک مدرس حرفه ای در سطح بالاتری از تدریس و آموزش فعالیت کنید.

در دوره آموزشی مدرس حرفه ای، شرکت کنندگان با اصول و مفاهیم اساسی آموزش و یادگیری آشنا می‌شوند و با استفاده از روش‌های آموزشی مختلف، می‌توانند دانش خود را به دیگران منتقل کنند. همچنین، در این دوره، شرکت کنندگان با روش‌های نظارت و ارزیابی دانشجویان، اصول طراحی و تدوین درس، و تکنیک‌های تدریس در سطوح مختلف آشنا می‌شوند.

یکی از مزایای دوره آموزشی مدرس حرفه ای، آموزش به شیوه عملی است. شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از مطالب آموزشی، تمرینات عملی و کاربردی را انجام دهند و تجربه‌ی واقعی از تدریس و آموزش به دست آورند. همچنین، در این دوره، از مطالب آموزشی مختلفی مانند روش‌های کلاس درس معکوس، روش‌های آموزشی مبتنی بر بازی، و روش‌های آموزشی مبتنی بر تجربه استفاده می‌شود تا شرکت کنندگان با بهترین روش‌های امروزی آشنا شوند.

در کل، دوره آموزشی مدرس حرفه ای به شما کمک می‌کند تا با استفاده از بهترین شیوه ها و روش‌های آموزشی، بتوانید دانش خود را به دیگران به بهترین شکل منتقل کنید و به عنوان یک مدرس حرفه‌ای در حوزه تخصصی خود فعالیت کنید.

چگونه مدرس حرفه ای شویم

درآمد یک مدرس حرفه ای چقدر است؟

متوسط درآمد حاصل از مدرس حرفه ای  در کشور کانادا حدود   ۵۰ هزار دلار کانادا ، در کشور چین به طور متوسط در سال حدود ۵۲ هزار دلار مدرس حرفه ای   درآمد کسب می کند . در کشور استرالیا یک مدرس حرفه ای  به طور متوسط در سال حدود ۵۵ هزار دلار کسب درآمد می کند و یک مدرس حرفه ای  در کشور دانمارک حدود ۶۵ هزار دلار درآمد دارد . باید خاطر نشان کرد که مدرس حرفه ای  در کشور انگلیس سالانه ۲۵ هزار پوند ، در کشور هلند سالانه  ۳۰ هزار یورو ،در کشور ژاپن سالانه یک مدرس حرفه ای  درآمدی معادل ۴۰ هزار دلار ، درکشور آلمان یک مدرس حرفه ای  در سال حدود ۳۳ هزار یور، در کشور فرانسه مدرس حرفه ای  در سال حدود ۲۷ هزار یورو درآمد و در  کشور اتریش  یک مدرس حرفه ای  در سال حدود ۳۰ هزار یورو درآمد دارد.

چگونه مدرس حرفه ای شویم

اهداف دوره آموزش مدرس حرفه ای

دوره آموزشی مدرس حرفه ای با هدف آماده‌سازی افراد برای تدریس و آموزش در سطوح مختلف برگزار می‌شود. این دوره با هدف ارتقای مهارت‌های تدریس و ارتقای کیفیت آموزش در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

به طور کلی، اهداف دوره آموزشی مدرس حرفه ای عبارتند از:

  1. آشنایی با اصول و مفاهیم اساسی آموزش و یادگیری: در این دوره، شرکت کنندگان با اصول و مفاهیم اساسی آموزش و یادگیری آشنا می‌شوند. این اصول شامل روش‌های آموزشی مختلف، ارزیابی دانشجویان، و روش‌های نظارت می‌شود.

  2. آموزش مهارت‌های تدریس: در این دوره، شرکت کنندگان با مهارت‌های مختلف تدریس آشنا می‌شوند. این شامل مهارت‌های طراحی و تدوین درس، تکنیک‌های تدریس در سطوح مختلف، و روش‌های تدریس مختلف است.

  3. آموزش به شیوه عملی: دوره آموزشی مدرس حرفه ای به شیوه عملی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان با استفاده از مطالب آموزشی، تمرینات عملی و کاربردی را انجام می‌دهند و تجربه‌ی واقعی از تدریس و آموزش به دست می‌آورند.

  4. آموزش روش‌های نوین آموزشی: در این دوره، از مطالب آموزشی مختلفی مانند روش‌های کلاس درس معکوس، روش‌های آموزشی مبتنی بر بازی، و روش‌های آموزشی مبتنی بر تجربه استفاده می‌شود تا شرکت کنندگان با بهترین روش‌های امروزی آشنا شوند.

  5. ارتقای کیفیت آموزش: هدف اصلی این دوره، ارتقای کیفیت آموزش در سطوح مختلف است. با شرکت در این دوره، شما می‌توانید مهارت‌های لازم برای ارتقای کیفیت آموزش خود را بهبود بخشید و به عنوان یک مدرس حرفه‌ای و با تجربه فعالیت کنید.

مدرس حرفه ای در کشور ایران

و اما در کشور ایران …..

بازار کار تدریس خصوصی و مدرس حرفه ای در کشور ایران همیشه بسیار داغ بوده است .و در شرایط کرونا رشد بسیار بالایی پیدا کرده است . به علاوه اگر مدرسین حرفه ای در رشته خود رزومه قوی داشته باشند و با شاگردان ارتباط موثری برقرار کنید به شکلی که آنها شما را به دیگر افراد توصیه کنند این خوش نامی و اعتبار بازار کار شما را بسیار داغ‌تر می کند. پس اگر بتوانید باقدرت وارد این کار شوید و تلاش و پشتکار به‌خرج دهید می‌توانید شغلی پردرآمد و با امنیت شغلی بالا برای خود ایجاد کنید.یکی از فواید مدرس حرفه ای این است که شما برای کسب درآمد نیاز به سرمایه اولیه ندارید و با توجه به تورم و نبود نقدینگی در دوران کرونا در فضای ایران شاید مدرس حرفه ای بهترین شغل برای کسب درآمد های بالاست.

سوالات متداول در دوره مدرس حرفه ای

  • تدریس خصوصی چگونه است وبه چه ابزاری نیاز دارد؟
  • نقش مدرس حرفه ای در دوران امروزی چیست؟
  • ویژگی هایی که باعث تضعیف عملکرد یک مدرس حرفه ای می شود چیست؟
  • آیا تدریس خصوصی آنلاین به اندازه تدریس خصوصی سنتی موثر است؟
  • مزیت های تدریس خصوصی آنلاین نسبت به تدریس خصوصی حضوری چیست؟
  • آیا جلسات تدریس خصوصی آنلاین می تواند تعاملی باشد؟
  • آیا یا تدریس بصورت حرفه ای می توان ثروتمند شد؟
  • آیا می توان بصورت تدریس خصوصی تمام وقت داشت؟
  • چگونه می توان مهارت تدریس حرفه ای را تقویت کرد؟
  • هزینه تدریس خصوصی بایک مدرس حرفه ای چقدر است؟
  • در چه موضوعاتی می توان آموزش خصوصی ارایه داد؟
  • از چند سالگی می توان تدریس خصوصی را آغاز کرد؟
  • مدت زمان یک جلسه آموزش خصوصی چقدر است؟
  • چگونه می توان اثربحشی یک جلسه آموزش خصوصی را ارزیابی کرد؟
  • محدودیت های تدریس خصوصی حرفه ای چیست؟

مخاطبین دوره آموزش مدرس حرفه ای چه کسانی هستند؟

تدریس حرفه ای اول از هرچیزی فرصتی طلایی برای کمک کردن بهتر  به یادگیرندگان جهت در درک درست  و دستیابی به پتانسیل کامل خود فراهم می کند. درواقع تدریس نه تنها حرفه ای با استانداردهای دقیق  بلکه  ندایی برای خدمت به دیگران است.امروزه مدرسان زیادی وجود دارد که متاسفانه علیرغم تجربه زیاد در زمینه تدریس هنوز دارای عملکرد موثری در زمنیه آموزش نمی باشند .یکی از دلایل این عدم موفقیت به روز نکردن دانش ومهارت های آموزشی خود است.علاوه بر آن تدریس حرفه ای میتواند باعث انتقال موثرتر موضوعات به یادگیرنده ها شود و با توجه به اینکه این نوع آموزش همه عوامل دخیل در یادگیری از جمله عوامل شناختی ،اجتماعی و عاطفی  و انگیزشی یادگیرنده را در نظر می گیرد می تواند در زمینه حل مشکلات مختلف یادگیری نقش بسزایی داشته باشد.دلیل آخر هم اینکه آموزش حرفه ای می تواند منبع درآمد  بسیار خوبی برای فرد باشد.قطعا با توجه به اینکه آموزش موثر میتواند نتایج عالی برای یادگیرنده در پی داشته باشد این نتایج به عنوان نوعی تبلیغات عمل کرده و یاددگیرندگان بیشتری جذب این کلاس ها خواهند شد.

مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟

  • تمام علاقه‌مندان به تدریس خصوصی و تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای
  • دانشجویان فعلی و فارغ التحصیلان دانشگاهی مخصوصا تحصیلات تکمیلی
  • خانم های خانه دارد که قصد دارند از طریق شغل مدرس حرفه ای از طریق آنلاین کسب درامد کنند
  • برای افراد جویای کار و کسانی که قصد دارند که از طریق تدریس خصوص و عمومی و مدرس حرفه ای به درامدهای بالایی برسند
  • معلمین آموزش و پروش،اساتید دانشگاه،مدرسین شرکت ها و موسسات آموزشی
  • دانشجویانی که قصد دارند با تدریس عمومی و خصوصی کسب درآمد کنند
  • افراد شاغل در شرکت های خصوصی مرتبط با حوزه مطالعاتی مورد نظرشان
  • مدرسانی که در یک قدمی حرفه ای شدن هستند و می خواهند که حرفه ای تر شوند

خدمات ویژه دوره آموزش مدرس حرفه ای

  • اهدا و تقدیم یک جلد کتاب با عنوان “چگونه یک مدرس حرفه ای شوید؟” نوشته شده توسط دکتر سعید جوی زاده اهدا و تقدیم بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی مرتبط با دوره آموزشی
  • ارتباط مسقیم با دکتر سعید جوی زاده
  • مشاوره مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی

پیش نیازهای آموزش چگونه مدرس حرفه ای شویم؟

شرکت در دوره آموزش مدرس حرفه ای نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد چرا که در این دوره حرفه‌ای و کاربردی آنچه را که شما لازم داشته باشید یاد خواهید گرفت کافی است که علاقه‌مند باشید و تکالیف استاد را دنبال کنید.فقط کافی است که همین الان اقدام کنید و با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تکمیلی دوره آموزش چگونه مدرس حرفه ای شویم؟

  • مدت زمان این دوره 20 ساعت خواهد بود.
  • سطح دوره: مقدماتی تا جامع و کاربردی
  • بدون پیش نیاز
  • نوع دوره بسته به علاقه‌مندی شما به سه روش حضوری، غیرحضوری و فیلم آموزشی خواهد بود.
  • زبان آموزش، فارسی است.
  • به کاربران شرکت کننده در این دوره آموزشی کتاب و فیلم آموزشی نیز هدیه داده می شود.
  • روش پشتیبانی: تلفنی یا WhatsApp و از طریق تماس تلفنی مستقیم با مدرس دوره
  • گواهینامه معتبر و رسمی موسسه چشم انداز
  • داده های تمرینی و هر آنچه که برای تمرین پروژه های عملی نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
  • در این دوره هر آنچه که برای حضور و کار در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی داخل کشور و خارج کشور نیاز دارید به شما آموخته خواهد شد.
  • چنانچه دانشجو یا سرباز هستید برای شما تخفیفی را در نظر گرفته‌ایم، پس قبل از ثبت نام با ما در تماس باشید تا تخفیف ویژه‌ای به شما عزیزان تعلق گیرد.
  • شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی داخل یا خارج از کشور، چنانچه نیاز به آموزش به صورت گروهی دارند، با ما در تماس باشند، چرا که برای آن‌ها تخفیف ویژه در نظر داریم.
  • اگر فردی هستید که قصد ثبت نام در دوره را دارید اما توانایی پرداخت هزینه دوره را ندارید، می‌توانید با معرفی ۵ نفر، تنها برای ثبت نام در این دوره، خود در این دوره کاملاً رایگان شرکت کنید!

ویژگی های شخصی

  • داشتن فیزیک جذاب :این راه کارها شما را جذاب می کند
  • چگونگی شکل دادن شخصیت مدرس حرفه ای
  • صدای رسا و جذاب :تکنیک هایی برای صدای بهتر در هنگام تدریس
  • شخصیت بازیگوش: چگونه سرگرمی ایجاد کنیم؟
  • چگونگی فروش موضوع آموزشی به یادگیرنده
  • با انگیزه بودن: 100 راه کاربردی که هر مدرسی را با انگیزه می کند!
  • استقامت و پشتکار مدرس: راه کارهایی برای دوام آوردن
  • داشتن شخصیت کنجکاو و ماجراجو
  • چگونه دلسوز یادگیرندگان باشید؟
  • پیچیده نباشید و ساده باشید !
  • اعتماد به نفس و داشتن اراده: 5 گام اساسی برای اعتماد به نفس بالا
  • شخصیت اخلاقی قوی و مردم پسند
  • خلاق، ایده پرداز و نوآور: نوآوری در مدرس حرفه ای

ویژگی های اجتماعی

  • تمایز قایل نشدن
  • چگونه ارتباط برقرار کنیم ؟
  • چطور بیشتر به یادگیرندگان خدمت کنیم ؟
  • چگونه باور را بفروشیم و به یادگیرنده منتقل کنیم ؟
  • 10 راز که مسئولیت شما را در برابر یادگیرندگان قوی می کند؟
  • آداب معاشرت در تدریس
  • رهبری در مدرس حرفه ای
  • نقش نردبان را ایفا کنید
  • با این ترفند های ساده محیطی
  • آموزشی آرامش بخش ایجاد کنید
  • چگونگی شناخت کافی از جامعه
  • آموزشی که مدرس درگیر آن است

ویژگی های حرفه ای

  • راه کارهای چگونگی تسلط کافی به موضوع
  • راه کارهای چگونگی کسب مهارت کافی و در سطح بالا
  • چگونگی فروش موضوعی که تدریس می کنید.
  • راه کارهایی برای تناسب شیوه آموزش با یادگیری
  • همه چیز را ساده کنید: ترفند هایی برای حرفه ای بودن اما ساده کردن
  • چگونگی یادآوری از طرف مدرس حرفه ای
  • نکات طلایی و کلیدی روانشناسی در تدریس و مدرس حرفه ای
  • ویژگی های نظام آموزشی در عصر حاضر
  • چگونه همیشه یاد بگیرید
  • چگونه به روز باشید: 20 ترفند عالی و حرفه ای
  • فرایند و فاکتورهای تاثیر گذار در یادگیری
  • 5 راه کنترل کردن بحران های موجود در فرایند یادگیری

 

دکتر سعید جوی ‌زاده

مدرس دانشگاه، فضای مجازی و مشاوره امور پژوهش و برندسازی شخصی تدریس 100% سرفصل

سوالات متداول

ثبت نام در دوره جامع آموزش چگونه مدرس حرفه ای شویم؟

با توجه به تغییر قیمت‌ها، همچنین درخواست‌های متغیر کاربران از دوره‌ها، جهت دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش “چگونه مدرس حرفه ای شویم؟” با ما در تماس باشید:

یا با تکمیل فرم ما با شما تماس خواهیم گرفت:

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دوره های کاربردی و حرفه ای پژوهشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید