کتاب قوانین روزانه

کتاب قوانین روزانه

توضیحات

قوانین روزانه

عنوان کتاب

قوانین روزانه

  • نویسنده : رابرت گرین
  • مترجمین : سعید جوی زاده | علیرضا احمدیان
  • گوینده : راضیه پیله وران
  • موضوع : موفقیت در کسب و کار ا روانشناسی
  • سال انتشار : 1400
  • قیمت : 90,000 تومان

افزودن به سبد خرید

درباره دکتر سعید جوی زاده:

سعید جوی زاده (Saeed Javizadeh)، زاده ی 30 شهریور 1358، نویسنده و مترجم ایرانی است. سعید جوی زاده در شیراز بزرگ شد و به دانشگاه یزد رفت. او سپس تحصیلات عالیه خود را در دانشگاه خوارزمی (قدیمی ترین دانشگاه در ایران) پی گرفت. سعید جوی زاده قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1381 به شکلی جدی نویسندگی و پژوهشگری را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد یعنی در سال 1384 در انتشارات سمت به چاپ رساند.سعید جوی زاده در شیراز زندگی می کند. او به چند زبان تسلط دارد و همیشه در حال یادگیری است . سعید جوی زاده، عاشق کوهنوردی و دوچرخه سواری در کوهستان است.سعید جوی زاده پیش از تبدیل شدن به نویسنده ای پرفروش، بیش از سی شغل شغل را تجربه کرده است. او مدت ها به عنوان کارگر رستوران، خبرنگار،گل فروشی،ویراستار مجله، مترجم و نویسنده فعالیت کرده است. نقطه تحول زندگی وی، زمانی بود که در در دوران مدرسه با معلمی دلسوز آشنا شد و این آشنایی به مقدمه ای برای چاپ اولین خبر های او در روزنامه در مقاع ابتدایی بود. البته بیشترین شهرت سعید جوی زاده بخاطر تسلط و نوشتن کتاب های سیستم اطلاعات جغرافیایی است.


درباره ی رابرت گرین:

رابرت گرین(Robert Greene)، زاده ی 14 می 1959، نویسنده ی آمریکایی است.گرین در لس آنجلس بزرگ شد و به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون پی گرفت. گرین قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند.رابرت گرین به همراه نامزدش که یک فیلمساز است، در لس آنجلس زندگی می کند. او به پنج زبان تسلط دارد و دانشجوی بودیسم نیز هست. گرین، عاشق شنا و دوچرخه سواری در کوهستان است.رابرت گرین پیش از تبدیل شدن به نویسنده ای پرفروش، بیش از هشتاد شغل را تجربه کرده است. او مدت ها به عنوان کارگر ساختمانی، ویراستار مجله، مترجم و نویسنده فیلم های هالیوودی فعالیت کرده است. نقطه تحول زندگی وی، زمانی بود که در در حین کار در ایتالیا با ناشری به نام جوست الفرز آشنا شد و این آشنایی به مقدمه ای برای چاپ اولین کتاب او با موضوع قدرت تبدیل شد.مهم ترین دلیل شهرت کتاب های رابرت گرین، بهره گیری او از زندگی نامه های شخصیت های تاریخی است. مهم تر از همه آن که وی جنبه ای از زندگی این شخصیت ها را مورد توحه قرار می دهد که منحصر به آن دوران نیستند. به این ترتیب با بررسی اشتباهات مهلک و یا استراتژی های موفق آن ها، شمایی را ارائه می دهد که می توان با به کار بستن فرمول های موفق آن ها و همین طور حذر کردن از اشتباهات مهلکی که مرتکب شده اند، راه موفقیت را هموار کرد.

درباره ی دکتر علیرضا احمدیان

دکتر علیرضا احمدیان (alireza ahmadian) متولد 1364 , تهران ؛ متخصص روان درمانی و مشاوره ؛ نویسنده و پژوهشگر در زمینه مطالعات موفقیت شغلی و کارآفرینی و روانشناسی اقتصادی است.

وی با تمرکز بر مطالعه رفتارشناسی بازار و راهبردهای رفتار اقتصادی تلاش می کند با واکاوی عوامل موفقیت حرفه ای و شغلی برای جوانان مسیر را برای رشد و تعالی صنعتی و کارآفرینی مهیا نماید.

از جمله مهمترین رویکردهای حرفه ای وی تمرکز بر سبک زندگی شغلی و نگرشهای کارآفرینان است. 

تلاش برای توجه و رسیدگی بیشتر نسبت به ارتقا بهداشت روانی و سلامت ذهنی جامعه پرتلاش کارگران و کارکنان صنایع و تاسیس مراکز مشاوره روانشناختی در واحدهای صنعتی کشور  یکی از آرمانهای مهم و راهبردی حرفه ای علیرضا احمدیان است.

توضیحات کتاب قوانین روزانه


دانلود خلاصه کتاب

مقدمه

انسانها  از همان بدوِ پیدایش، همیشه برای بقا و موفقیت باید خود را با واقعیتِ جهانِ بیرون وفق می‌دادند.برای مثال انسان‌هایِ اولیه مجبور بودند ضمن حساس بودن نسبت به محیط خود، همیشه تغییرات آب و هوا را رصد کنند و یا پیوسته حضورِ حیواناتِ درنده در نزدیکیِ خود را پیش بینی کنند. آنها از هر نوع فرصتی برای یافتن غذا استفاده می‌کردند و ضمن حفظ هوشیاریِ خود به واقعیت‌های موجود در محیط اطراف خود واکنش نشان می‌دادند.

در چنین محیطی با این همه خطرات که غافل شدن نسبت به آنها به معنی مرگ و زندگی بود تکاملِ مغز انسان به او کمک کرد تا نه تنها خطرات را شناسایی کند بلکه به تدریج بر محیطِ پرمخاطره اطراف خود تسلط پیدا کند. متاسفانه زمانی که انسان‌های اولیه دچارِ رویا پردازی و توهم شدند و در سر آرزوهای بزرگ برای خود می پروراند واقعیت آنها را به خاطر این توهمات و تصمیماتِ نادرستِ ناشی از آنها تنبیه کرد. در واقع انسان‌ها همیشه چوبِ تصمیماتِ نادرست خود که ناشی از افکار و توهمات ذهنی آنهاست را می‌خورند.

امروزه و با گذشت هزاران سال، مغز ما هنوز دارای همان وظیفه اصلی خود یعنی کمک به کسب تسلط بر محیط اطراف می باشد.  امروزه دیگر انسانها نسبت به گذشته تسلط بیشتری بر محیط خود کسب کرده‌اند و تهدید‌هایی مانند حیواناتِ درنده کاهش پیدا کرده است و خطرات شکل ظریف‌تری به خود گرفته است. برای مثال این خطرات دیگر پلنگ و حیوانات درنده نیستند بلکه ویژگی‌ها و خصلت‌های روانیِ فریبنده و بازی‌های سیاسی و اجتماعی ناشایستی است که ما را درگیر خود می‌کنند. از آنجایی که بسیاری از این خطرات، نامحسوس و پنهان هستند ذهن انسان نسبت به محیطی که در آن چنین ویژگی هایی وجود دارد دارای حساسیتِ کمتری است. در واقع ما با ساده لوحی و غرق شدن در توهماتِ خود این ویژگی‌ها را منکر می‌شویم.

و خطرناک‌تر اینکه فرهنگ ما همیشه سعی می‌کند مفاهیمی غلط بر ما تحمیل کند و به جای اینکه باعث شود ما واقعیاتِ بیرون را باور کنیم با ارائه تصویری معصومانه از ماهیت انسان‌ها باعث گمراهی ما می‌شود. انسان‌ها بر اساس این ذهنیت و حقیقتِ جعلی دچار سوء تفاهمات ذهنی زیادی می‌شوند و در نتیجه مانند انسان‌های اولیه دوباره محیط و واقعیت ، ما را به خاطر داشتن چنین رفتارهایی متوهم تنبیه می‌کنند .اگرچه ممکن است در این راه جان خود را از دست ندهیم اما شغل و روابط ما دچار خسران می‌شود. ما همیشه انسان‌های دیگر را به خاطر مسائل و مشکلات خودمان سرزنش می‌کنیم در حالی که مشکل از درون ما نشات می‌گیرد. در واقع این مشکل ناشی از ساده لوحی و تخیلاتی است که در سر خود می پرورانیم. این توهماتِ ناخودآگاه همگی رفتارها و اعمال ما را جهت می‌دهد.

در ادامه به بعضی از این مفاهیم غلط در فرهنگ که باعث گمراهی ما می‌شود اشاره می‌کنم: برای مثال به باور انسان‌های امروزی، مدرسه‌ای که ما در آن درس خوانده‌ایم، آشنایان ما و روابط ما نقشی کلیدی در موفقیت مالی ما  ایفا می‌کنند. به باور ما باید به هر نحو ممکن از اشتباه کردن و یا شکست خوردن امتناع کنیم و اینکه همیشه برای رسیدن به ثروت و توجه دیگران و یا رسیدن به جایگاه بالا باید کوتاه‌ترین راه را انتخاب کنیم . در تصور ما ،کارها باید سرگرم‌کننده باشد تا اینکه خسته نشویم و یا اینکه بی‌حوصلگی چیز بدی است و یا اینکه ما میتوانیم برای کسب مهارتی کامل، راهی میانبر پیدا کنیم. به عقیده ما خلاقیت یک ویژگی ذاتی است و یا اینکه همه باید برابر باشند و سلسله مراتب دیگر امروز در فرهنگ ما جایگاهی ندارد.

وقتی  صحبت از  رفتار  می‌شود، معتقیدیم  همه دوستان و همکاران ما ضمن داشتن ارادت نسبت به ما، بهترین ها را برای ما می‌خواهند و یا فکر می‌کنیم که به انسان‌های بد در صورت تنبیه شدن یا اصلاح شدن می‌‌توان اعتماد کرد و یا انسانهایی که دارای عقایدی محکم هستند همیشه حرف راست را می‌زنند و افراد صاحب قدرت از جمله رئیس ما هیچ وقت احساس ناامنی نمی‌کنند. در تصور ما افرادی که خوش رفتار و خوش برخورد هستند عاری از ماهیت زشت و پلیدی ها هستند و اینکه افرادی که از افکار و ایده های مترقی حمایت می‌کنند خود نیز دارای فضیلت و نیکی هستند. ما تصور می‌کنیم افراد همیشه قدردان الطاف ما هستند.

و اما در مورد خودمان فکر می‌کنیم که همیشه باید صادق بوده و دقیقا آنچه که در ذهن داریم را به زبان بیاوریم .باور داریم که باید ویژگی‌ها و نقاط قوت خود را مانند هوش و سخت کوشی را به رخ دیگران بکشیم. ما فکر می‌کنیم اتفاقاتِ بد نتیجه قضا و قدر است و ما در آن نقشی نداریم و با دیدن چند نفر خودشیفته، متجاوز، حسود ، پرافاده و فریبکار این باور در ذهن ما شکل می‌گیرد که این افراد استثنا هستند و ما خودمان بری از چنین خصلت‌های بدی هستیم.

به یکباره اتفاق جالبی می‌افتد. در سن جوانی زمانی که با چنین توهماتی وارد محیط کار می شویم واقعیت ناگهان سیلیِ محکمی به صورت ما می‌زند و بعد از آن متوجه می‌شویم که بعضی افراد دارای ضمیری شکننده و برخلاف تصور ما افرادی فریبکار هستند. ما با دیدنِ بی‌تفاوتیِ آنها و یا خیانت آنها غافلگیر می‌شویم. متوجه می‌شویم که اگر ما خودِ واقعی را نشان دهیم و هر آنچه در سر داریم را به زبان آوریم مشکلات و دردسرهای بزرگی را برای خود خریده‌ایم. ما در می‌یابیم که دنیای کار مملو از  بازی‌های سیاسی است و بسیاری از افراد آمادگی لازم برای این بازی ها را ندارند.

 تصمیمات شغلی که براساس انگیزه جلب توجه و یا کسب درامد بالا گرفته شده است چیزی جز خستگی روانی، گسستن از دیگران و رسیدن به بن بست در پی ندارد. اگر با خود صادق نباشیم و نقطه ضعف‌ها و عیبهای خود را نپوشایم  اسیر الگوهای رفتاریِ غیر قابل کنترل می شویم و  با گذشت زمان و افزایش سوء‌تفاهم‌ها ، تصمیمات نادرست و گامهای اشتباه دچار سردرگمی و آسیب شدید می شویم.

کتاب «قوانین روزانه» با هدف از بین بردن این الگو های سمی و اتصال شما به واقعیت به رشته تحریر در آمده است. این کتاب ضمن توزیع توهمات مختلفی که انسانها در سر می پرورانند تلاش می‌کند در مورد ویژگی‌هایِ برآمده از سرشت انسانی و چگونگیِ استفاده از این ندای درونی و ریشه‌دار در زندگی خود شفاف‌سازی کند. همچنین درباره کارکرد مغز انسان توضیح می‌دهد . این کتاب قصد دارد شما را به یک رئالیست و یا واقع بین افراطی تبدیل کند به گونه ای که بعد از مطالعه این کتاب، شما تصویری واقعی‌تر از رویدادها و افراد خواهید داشت و نسبت به خطرات و فرصتهای موجود در محیط اجتماعیِ خودحساسیت بیشتری پیدا خواهید کرد. مطالب این کتاب حاصل ۲۵ سال تحقیق در موضوعاتِ مختلف از جمله قدرت، اقناع، استراتژی، تسلط،  و ماهیت انسان می باشد. در واقع این کتاب عصاره همه درسها و نکاتی است که من در کتاب‌های دیگر خود آورده‌ام.

موضوعات مطرح شده در سه ماه اول به شما کمک می‌کند تا از شرِ عوامل بیرونی که برای شما در مسایل مختلف مانند انتخاب شغل و غیره تعیین تکلیف می‌کنند خلاص شوید و در عوض ندای درونی خود را بازیابید یعنی همان ندایی که باعث می‌شود شما نسبت به دیگران منحصر به فرد باشید و هدف اصلی زندگی خود را دنبال کنید. با پیدا کردن چنین ندایِ درونی که مانند یک نقشه گنج عمل می‌کند، همه تصمیمات بعدی شما بر اساس آن گرفته خواهد شد. در این سه ماه شما به این حقیقت پی می برید که تحصیلات و یا پول هدفِ زندگی نیست بلکه هدف، پشتکار و اشتیاق شما برای یادگیری است و اینکه شکست ها، اشتباهات و تعارضات اغلب بهترین فرصت های یادگیری برای ما هستند و خلاقیت و تسلط واقعی از این شکست‌ها و اشتباهات نشات می‌گیرند.

سه ماه بعدی به شما آموزش می‌دهند که چگونه ماهیتِ سیاسی کارها  راتشخیص دهید و اینکه چقدر فریب ظاهر خوردن می‌تواند خطرناک باشد. در این سه ماه شما قادر خواهید بود شخصیت‌های مسموم را قبل از اینکه شما را وارد گردابِ عواطف خود کنند تشخیص دهید و اینکه چگونه می‌توانید طرح‌های فریبکارانه افراد را نقش برآب کنید.

ماه های ششم، هفتم و نهم به شما نحوه کار کردن، اقناع و نفوذ کردنِ واقعی را نشان می دهد. اینکه در وهله نخست نباید آنچه به ذهنتان می‌آید را به زبان بیاورید. بلکه در ابتدا باید وارد ذهن افراد شوید و منافع شخصی آنها را به خوبی تشخیص دهید. در این سه ماه شما به یک استراتژیست قهار در زندگی تبدیل می شوید که باعث پیشبرد موثر  و تحقق اهداف شما می‌شود.

و بالاخره این که در سه ماه آخر ، رفتارها و اعمال شما مبتنی بر انگیزه‌های درونی شما است وکسِ دیگری نمی‌تواند برای شما تعیین تکلیف کند. شما با تعامل در خود درمی‌یابید که شما نیز مانند همه انسانهای دیگر دارای عیب‌هایی هستید. در این صورت نه تنها نسبت به افرادِ دیگر همزات پنداری بیشتری خواهید داشت بلکه شما کلیدی برای ایجادِ تغییر در الگوهای منفی خود در اختیار خواهید داشت .در این سه ماه شما یاد می‌گیرید که با مواجه شدن با ترس‌های خود درباره مرگ و فنا می‌توانید آغوش خود را بر زندگیِ شگفت انگیز و زیبا باز کنید و از از لحظه لحظه های زندگی برای تعالی خود نهایت استفاده را ببرید.

مطالب این کتاب برگرفته از پنج کتاب دیگر من  و یک فصل از کتابِ در حال نگارش به نام «قانون تعالی» است. علاوه بر آن من در این کتاب از مصاحبه‌ها و گفتگو‌های چندین ساله خود و همچنین مقالات و مطالب آنلاین خود نیز استفاده کرده‌ام. در پایان هر مدخل، عنوان و فصلی از کتاب که مطالب از آنجا گرفته شده است را می آورم تا شما در صورت تمایل بتوانید مطالعه عمیق تری داشته باشید. هر ماه دارای عنوانی خاص و یک موضوع فرعی است و با یک مقاله کوتاه شروع می شود .در این مقاله ها ارتباط ایده ها و افکار من در کتاب‌هایم با تجارب‌ام و همچنین سختی‌هایی که در این راه متحمل شده‌ام  و درس هایی که از آنها آموخته‌ام  ارائه می شود.

شما می‌توانید کتاب حاضر را به صورت گزینشی مطالعه کنید و از همان ابتدا به سراغِ موضوعاتی که مربوط به زندگی شماست بروید. اما بهتر است که «قوانین روزانه» را از اول تا آخر مطالعه کنید.  ابتدا ماهی که در آن این کتاب به دست شما رسیده است را مطالعه کنید. بدین طریق این کتاب شما را درموضوع مربوطه غرق خواهد کرد و به شما کمک خواهد کرد تا عادت کنید چیزها را آنگونه که هست ببینید. بهتر است در حین مطالعه این کتاب نکاتی که مربوط به تجربه شما در گذشته و زمان حال است را نکته برداری کنید. در صورت امکان بعضی از این ایده ها را جامعه عمل پوشانده و در مورد تجارب دنیای واقعی تحمل کنید.

سرانجام اینکه « قوانین روزانه» را به عنوان نوعی bildungsroman در نظر بگیرید. – bildungsroman دارای ریشه‌ای  آلمانی  و به معنی “توسعه” یا “رمان آموزشی”  است که به عنوان یک ژانر ادبی در قرن هجدهم معرفی شد و  امروزه نیز دارای طرفداران زیادی است. در این داستانها، قهرمانانِ غالبا جوان در حالی وارد صحنه زندگی می شوند که پر از تصورات ساده لوحانه هستند. نویسنده آنها را به سفری در سرزمینی پر از اسرار، افراد سرکش و احمق می‌برد. به تدریج، دنیای واقعی به آنها آموزش می‌دهد که از توهمات مختلف خود فاصله بگیرند. در نتیجه آنها متوجه می‌شوند که واقعیت بسیار جالب تر از همه تخیالاتی است که باعث شکل گیری نگاه آنها به دنیای بیرون شده بود . آنها اکنون بعداز سالها به  افرادی روشنفکر، سرد و گرم چشیده و خردمند تبدیل شده اند.

«قوانین روزانه» شما را به عنوان قهرمان داستان، به سفری مشابه در سرزمینی مملو از انواع مردم خطرناک و سمی خواهد برد، به شما کمک می‌کند تا توهمات خود را از بین ببرید و شما را برای نبردهای سخت‌ترِ پیش رو آماده می‌کند، به طوری که با دیدن مردم و جهان، آرامش یافته و لذت خواهید برد.

کسی خرد و حکمت را  به ما نمی‌دهد، بلکه ما باید خودمان آن را کشف کنیم، آنهم بعد از رفتن به سفر در دشتی دور و دراز که هیچ کسِ دیگری برای ما چنین کاری نمی‌کند. زندگی‌هایی که باعث ‌تحسین شما می‌شوند و افکاری که از نظر شما  افکاری نجیب است، نتیجه آموزش در خانه، سبک تربیتیِ پدر یا استادان در مدرسه نیست، آنها برامده از نظمی بسیار متفاوت و جدید است. نظمی که در واقع نتیحه شناخت دقیق فرد از نیروهای شیطانی و یا روزمره و واکنش موثر به آنها است.

فهرست کتاب قوانین روزانه:

  • مقدمه
  • پیشگفتار
  • ماه ژانویه
  • رسالت زندگی شما
  • ماه فوریه
  • کارآموزی
  • ماه مارس
  • مهارت در کار
  • ماه  آوریل
  • درباری تمام‌عیار
  • ماه  می
  • فریبکاران
  • ماه  ژوئن
  • هنری الهی
  • ماه  ژوئیه
  • شخصیت اغواگر
  • ماه  آگوست
  • استاد متقاعد کردن
  • ماه سپتامبر
  • استراتژیست کلان‌نگر
  • ماه اکتبر
  • خود هیجانی
  • ماه نوامبر
  • انسان خردگرا
  • ماه دسامبر
  • تعالی کیهانی

کتاب قوانین روزانه: 366 مدیتیشن در مورد قدرت، اغوا، تسلط، استراتژی، و طبیعت انسان  توسط رابرت گرین 

خلاصه کتاب قوانین روزانه :

کتاب جدید گرین از 464 صفحه حکمت تشکیل شده است که قرار است در 366 جلسه مراقبه روزانه مصرف شود. او در مورد موضوعاتی مانند: قدرت، اغواگری، متقاعدسازی، استراتژی، روانشناسی، افراد سمی و موارد دیگر بحث می کند. هر ماه یک تمرکز کلی دارد. چند روز اول روی موضوعاتی از کتاب تسلط او تمرکز دارد. روزهای بعد بین موضوعاتی از 48 قانون، طبیعت انسان، اغوا و کتاب های دیگر پرش کنید. این متن به این منظور است که تمام مشارکت‌های موجود رابرت را برای مصرف به اندازه لقمه جمع کند.

اما به خاطر داشته باشید که در واقع یک دلیل اصلی وجود دارد که مردم از این کتاب متنفر شوند، که در پایان به آن خواهیم پرداخت.

کتاب قوانین روزانه  در سه جمله یا بیشتر:

اگر احساس می کنید برای برنامه ریزی زندگی خود صلاحیت ندارید. مسیری را برای خود ایجاد کنید که آن را دنبال کنید – با در نظر گرفتن ماهیت فریبنده ما، انسان ها. قوانین روزانه به شما کمک خواهد کرد. رابرت گرین – نویسنده‌ای که عمیقاً تحسینش می‌کنم – با تثبیت تمام کتاب‌های قبلی خود ، متحد قدرتمندی را ارائه می‌دهد که روان شکننده شما را برای هیولاهای واقعی آماده می‌کند. جهان همانطور که از عناوین آن پیداست، این کتاب نکات کوتاهی را ارائه می دهد که باید روزانه رعایت شود. هدف نهایی این است که شما از کور شدن با چیزهایی که مردم به دنیا ارائه می‌کنند، به مقابله مناسب با تمام حرکات آنها که می‌خواهند بر شما حکومت کنند، تبدیل شوید.

ایده اصلی کتاب قوانین روزانه :

دنیا آن چیزی نیست که به نظر می رسد. مردم، برای شما آرزوی سلامتی نکنید. آنها آرزو می کنند که شما از دستورات آنها اطاعت کنید و آن گونه که آنها فکر می کنند فکر کنید. اساساً هدف کتاب کمک به دیدن پشت نقاب هاست. آنچه را که واقعاً به دیگران قدرت می دهد – حرص، حسادت، میل به قدرت – و همچنین شناسایی کنید که چه چیزی شما را تحریک می کند. در نهایت متوجه خواهید شد که مانند بقیه افراد ناقص هستید. اما به جای ناله کردن، با استفاده از پیشنهادات کتاب، بر ویژگی های منفی خود غلبه می کنید و متوجه می شوید که باید با زندگی خود چه کنید.

از برجسته ترین متخصص جهان در زمینه قدرت و استراتژی، یک عبادت روزانه ارائه می شود که به شما کمک می کند تا سرنوشت خود را بدست آورید.

رابرت گرین، نویسنده شماره 1  پرفروش نیویورک تایمز  ، بیش از دو دهه است که مشاور میلیون ها نفر بوده است. اکنون، با مدخل‌هایی که از پنج کتاب او، به‌علاوه آثاری که قبلاً منتشر نشده‌اند، برگرفته شده است،  «قوانین روزانه»  صفحه‌ای از حکمت دقیق و مختصر را برای هر روز از سال ارائه می‌کند، در یک درس هضم آسان که فقط طول می‌کشد. چند دقیقه برای جذب هر روز دارای یک قانون روزانه نیز است – نسخه ای که خوانندگان نمی توانند در نبرد زندگی نادیده بگیرند. هر ماه حول یک موضوع اصلی متمرکز است: قدرت، اغواگری، متقاعدسازی، استراتژی، طبیعت انسانی، افراد سمی، خودکنترلی، تسلط، روانشناسی، رهبری، ناملایمات یا خلاقیت.

چه کسی نمی خواهد قدرتمندتر باشد؟ بیشتر تحت کنترل است؟ بهترین در کاری که انجام می دهند؟ راز: این کتاب را هر روز بخوانید.

لئو تولستوی در سال 1884 نوشت: “مطالعه روزانه برای همه مردم ضروری است.” این کتاب بیش از یک مقدمه برای طرفداران جدید، سنگ روزتا برای درونی کردن بسیاری از درس‌هایی است که کتاب‌های گرین را پر می‌کند و یک عمر خواندن و بازخوانی را پاداش می‌دهد.

دلیل خواندن  کتاب قوانین روزانه:

همه کسانی که به یک همراه زندگی نیاز دارند. رفیقی که راه را نشان دهد. نحوه ارائه اطلاعات چیزی واقعا منحصر به فرد را ارائه می دهد. روزانه، کاری برای انجام دادن به شما ارائه می شود که نه تنها در کاری که انجام می دهید، به بهتر شدن شما نزدیک تر می شود. بلکه به درک انگیزه های واقعی افراد اطراف نیز نزدیک تر است. هر دو نیاز به کسب قدرت لازم برای مقابله با مشکلات زندگی داشتند.

نکات برجسته کتاب قوانین روزانه:

  • حماقت معمولاً از عوارض کسالت است. علایق خود را شناسایی کنید. وقتی این کار را انجام دادید، بقیه عمرتان را روی کار کردن روی آنها متمرکز کنید.
  • احساسات ما هر دو چیزهایی هستند که ما را الهام می بخشند و خراب می کنند. یاد بگیرید که از احساسات منفی در حال ظهور برای چیزهای بزرگ استفاده کنید.
  • زندگی به طرز توهین آمیزی کوتاه است. نحوه گذراندن روزهای خود را تجزیه و تحلیل کنید. حواس پرتی های کوچک را مسدود کنید و روی چیزهایی که اهمیت دارند تمرکز کنید.

7 درس کلیدی از کتاب قوانین روزانه:

  • درس شماره 1: خطرات مدرن مردم هستند، نه پلنگ
  • درس شماره 2: تکلیف زندگی خود را مشخص کنید
  • درس شماره 3: بهترین ها را در این زمینه پیدا کنید و خود را به آنها بچسبانید
  • درس شماره 4: در هنر فریب و اغواگری تسلط پیدا کنید
  • درس شماره 5: میدان جنگ را از بالا مشاهده کنید
  • درس شماره 6: طبیعت انسان را مطالعه کنید تا خود و دیگران را بشناسید
  • درس شماره 7: از احساسات خود برای رسیدن به تصمیمات منطقی استفاده کنید

“کتاب قوانین روزانه شما را، قهرمان داستان، به سفری مشابه در سرزمینی پر از انواع خطرناک و سمی می برد و به شما کمک می کند تا توهمات خود را دور بریزید و شما را برای نبردهای پیش رو سخت کند تا از دیدن مردم آرامش و لذت پیدا کنید. و جهان در پرتو واقعی آنها.» رابرت گرین

چرا برخی ممکن است کتاب قوانین روزانه  را دوست نداشته باشند؟

دلیل اصلی نفرت برخی از  کتاب قوانین روزانه به خاطر شتاب نگارش گرین است. اکثر نویسندگان یک کتاب پرطرفدار منتشر می کنند و سپس بر موج محبوبیت سوار می شوند و هر چند سال یک بار آثار مشابهی را منتشر می کنند. گرین از این الگو پیروی کرده است.

اما کتاب قوانین روزانه در حالی که ساختارها و موضوعات مختصر مشابهی دارد، عنصر مهمی در الگو را می شکند. گرین با اکثریت کتاب چیز جدیدی به توپ خود اضافه نمی کند. تمام اطلاعات موجود در کتاب قوانین روزانه قبلاً در کتابهای دیگر با جزئیات بیشتر در مورد آن نوشته شده است. این می تواند گروه هواداران اصلی او را که ممکن است به اشتباه انتظار افشاگری جدید را داشته باشند، گیج و شگفت زده کند. این شخص به شدت ناامید خواهد شد. (توجه داشته باشید که در ماه گذشته اطلاعاتی از کتاب آینده او The Sublime وجود دارد، اما اطلاعات کمی از کتاب است.)

من همچنین به این واقعیت اشاره می کنم که بسیاری از روزها کاملاً تکراری به نظر می رسند. خلاصه ما را در زیر ببینید. به چند روش می توانید بگویید “تعداد واقعی خود را در زندگی بیابید؟” این پیام بسیاری از روزهای ژانویه را به خود اختصاص می دهد. بله، به وضوح مهم است، اما به نظر من ایده ها بیش از حد لازم تکرار می شوند.

چرا برخی کتاب  قوانین روزانه را دوست خواهند داشت

همانطور که گفته شد، بسیاری از مردم انتظارات معقولی خواهند داشت و اکثراً از تکرار آن مشکلی ندارند. چند ثانیه کوتاه نشان می دهد که این کتاب مانند بقیه نیست. اگر به دنبال این ساختار هستید، کتاب را دوست خواهید داشت.

این به این دلیل است که کار برای رسیدن به هدف خود کار شایسته ای انجام می دهد. به طور عملی لقمه های خوشمزه ای از آثار قدیمی گرین ارائه می دهد. این به مردم اجازه می دهد تا روزانه روی ایده های اصلی او مراقبه کنند. بنابراین، اگر از قوانین روزانه به عنوان سازماندهی برای مطالعه سایر آثار گرین استفاده می کنید، احتمالاً از این کتاب بیشتر لذت خواهید برد.

بررسی کلی کتاب قوانین روزانه:

ما این کتاب را به عنوان یک راهنمای مطالعه بسیار مفید یافتیم، اما بسیار تکراری است. برای درک کامل، فهرست و خلاصه هر قانون روزانه را در زیر ببینید. نمی‌توانیم تعجب نکنیم، آیا گرین این کتاب را خیلی سریع بیرون انداخت؟ به نظر نمی رسد که او مطالب را زیاد مرور کرده است.

بزرگترین ناامیدی ما این است که گرین می توانست یک بخش سریع اضافه کند. می‌توانست برای کمک به افراد در استفاده از هر درس روزانه، یک سؤال بپرسد. برخی از بخش‌ها عباراتی دارند که قرار است به اقداماتی مانند «ایجاد نردبانی از ارزش‌ها» منجر شوند، اما بسیاری از آنها این بخش کلیدی را از دست داده‌اند. انجام این کار چقدر سخت بود؟ از آنجایی که این موضوع ما را ناامید کرد، برای کمک به مردم برای اجرای بهتر هر قانون در زیر یک سوال اضافه کردیم.

ما از مراجع برای مطالعه بیشتر و ایده کلی کتاب لذت بردیم

فهرست کتاب قوانین روزانه (با هر قانون خلاصه شده)

توجه: اگر قسمت سوالی داشت اضافه کردم. این به مردم کمک می کند تا جهت گیری بیشتری در مورد چگونگی تعمق در قانون روزانه داشته باشند.

ژانویه (وظیفه زندگی شما: کاشت بذر برای تسلط)

ژانویه بر روی توسعه وظایف زندگی شما تمرکز دارد که به عنوان هدف شما نیز شناخته می شود. ممکن است مجبور شوید برای مدتی دنیا را بگردید تا آن را پیدا کنید، اما یافتن هدفتان بهتر از مجبور کردن خود به موقعیتی است.

1 ژانویه (تصاویر خود را کشف کنید):

ما خودمان را مجسمه سازی می کنیم. اولین قدم این است که به درون بچرخید تا آن نیروی حیاتی قدرتمند را پیدا کنید. چه مجسمه ای خواهید ساخت؟ جزئیات بیشتر را در کتاب استادی، فصل اول ببینید.

2 ژانویه (دوباره با وسواس دوران کودکی خود ارتباط برقرار کنید):

وسواس های دوران کودکی شما می تواند شما را به سمت هدف زندگی تان راهنمایی کند. قرار است دوباره به چه چیزی وصل شوید؟ به استادی، فصل اول مراجعه کنید.

3 ژانویه (صدا):

تمایلاتی که توسط نیروهای اجتماعی در شما ایجاد نمی شود به شما کمک می کند با صداهای تکانه خود ارتباط برقرار کنید. کاری را انجام دهید که در کودکی دوست داشتید. به گفتگوی زنده رابرت گرین در لس آنجلس در 11 فوریه 2019 مراجعه کنید.

4 ژانویه (از قبل در درون شماست):

به دنبال فعالیت هایی باشید که هرگز از آنها خسته نمی شوید. به دنبال واکنش های احشایی و کنجکاوی افسارگسیخته یا غیرعادی باشید. به احساس قدرت وابسته به اعمال توجه کنید. چه چیزی به شما این احساسات را داد؟ تسلط، فصل اول.

5 ژانویه (بدانید به چه چیزی کشیده شده اید و در آن غوطه ور شوید):

به آنچه شما را می کشاند توجه کنید. خود را در آن غرق کنید. تسلط، فصل اول.

6 ژانویه (تغییر قانون است):

به یک شرکت یا شغل وفادار نباشید. در عوض به هدف زندگی خود وفادار باشید. به روش های گذشته برای انجام کارها پایبند نباشید و مایل به تطبیق باشید. چگونه می توانید به وظیفه زندگی خود وفادارتر باشید؟ تسلط، فصل اول.

7 ژانویه (پول و موفقیت):

از قصد بیش از حد خودداری کنید. به جای تمرکز بر نتیجه، روی فرآیند تمرکز کنید. چگونه می توانید از نیاز اجتناب کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

8 ژانویه (توقف خود را اشغال کنید):

غرابت و منحصر به فرد بودن خود را در آغوش بگیرید. آن چیزها را کنار هم بیاورید و در آن تخصص پیدا کنید. چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ تسلط، فصل اول.

9 ژانویه (از قهرمانان خود الهام بگیرید) :

تسلط فقط زمانی حاصل می شود که به موضوعی علاقه داشته باشید و احساس کنید با آن ارتباط دارید. در مورد چه چیزی تقریباً مذهبی هستید؟ به استادی، فصل اول مراجعه کنید.

10 ژانویه (عجیب خود را در آغوش بگیرید):

قدرت شما از آنچه در شما منحصر به فرد است ناشی می شود. چگونه می توانید بهتر به منحصر به فرد بودن خود بچسبید؟ مصاحبه پادکست با جی پک در دسامبر 2018 را ببینید.

11 ژانویه (چه چیزی باعث می‌شود احساس زنده‌تر بودن کنید؟):

گاهی اوقات روش‌های استاندارد ابراز وجود ناکافی هستند. در عوض، خود را ایجاد کنید. امروز کاری انجام دهید که احساس کنید در اوج وجودتان هستید. تسلط، فصل اول.

12 ژانویه (موانع راه است):

تصور منفی از خود می تواند به یک پیشگویی خودکامه تبدیل شود. اگر مشکل شما این است، با آن مقابله کنید. محدودیت هایی برای شما ایجاد شده است تا بتوانید پیروز شوید. محدودیت های شما چیست و چگونه می توانید امروز با آن مقابله کنید؟ تسلط، فصل اول.

13 ژانویه (مسلط بر چیزهای کوچک):

هنگامی که با کمبودها مواجه می شوید، آنها را نادیده بگیرید و روی انجام کارهای کوچکی که در آنها مهارت دارید تمرکز کنید. این به شما اعتماد به نفس می دهد. مهارت‌ها مانند گل نیلوفر آبی، از مرکز قدرت و اعتماد به نفس گسترش می‌یابند. امروز روی یک کار کوچک تمرکز کنید که به خوبی انجام می دهید. تسلط، فصل اول.

14 دی (از راه باطل بپرهیزید):

اگر مسیر اشتباه را طی کنیم، پوچی را تجربه خواهیم کرد. اغلب این به معنای تعقیب پول، شهرت، توجه و غیره است. از مسیر نادرست خارج شوید از شورش انرژی بگیرید. در چه مسیر بدی هستید؟ تسلط، فصل اول.

15 ژانویه (اجازه دهید یک حس هدف شما را راهنمایی کند):

بدون جهت مردم دست و پا می زنند. با فکر کردن به لحظاتی که عمیقاً و شخصاً با چیزی مرتبط هستید، جهت پیدا کنید. چه زمانی این اتفاق برای شما افتاد؟ تسلط، فصل اول.

16 ژانویه (هیچ تماس برتر وجود ندارد):

شما در نوع خود بی نظیر هستید. تماس شما برای شما بهترین است. برتری تماس در مقابل تماس دیگران بی ربط است. آنچه مهم است ارتباط شما با خودتان است. آخرین بار چه زمانی تماس خود را با دیگران مقایسه کردید و چه چیزی باعث آن شد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

17 ژانویه (منبع واقعی خلاقیت):

در مورد خلاقیت به گونه ای متفاوت فکر کنید. به جای انفجار عقل، آن را نتیجه سال ها شکست، شکست، تمرکز و آزمایش در نظر بگیرید. روی چه چیزی تمرکز خواهید کرد؟ تسلط، فصل پنجم.

18 ژانویه (از اینقدر خوب بودن دست بردارید):

خود را بیشتر نشان دهید و از سازش خودداری کنید. به نظرات خود اعتماد کنید بدانید که گاهی باید به افرادی که راهتان را می بندند آسیب بزنید. با ابراز بی نظیر بودن خود، به ناچار مردم را آزار خواهید داد. امروز سمت سایه خود را مطالعه کنید. کدام قاطعیت را سرکوب می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 9.

19 ژانویه (به اقتدار درونی خود گوش دهید):

آنچه را که فکر می کنید زیر سوال ببرید و از گوش دادن به دیگران خودداری کنید. خودتان را کاملا بشناسید. لحظات افسردگی فراخوانی است برای گوش دادن بیشتر به اقتدار درونی. به زمان هایی فکر کنید که مسیر خود را در مقابل مسیر دیگران دنبال کرده اید. احساسات را مقایسه کنید قوانین طبیعت انسان، فصل 15.

20 ژانویه (به تسلط به عنوان رستگاری رجوع کنید):

تسلط بر برخی کارها برای فرار از ظلم ضروری است. امروز روی چه چیزی تمرکز خواهید کرد؟ تسلط، فصل اول.

21 ژانویه (وابستگی به دیگران بدبختی است):

وابستگی به خود به شما قدرت می دهد. وابستگی به دیگران شما را در موقعیتی مطیع و آسیب پذیر قرار می دهد. احتمالاً توانایی های خود را دست کم می گیرید و دیگران را دست کم می گیرید. اینو بس کن از خود بپرسید که چه مسائل کوچکی بهتر است به دیگران سپرده شود و چه موارد بزرگتر به توجه شما نیاز دارد. چگونه به دیگران وابسته هستید و چگونه می توانید منابع خود را برای آن چیز متنوع کنید؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 3.

22 ژانویه (از مقاومت و خارهای منفی استفاده کنید):

سختی، درد، ناملایمات و خستگی را در آغوش بگیرید. حرکت به سمت این موارد مهارت های شما را ارتقا می دهد. آخرین باری که تجربه منفی داشته اید را پیدا کنید. چه چیزی می توانید یاد بگیرید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

23 ژانویه (نردبانی از اهداف نزولی ایجاد کنید):

اهداف خود را اولویت بندی کنید و روی انجام اقدامات کوچک تمرکز کنید تا شما را در مسیر درست حرکت دهند. اگر در عوض روی هدف بلندمدت متمرکز بمانید، حواس‌تان پرت می‌شود و احساس اضطراب زیادی خواهید کرد. اهداف کوچک و به راحتی قابل دستیابی این موضوع را از بین می برند. اهداف اصلی شما چیست و چه بردهای کوچکی در راه رسیدن به آنها کسب کرده اید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

24 ژانویه (جذابیت های خود را ترکیب کنید):

اگر جوان هستید، مشاغل زیادی را کاوش کنید. اگر مسن هستید راهی برای استفاده از مهارت های خود و ادغام آنها در تماس واقعی خود بیابید. امروز مجذوب چه چیزی هستید و چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

25 ژانویه (کم کم خود را از درون تغییر دهید):

انسان ها نتایج موفقیت را می بینند نه روند را. آنچه باعث موفقیت می شود، تغییرات کوچک در درون یک فرد است. به عنوان مثال، ایجاد یک مهارت یا عادت. با تمرکز بر تغییرات درونی لازم در فرد خود، زمینه موفقیت را فراهم کنید. گرین می پرسد اگر کسی به دنبالش نبود و پول چیزی نبود روی چه چیزی کار می کردید؟ سخنرانی TED، “کلید تغییر خود”، 23 اکتبر 2013.

26 ژانویه (از نیروهای متقابل برای تسلط بپرهیزید):

سر و صدای دیگران را با ریشه کن کردن روشی که فشار اجتماعی بر تمایلات و خواسته های شما تأثیر گذاشته است خاموش کنید. جهت درونی خود را پیدا کنید. چه فشارهای اجتماعی بر تصمیم آخر شما تأثیر گذاشته است؟ تسلط، فصل اول.

27 ژانویه (راز واقعی) :

ذهنی را که می خواهید ایجاد کنید. این منبع واقعی موفقیت است. هیچ فرمول ساده یا میانبر جادویی وجود ندارد. در حال حاضر درگیر چه میانبرهایی هستید و چگونه می توانید آنها را حذف کنید؟ تسلط، مقدمه.

28 ژانویه (مسیر خطی نیست):

شغل خود را به عنوان یک سفر ببینید، نه یک خط مستقیم کارآمد. در انتظار فرصتی که برای شما مناسب تر است صبور باشید. وقتی از مسیر شما عبور کرد آن را بگیرید. چه مهارتی را می توانید ارتقا دهید که در نهایت به استقلال شما منجر شود؟ تسلط، فصل اول.

29 ژانویه (آن کسی شوید که هستید):

به خود اعتماد کنید. شما قبلاً به روش خاصی سیم کشی شده اید. اگر به دیگران نسبت به خود اعتماد داشته باشید، نمی توانید آن چیزی شوید که واقعا هستید. به چه احساساتی در درون خود باید بیشتر گوش دهید؟ تسلط، فصل اول.

30 ژانویه (به فرآیند اعتماد کنید):

ارتباطات، اعتماد به نفس و بینش همه از کار روزانه روی یک موضوع ناشی می شود. قوانین اساسی را به خوبی یاد بگیرید و در نهایت قادر خواهید بود بدانید چه زمانی آنها را زیر پا بگذارید. روی بازگشت به چه اصول اولیه ای می توانید تمرکز کنید؟ چگونه می توانید از روند طولانی تسلط به نفع خود استفاده کنید؟ تسلط، مقدمه.

31 ژانویه (منبع تمام قدرت):

منحصر به فرد بودن شما منبع قدرت شماست. از یافتن هدف خود از طریق منحصر به فرد بودن خود دور نشوید. به آزمایش خود ادامه دهید تا این قدرت را به خوبی توسعه دهید. امروز چه جنبه ای از منحصر به فرد بودن خود را می توانید تجربه کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

فوریه (کارآموزی ایده آل: خود را متحول کنید)

این ماه بر این تمرکز دارد که چگونه یک کارآموزی آینده شما را متحول می کند، علیرغم این واقعیت که به نظر خسته کننده، تلقین کننده و کمتر اتفاق می افتد. بر خلاف ظاهر، مرحله کارآموزی برای جمع آوری و پرورش همه بذرهای موفقیت آینده استفاده می شود. گرین داستانی از نحوه یادگیری زبان فرانسه به اشتراک می گذارد. او می گوید انگیزه و ضرورت کلید تسلط بر چیزی است. آن را غرق یا شنا کنید. سپس تمام انرژی خود را روی کار بریزید و از شکست نترسید.

1 فوریه (تسلیم به واقعیت):

یادگیری نحوه یادگیری مهمترین مهارتی است که می توانید یاد بگیرید. هدف تسلیم شدن به تمام سال ها تکنیک ها، آموزش ها و قوانینی است که یک استاد باید آموزش دهد. امروز برای افزایش مهارت های یادگیری خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ گرین، سخنرانی استادانه در انجمن اتحادیه آکسفورد، دسامبر 2012.

2 فوریه (آنچه مربی به آن نیاز دارد):

بر این تمرکز کنید که چگونه می توانید به استاد خود در کارشان کمک کنید. گرین در مورد رایان هالیدی، دستیار تحقیقاتی خود صحبت می کند. رایان با کمک به حضور در اینترنت و کمک به خلق کتاب، زندگی گرین را آسان‌تر کرد. رایان شاگرد مؤثری بود زیرا از قبل مهارت‌های اینترنت را داشت و به این دلیل که وقت گذاشته بود تا بفهمد گرین چگونه کتاب‌هایش را خلق کرده است. او علایق، دوست نداشتن و ترجیحات گرین را درک می کرد. مربی شما چه می خواهد یا به چه چیزی نیاز دارد؟ مصاحبه پادکست سبز، کنجکاو با جاش پک در دسامبر 2018.

3 فوریه (شما یک هدف دارید):

هر چیزی را که وقت خود را صرف آن می کنید بر اساس این که آیا بیشترین فرصت ممکن را برای یادگیری چیزی عملی به شما می دهد ارزیابی کنید. مراقب باشید شغلی را با دستمزد بهتر انتخاب کنید زیرا ممکن است شانس کمتری برای یادگیری داشته باشد. دانش عملی در دراز مدت ارزشمندتر خواهد بود. امروز برای چی وقت تلف میکنی؟ تسلط، فصل دوم.

4 فوریه (یادگیری با ارزش بالاتر از هر چیز دیگری):

از کسی که امروز به او نگاه می کنید، یک بینش خوب دریافت کنید. امروز برای چه کسی مطالعه می کنید؟ کارآموزی رایگان را نادیده نگیرید. تسلط، فصل دوم.

5 فوریه (انباشت مهارت ها):

احتمال اینکه با توسعه و سپس ترکیب مجموعه ای از مهارت ها استاد شوید، بیشتر می شود. از مزایای اینترنت استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد به سرعت مهارت ها را توسعه دهید، سریعتر از هر نسل قبل از شما. چگونه می توان مجموعه مهارت هایی را که شما تا به حال بهبود بخشیده اید؟ گرین، «پنج عنصر کلیدی برای مدل جدید کارآموزی»، نیویورک تایمز، 2013.

6 فوریه (خود را سازنده در نظر بگیرید):

برای یک فرآیند دقیق، با کیفیت بالا و دقیق شکیبایی خود را ایجاد کنید. قبل از اینکه بخواهید چیزهای دیگر را تغییر دهید ابتدا خودتان را متحول کنید. قبل از اینکه بتوانید شروع به ایجاد کنید چه چیزی باید در داخل بهبود یابد؟ تسلط، فصل دوم.

7 فوریه (تنها میانبر برای تسلط):

انتخاب یک مربی مانند این است که به شما فرصت داده شود تا والدین خود را انتخاب کنید. قاطی نکن شما مانند آنها خواهید شد و در رابطه با دانش و تجربه آنها رشد خواهید کرد. شخصی را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید هنگامی که دانستید چه می داند، آن را ترک کنید تا در سایه او نباشید. مهمترین چیزی که در حال حاضر باید یاد بگیرید چیست و چه کسی آن را به شما آموزش می دهد؟ تسلط، فصل سوم.

8 فوریه (مرشد کامل):

از خود بپرسید که می خواهید در یک دهه آینده چه کسی باشید. چه چیزی تخیل شما را برمی انگیزد، الهام می بخشد یا تسخیر می کند؟ یک دانشجوی پزشکی سخنرانی شخصی را شنید که او را تحسین می کرد. تاثیرگذار بود. بنابراین او خود را معرفی کرد و در نهایت دستیار استاد شد. به آنچه شما را وادار می کند بگویید “اینطوری باید انجام شود” توجه کنید. تسلط، فصل سوم.

9 فوریه (تعریف مجدد لذت):

نتایج انضباط و مهارت را به عنوان لذت‌بخش‌ترین چیز در قالب مجدد قاب‌بندی کنید. لذت واقعی از تسلط بر خود و غلبه بر چالش ها ناشی می شود. به بهبود مهارت های خود توجه کنید. در مورد رشد خود صبور باشید. چگونه می توانید از کارهای روزمره لذت ببرید؟ تسلط، فصل دوم.

10 فوریه (از همه چیز بیاموزید):

به هر کاری که انجام می دهید به عنوان فرصتی برای جمع آوری اطلاعات در مورد محیط خود فکر کنید. به هر کاری هرچقدر هم که کوچک باشد به این روش نزدیک شوید. برای مثال، ممکن است مشاهده کنید فردی که قدرتمند به نظر می رسد در واقع نیست، و فردی که ناتوان به نظر می رسد در واقع قدرتمند است. چیزی که می توانید از یک کار ساده مانند بیرون آوردن سطل زباله در مورد افراد بیاموزید چیست؟ تسلط، فصل دوم.

11 فوریه (ورود به چرخه بازگشت تسریع شده):

وقتی کاری دشوار است، روی تمرین روزانه تمرکز کنید. این شما را به چیزی می برد که گرین آن را چرخه بازده های تسریع یافته می نامد. آن وقت است که تمرین روزانه آسان تر و آسان تر می شود. رسیدن به این حالت را هدف خود قرار دهید. تسلط، فصل دوم.

12 فوریه (یادگیری با انجام):

مغز می تواند هر کاری را از طریق تکرار عملی یاد بگیرد. به جای اینکه صرفاً در مورد چیزی مطالعه کنید، انجام آن را روزانه تمرین کنید. چه مهارتی را می خواهید به دست آورید که می توانید از هم اکنون روی آن کار کنید؟ گرین «پنج عنصر کلیدی برای مدل جدید کارآموزی»، نیویورک تایمز، فوریه 2013.

13 فوریه (چگونه سریع و عمیق یاد بگیریم):

سعی کنید طوری رفتار کنید که اطرافیان شما بیشتر از شما می دانند. این موقعیت فقط موقتی است اما به شما امکان می دهد اطلاعات مفیدی را جمع آوری کنید. تسلط، فصل دوم.

14 فوریه (حرکت به سوی مقاومت):

به جای فرار به سمت نقاط ضعف خود حرکت کنید. اهدافی را تعیین کنید تا به خودتان فشار بیاورید. ابتدا با خوب نبودن خود، تمرین مقاومتی ایجاد کنید. ثانیاً ما را در تمرکز خود راحت نکنید. وقتی شروع به دریفت می کنید تمرکز خود را دو برابر کنید. چیزی که از آن فرار کرده اید چیست؟ تسلط، فصل دوم.

15 فوریه (تمرین متمرکز نمی تواند شکست بخورد):

متعهد شوید که هر روز به مدت یک ساعت تمرین کنید. هرگز این عمل را متوقف نکنید. 10000 ساعت به عنوان مدت زمان لازم برای استاد شدن ذکر شده است و این حدود 10 سال است. قرار است هر روز به مدت یک ساعت چه تمرینی انجام دهید؟ تسلط، فصل سوم.

16 فوریه (عشق به کار با جزئیات):

روی جزئیات تمرکز کنید و همه چیز خود به خود درست می شود. یاد بگیرید که عاشق کارهای کوچک و به ظاهر بی اهمیت در مسیر تسلط باشید. گرین نیویورک تایمز 26 فوریه 2013.

17 فوریه (حقیقت دردناک):

شما نمی توانید از مرحله کارآموزی بپرید. از جستجوی میانبرها دست بردارید. میل به میانبرها را از بین ببرید زیرا نشان می دهد که هنوز برای تسلط آماده نیستید. امروز به دنبال چه میانبرهایی بوده اید؟ تسلط، فصل دوم.

18 فوریه (دو نوع شکست):

همین الان به یکی از ایده های خود عمل کنید. این کار را با جسارت انجام دهید. یکی از راه های شکست این است که هرگز ایده های خود را امتحان نکنید. این نوع شکست برای شما وحشتناک است. نوع دیگر زمانی است که ایده ای را امتحان می کنید اما کار نمی کند. این نوع شکست به رشد شما کمک می کند و در نهایت منجر به موفقیت می شود. از امتحان کردن چه ایده ای می ترسید؟ تسلط، فصل سوم.

19 فوریه (زمان را انتخاب کنید):

امروز چیزی را از زندگی خود حذف کنید که باعث هدر رفتن بی مورد وقت گرانبهای شما می شود. انیشتین تلاش کرد تا در شغل خود خوب شود تا بتواند زمان بیشتری را صرف نظریه نسبیت خود کند. تسلط، فصل دوم.

20 فوریه (درک مغز چگونه کار می کند):

مراقب باشید در نگاه محدود به چیزها از هم جدا نشوید. روی یادگیری تمرکز کنید. چه اقداماتی انجام می‌دهید که پیش‌فرض می‌گیرد که بتوانید مغز را دوباره سیم‌کشی کنید؟ تسلط، مقدمه.

21 فوریه (نیاز خود را ایجاد کنید):

سعی کنید خود را آنقدر منحصر به فرد کنید که هیچکس نتواند جایگزین شما شود. سعی کنید خود را با کسانی که شما را استخدام می کنند در هم ببندید تا هرگز نتوانند از شر شما خلاص شوند. خود را در موقعیتی قرار دهید که استعدادهایتان کمیاب باشد. چگونه می توانید وابستگی استاد خود را به خود افزایش دهید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 11.

22 فوریه (جذب انرژی هدفمند):

گذراندن وقت با افرادی در زندگی که با هدف زندگی می کنند را در اولویت قرار دهید. با افرادی که مهارت هایی را که شما ندارید، رابطه برقرار کنید. یکی از مهارت هایی که کم دارید چیست و می توانید زمان بیشتری را با چه کسی برای توسعه آن مهارت اختصاص دهید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

23 فوریه (دانش هرگز کافی نیست):

از یادگیری و جمع آوری اطلاعات لذت ببرید. اشتیاق زیاد ناپلئون برای یادگیری استراتژی نظامی به موفقیت او کمک کرد. مردم در نهایت شروع به فکر کردن او کردند که قدرت جادویی دارد. چه اطلاعاتی را می توانید جمع آوری کنید تا به شما برتری دهد؟ 1 اکتبر 2012 در powerseductionandwar.com.

24 فوریه (از استاد خود سبقت بگیرید):

هدف شما این نیست که همیشه در سایه مربی خود بمانید، بلکه در نهایت آنها را متمایز کرده و رشد دهید. یکی از راه هایی که می توانید با مربی خود متفاوت باشید چیست؟ تسلط، فصل سوم.

25 فوریه (به گسترش افق خود ادامه دهید):

به طور مداوم توسعه را دنبال کنید. به دنبال راه های جدیدی برای به چالش کشیدن خود باشید. با هر چیزی که شما را پایین تر یا کمتر از آن تعریف می کند مبارزه کنید. فراتر از آنچه از شما خواسته می شود بروید. یکی از راه‌هایی که شما را محدود یا فاقد صلاحیت می‌دانند چیست؟ تسلط، فصل دوم.

26 فوریه (خارج از منطقه آسایش خود سرمایه گذاری کنید):

خودتان را به انجام کارهایی که فکر می کنید فراتر از شما هستند فشار دهید. وقتی استاد شما شروع به تحت تأثیر قرار دادن کار شما می کند، شما به پایان دوره کارآموزی خود نزدیک شده اید. فکر می کنید در دوره کارآموزی خود کجا هستید؟ تسلط، فصل دوم.

27 فوریه (سبک خود را ایجاد کنید):

سبک خود را برای انجام کارهایی ایجاد کنید که از مربی شما پیروی می کند اما به طور کامل آنها را کپی نمی کند. مانند شاه لوئی چهاردهم باشید. اجازه ندهید به خودتان به عنوان دنبال کردن کسانی که قبلا آمده اند نگاه کنید. چگونه می توانید از نمادگرایی برای متفاوت جلوه دادن خود استفاده کنید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 41.

28 فوریه (به استاد می رود چاقو): برای هر چیزی که به دانش استادتان بی ربط است، چاقو بزنید. به طور مجازی، شخصیت پدر باید بمیرد تا کودک به طور کامل رشد کند. خجالت نکش، این روش دنیاست. آیا در مرحله ای هستید که باید فراتر از استاد خود حرکت کنید؟ تسلط، فصل دوم.

29 فوریه (از رویکرد هکرها استفاده کنید):

به دنبال مجموعه گسترده و متنوعی از کارآموزی باشید. اگر سفت و سخت شوید، در اوایل زندگی خود را از دست خواهید داد. شما با امتحان کردن چیزهای جدید سرگردان نیستید، بلکه ذهن خود را گسترش می دهید و منتظر رویدادی هستید که شما را به کار متعهدانه متمرکز می کند و می کشاند. آیا نیاز به سرگردانی بیشتری دارید؟ تسلط، فصل دوم.

مارس (استاد در کار: فعال کردن مهارت ها و دستیابی به تسلط)

اگر استراحت کنید شروع به پوسیدگی می کنید. تمرکز این ماه بر این است که به شما کمک کند مهارت های لازم را برای بازآفرینی مداوم خود و ادامه مسیر تسلط به دست آورید. گرین در نوشتن کتاب استادی تجربه ای داشت. شروع سخت و کندی داشت. اما پس از آن به فصل پنجم رسید و ایده‌ها به طور ناگهانی و در تصادفی‌ترین مکان‌ها به سراغش آمدند. او آموخت که پس از کار زیاد، شما شروع به داشتن نوعی احساس شهودی برای موضوع می کنید. انفجارهای شهودی و خلاقانه بینش به دلیل کار سخت و فداکاری به وجود آمد.

اول مارس (ذهن بعدی را بیدار کنید): یک مهارت را از یک رشته مرتبط با رشته اصلی خود انتخاب کنید و از امروز شروع به تمرین کنید. خود را مجبور به مرزهای جدید و دور از گروه کنید. از زوایای مختلف به مسائل نگاه کنید.

دوم مارس (به درون): با کار سخت و پیگیر می توان به دایره درونی دانش دست یافت. بازیکنان ورزشی بازی را طوری توصیف می کنند که گویی سرعت بازی کند می شود و همه چیز را می بینند. اعمال آنها سیال و ماهیت دوم می شود. آنها به جای فکر کردن، احساس می کنند. این زمانی است که می‌دانید به تسلط دست یافته‌اید، زمانی است که وظایف شما به نتیجه طبیعی شما تبدیل می‌شود. آیا قبلاً در زندگی آن احساس شهودی تسلط را داشته اید؟ گرین “تسلط و تحقیق”، جرویز ژانویه 2017.

3 مارس (اخلاق صنعتگر را پرورش دهید): کار مهم است، نه شهرت یا پول. روی ساختن کارها به بهترین نحو تمرکز کنید. امروز روحیه صنعتگر را در چه چیزی به کار می برید؟ گرین، «پنج عنصر کلیدی برای مدل جدید کارآموزی»، نیویورک تایمز، فوریه 2013.

4 مارس (فرایند خلاق): اگر روی بلندمدت تمرکز کنید، زمان متحد است. به خود فرصت دهید تا بدون مهلت سرگردان شوید. سپس دانش گسترده ای را از بسیاری از زمینه ها جمع آوری کنید تا بتوانید چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید. در نهایت یاد بگیرید که کندی فرآیند را بپذیرید و از آن لذت ببرید. از بی صبری دست بردارید تو چه پله ای هستی؟ تسلط، فصل پنجم.

5 مارس (گسترده تر نگاه کنید و بیشتر فکر کنید): داشتن یک دیدگاه جهانی تر به شما یک مزیت قوی می دهد. این مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستید چه ارتباطی با تصویر بزرگتر دارد؟ تسلط، فصل ششم.

6 مارس (هدیه ذهن اصلی ما): علایق ذهن خود را دنبال کنید. این واقعیت را بپذیرید که انعطاف پذیری خطراتی دارد. از رسیدن به محدودیت در مهارت های خود مراقب باشید زیرا می ترسید کنترل خود را از دست بدهید و خود را به چالش بکشید. به چه چیزهایی علاقه دارید و می خواهید دنبال کنید؟ تسلط، فصل پنجم.

7 مارس (ذهن را در حرکت نگه دارید): روی بازیگری در لحظه تمرکز کنید. چیز جدیدی برای تمرکز پیدا کنید تا بتوانید ذهن خود را انعطاف پذیر و روان نگه دارید. کدام یک از مواردی است که در آن گرفتار هستید و می توانید آن را تغییر دهید؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 2.

8 مارس (حس شگفتی خود را حفظ کنید): مدام به خود یادآوری کنید که چقدر کم می دانید و چقدر باید بیشتر سفر کنید. در چه چیزی احساس برتری می کنید و چگونه می توانید این حس برتری را از بین ببرید؟ تسلط، فصل پنجم.

9 مارس (بی صبری دشمن شماست): به این فرآیند اعتماد کنید و خلاقیت به طور طبیعی به وجود خواهد آمد. چیزی که بیش از همه شما را از خلاقیت باز می دارد، بی حوصلگی است. یاد بگیرید که به خاطر خودش عاشق یادگیری باشید. چند سال برای تسلط بر هنر خود صرف کرده اید و چند سال دیگر تا 10 سال پیشنهادی گرین صرف کرده اید؟ تسلط، فصل پنجم.

10 مارس (دانش برتر از شماست): شما همیشه جایگاهی پایین تر از دانش خواهید داشت. آن را دنبال کنید و همیشه به یادگیری ادامه دهید. با نفس خود مبارزه کنید که به شما می گوید به اندازه کافی خوب هستید یا همه چیز را می دانید. چگونه می توانید نفس خود را خاموش کنید؟ تسلط، فصل پنجم.

11 مارس (شدت تمرکز): مطالعات به اندازه شدت توجه شما به یک کار یا موضوع مهم نیست. فقط کتاب نخوانید، بلکه به شدت روی تجزیه و تحلیل آنها تمرکز کنید. به شدت روی چه چیزی متمرکز هستید؟ تسلط، فصل ششم.

12 مارس (از طریق شکست خود را کامل کنید): خرابی ها ابزاری برای آموزش هستند و اگر گوش کنید به شما یاد می دهد. هنری فورد یاد گرفت که نقص در یک ماشین راه هایی را به شما نشان می دهد که می توانید پیشرفت کنید و محدودیت های کاری را که انجام می دهید به شما نشان می دهد. چه مشکلات یا شکست هایی را هنوز به درستی تحلیل نکرده اید؟ تسلط، فصل دوم.

13 مارس (استقامت خلاق): آفرینش ارزشمند یک دوی سرعت نیست، بلکه یک ماراتن است. از ورزش برای افزایش استقامت خود استفاده کنید تا در نیمه راه یک پروژه شروع به تولید کار با کیفیت پایین ندهید. تمرین خود را تا رسیدن به یک فلات افزایش دهید و تا پایان پروژه در آنجا بمانید. برای ورزش چه کار می کنید؟ هاف پست، نوامبر 2012.

14 مارس (در جزئیات غوطه ور شوید): به دنبال جزئیات باشید و اسرار هر چیزی را نیز خواهید یافت. داوینچی روش های مختلفی را برای نشان دادن برخورد نور به اجسام آزمایش کرد و در نهایت شیوه جدید هنری او واقع گرایانه تر به نظر می رسید. یکی از جزئیاتی که امروز روی آن تمرکز خواهید کرد چیست؟ تسلط، فصل پنجم.

15 مارس (کار خود را زنده کنید): با تمرکز بر جذب تمام جزئیات جزئی، کاری کنید که مردم باور کنند کار شما زنده است. چگونه می توانید موضوع انتخابی خود را با جزئیات بیشتر از قبل مطالعه کنید؟ تسلط، فصل ششم.

16 مارس (دیدگاه خود را تغییر دهید): یاد بگیرید که همه چیز را از هر زاویه ببینید. دوباره چارچوب بندی و تفسیر مجدد آنچه امروز می بینید را تمرین کنید. تسلط، فصل پنجم.

17 مارس (این قدرت ها نمی توانند ارزان بیایند): در دام افسانه ها مبنی بر اینکه خلاقیت از چیزی غیر از سخت کوشی و تعهد ناشی می شود، نیفتید . مواد مخدر و سایر اشکال فرار کمکی نمی کند. یکی از افسانه های خلاقیت که فکر می کنید تمرکز را از اهمیت کار سخت می گیرد چیست؟ تسلط، فصل پنجم.

18 مارس (قدرت میل و اراده): فداکاری برای تسلط لازم است. استادان آنقدر به کار خود متعهد هستند که طبیعتاً هر روز ساعت ها و ساعت ها روی آن کار می کنند. چه موضوع یا علتی باعث می شود چنین تعهدی داشته باشید؟ گرین در Live Talks LA، فوریه 2019.

19 مارس (The Deading Dynamic): چیز جدیدی ایجاد کنید و پیروان شما بالاترین موقعیت قدرت را در فرهنگ شما به شما خواهند داد. چیزی را پیدا کنید که باید به دنیا بیان کنید. آگاهانه با قراردادهایی که صدای منحصر به فرد شما را سرکوب می کند مبارزه کنید. چیزی که می خواهید به دنیا بیان کنید چیست؟ تسلط، فصل پنجم.

20 مارس (مغز استاد): چشم انداز مغز شما به طور مداوم بر اساس میزان یادگیری شما رشد می کند. کاری پیدا کنید که روی آن تمرکز کنید تا مغز خود را گسترش دهید. تسلط، فصل دوم.

21 مارس (استاد جهانی): یادگیری خود را گسترش دهید تا بتوانید ارتباط بیشتر و بیشتری با موضوعات گسترده تر داشته باشید. گوته رازهایی را دید که به دلیل زمان زیادی که برای تعقیب دانش صرف کرد، برای دیگران کمتر آشکار بود. فناوری به ما مزیت بیشتری برای تحصیلکردن می دهد. چه موضوعی می توانید مطالعه کنید و قبلاً به آن توجه نکرده اید؟ تسلط، فصل ششم.

22 مارس (در مورد مدیتیشن): مدیتیشن به ذهن استاد کمک می کند تا برای مدت طولانی روی چیزها متمرکز بماند. گرین هر روز ۴۰ دقیقه مدیتیشن ذن انجام می دهد تا به او کمک کند تمرکز را یاد بگیرد. از همین امروز مدیتیشن را شروع کنید، البته فقط برای چند دقیقه. Powerseductionandwar.com در سپتامبر 2014.

23 مارس (به ناامیدی خود گوش دهید): مغز گاهی اوقات مسدود می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد دور شوید و چیز دیگری برای کار پیدا کنید. تمرکز شدید روی یک چیز در نهایت شما را به نقطه ای می رساند که نیاز به استراحت دارید. زمانی که ذهنتان مسدود است، استراحت کنید و کار دیگری انجام دهید. تسلط، فصل پنجم.

24 مارس (ذهن به عنوان یک عضله): با فکر کردن به دیدگاهی که قبلاً هرگز به آن فکر نکرده اید، ریسک کنید. این کار ذهن شما را درست مثل ورزش کردن روی عضلات شما کار می کند. ذهن برای صرفه جویی در تلاش تمایل به سفت شدن و تمرکز دارد. با گسترش کاری که انجام می‌دهید، با این کار مقابله کنید. یکی از دیدگاه‌هایی که با آن مخالف هستید و امروز می‌توانید مطالعه کنید چیست؟ تسلط، فصل پنجم.

25 مارس (پرورش قابلیت های منفی): باید این حس را از بین ببرید که از قبل همه چیز را می دانید. قضاوت را تا حد امکان معلق کنید. قابلیت منفی توانایی پذیرش عدم قطعیت است. امروز تا حد امکان روی قضاوت نکردن نظرات و عقاید مردم تمرکز کنید. تسلط، فصل پنجم.

26 مارس (به نشانه های منفی توجه کنید): تخیل ما کنترل می کند که چگونه ذهن ما می تواند دیدگاه خود را تغییر دهد. به چیزهایی که غایب است فکر کنید و به آنچه که وجود دارد فکر نکنید. شرلوک هلمز اغلب معماها را با تمرکز بر آنچه باید رخ می داد اما اتفاق نیفتاده حل می کند. آیا خانه ای با پارس سگ به سرقت رفته است؟ به حوزه تخصص خود فکر کنید و از خود بپرسید که چه اتفاقی باید بیفتد اما اینطور نیست وقتی با مشکلی مواجه شدید. تسلط، فصل پنجم.

27 مارس (قدرت تجربیات اوج): وضعیت جریان را پیدا کنید و خود را در کارهایتان گم کنید. مزلو اوج را تجربه می‌کند، لحظاتی را که چنان در کار خود غرق می‌شوید که زمان را از دست می‌دهید. چگونه می توانید امروز بیشتر در کار اصلی خود غرق شوید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

28 مارس (حرکت فراتر از عقل): اگر صبور باشید، احساس شهودی تسلط در نهایت به سراغ شما خواهد آمد. جین گودال شامپانزه ها را مطالعه کرد و آنقدر در آن مهارت یافت که طرز فکر ما را در مورد حیوانات تغییر داد. چه چیزی را انتخاب می کنید که برای مدت طولانی متعهد شوید تا بتوانید افکار بشر را متحول کنید؟ تسلط، فصل ششم.

29 مارس (شهود را با منطقی ترکیب کنید): پیروی از تمایلات خود به اهداف آنها به شما کمک می کند تا به اوج برسید. چگونه می توانید بهتر در کار خود غرق شوید؟ تسلط، فصل ششم.

30 مارس (ادغام شهودی با منطقی): تسلط به کسانی می رسد که در مسیر بهبود متمرکز روزانه هستند. به چه روش هایی کمتر از آنچه که باید اختصاص داده شده اید؟ تسلط، فصل ششم.

31 مارس (به سرنوشت خود متصل شوید): صدای خود را دنبال کنید زیرا به شما کمک می کند حداکثر پتانسیل خود را کشف کرده و به آن دست یابید. این همچنین به شما کمک می کند تا عمیق ترین آرزوهای خود را برآورده کنید. نگران نباشید که چرا به سمت چیزهای خاصی کشیده می شوید، فقط آن را بپذیرید و روی برآوردن آن خواسته های خوب کار کنید. کدام قسمت از صدای درونی خود را کوبیده یا محدود می کنید؟ تسلط، فصل ششم.

آوریل (درباری کامل: بازی قدرت)

زندگی در دادگاه نسخه ای متمدن از جنگ بود که مستلزم تفکر مداوم در مورد تاکتیک ها بود. ماه آوریل به شما کمک می کند تا در این عرصه از احساسات منفی و بیرون براق بازی کنید. گرین داستانی را به اشتراک می‌گذارد که چگونه در اولین کار خود از نحوه کار دنیای واقعی بیدار شد. او بیرون همه را اجرا کرد و به مچ دستش زد. او سعی می کرد خوب رفتار کند و حتی رئیسش را در کارش دخالت دهد. اما آن شخص همچنان از او متنفر بود. او بعداً متوجه شد که قانون اول قدرت را نقض کرده است که از ارباب بیشتر نیست.

اول آوریل (هرگز از استاد پیشی نگیرید): کاری کنید که افرادی که بالاتر از شما هستند احساس بهتری نسبت به شما داشته باشند و در موقعیت خود امن باشند. اگر از دیگران برتری داشته باشید و عملکرد بهتری داشته باشید، آنها را حسادت و کینه توز خواهید کرد. وقتی کاری چشمگیر انجام می دهید، آن را به عنوان نصیحت یا ورودی که از آنها گرفته اید، قاب بگیرید. چگونه از استاد پیشی می گیرید؟ 48 قانون قدرت، قانون 1.

2 آوریل (به استاد احساس شکوه و برتری بدهید): کسانی را که در بالای سر شما قرار می گیرند، چشمگیر جلوه دهید. گالیله مشتری را کشف کرد. او به جای تاکید بر علم و کار سخت خود، این کشف را به رویدادی تبدیل کرد که بر این موضوع تمرکز داشت که حامیان او، یعنی مدیسی ها چقدر بزرگ بودند. چگونه می توانید رئیس خود را چشمگیرتر جلوه دهید؟ 48 قانون قدرت، قانون 1.

3 آوریل (ببینید چه کسی تارها را در دست دارد): افرادی که به نظر می رسد قدرت دارند گاهی اوقات این کار را نمی کنند. به دنبال کسانی باشید که واقعاً بر تغییرات تأثیر می گذارند و خود را به آنها متصل کنید. رئیس شما به چه کسی گوش می دهد؟ 48 قوانین قدرت، قانون 23.

4 آوریل (بدانید چه زمانی باید بگیرید و اعتبار بدهید): اگر کسی پایین تر از شماست اعتبار بگیرید و وقتی کسی بالاتر است اعتبار بدهید. امروز می توانید برای چه دستاوردی اعتبار قائل شوید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 7.

5 آوریل (تجدید خود را به شخصیتی از قدرت تبدیل کنید): هنرمندی شوید که خود را از خاک رس خلق می کند. بیاموزید که در مورد چیزهایی که کار می کند اغراق کنید و چیزهایی را کم اهمیت جلوه دهید. از تأثیری که محیط شما بر شخصیت شما می گذارد و چه کسی خواهید شد آگاه باشید. چه جنبه ای از محیط خود را می توانید بهبود بخشید تا بتوانید بهتر شوید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 25.

6 آوریل (از علامت خود احمق تر به نظر می رسید): اگر بتوانید مدتی در کنار مردم بمانید، آنها در نهایت اسرار را فاش می کنند و خود را در معرض فریب قرار می دهند. با کاری که مردم فکر می کنند بهتر از شما هستند، کنار بیایید. چگونه می توانید بدون فدا کردن قدرت، احساس بهتری نسبت به شما در کسی ایجاد کنید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 21.

7 آوریل (دور بدبین نباشید): پرورش استعداد ابراز شگفتی و شگفتی را تمرین کنید. اگر بتوانید هنگام تعریف و تمجید از دیگران این عبارت را معتبر جلوه دهید، به طور متناقضی به دستاوردهای خود توجه خواهید کرد. انتقاد نکن امروز از کسی تعریف کن 48 قوانین قدرت، قانون 24.

8 آوریل (به پاسخ های احساسی خود مسلط شوید): اگر نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید، چگونه می توان روی کنترل هر چیز دیگری در این دنیا حساب کرد؟ طغیان نشان دهنده درماندگی است. آخرین باری که احساساتی شدید چه زمانی است و چگونه می توانید آن را بهتر کنترل کنید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 39.

9 آوریل (خیلی به شهرت بستگی دارد): شهرت سنگ بنای همه قدرت هاست. هیچ وقت اجازه نده صدمه ببینه همیشه در تعیین اینکه مردم شما را به عنوان کسی می شناسند ابتکار عمل را به خرج دهید. شهرت از شما در بازی درباری ظواهر محافظت خواهد کرد. امروز برای بهبود شهرت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 5.

10 آوریل (همیشه کمتر از آنچه لازم است بگویید): کسانی که کمتر صحبت می کنند هاله قدرت و خرد را ایجاد می کنند. کمتر بگویید تا شانس گفتن حرف احمقانه را کاهش دهید. یاد بگیرید که امروز ساکت شوید. 48 قوانین قدرت، قانون 4.

11 آوریل (توسل به نفع شخصی مردم): راهی پیدا کنید تا قبل از اینکه چیزی بخواهید، به چیزی که یک شخص می تواند از کمک به شما به دست آورد، بیابید. طوری صحبت نکنید که انگار مردم به نیازها و احساسات شما اهمیت می دهند. لیستی از آنچه که افراد اطراف شما امروز می خواهند تهیه کنید. 48 قوانین قدرت، قانون 13.

12 آوریل (از دشمنان خود استفاده کنید): یاد بگیرید با دوستی با دشمنان خود از آنها استفاده کنید. آنها را با کمک به آنها در دستیابی به منافع شخصی خود در خدمت خود قرار دهید. دشمنی که می توانید با او دوست شوید کیست؟ 48 قوانین قدرت، قانون 2.

13 آوریل (بهتر است مورد حمله قرار گیرد تا نادیده گرفته شود): توجه از بسیاری جهات برای قدرت مهم است. به هر قیمتی که شده توجه را جلب کنید، چه منفی یا مثبت. مردم هوس چیزهایی می کنند که بزرگتر از زندگی هستند، پس هر زمان که می توانید به بحث و جدل بپردازید. چگونه می توانید بیشتر یک نمایشگر باشید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 6.

14 آوریل (جهان را به عنوان یک قصر وسیع به هم پیوسته ببینید): همیشه راه های جدیدی برای ارتباط با مردم پیدا کنید. گردش و انتقال خود به مرکز عمل شما را قدرتمندتر می کند. از قلعه ها دوری کنید زیرا امن به نظر می رسند اما در واقع فقط شما را به دام می اندازند و محدود می کنند. امروز با یک نفر جدید صحبت کنید. 48 قوانین قدرت، قانون 18.

15 آوریل (یک فرقه مانند دنبال کننده ایجاد کنید): با تبدیل شدن به نقطه کانونی نیاز مردم به اعتقاد به چیزی بزرگتر، قدرت خود را افزایش دهید. فالوورها از شما دفاع می کنند و هنگام حمله شما را قدرتمندتر می کنند. قبل از مردم یک دلیل جدید یا طرح ثروتمند شدن یا آخرین روند را بچرخانید و آنها طعمه را خواهند گرفت. چه دلیل جدیدی می توانید ادعا کنید که مردم را به خود نزدیک کنید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 27.

16 آوریل (به کسی متعهد نشوید): به مردم امیدواری به پیروزی خود بدهید، اما هرگز اجازه ندهید که آنها راضی شوند. تا آخرین لحظه برای طرفداری عجله نکنید. عجله نکردن برای طرفداری به شما این امکان را می دهد که همیشه فرد برنده را انتخاب کنید. درگیری که درگیر آن هستید چیست و می توانستید از آن عقب نشینی کنید؟ 48 قانون قدرت، قانون 20.

17 آوریل (بالاتر از جنگ بمانید): همیشه استقلال خود را حفظ کنید. به نظر می رسد که به مبارزات مردم علاقه مند هستید، اما متعهد نباشید. امروز می توانید شنونده بهتری برای چه کسی باشید تا به نظر برسد که طرف آنها هستید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 20.

18 آوریل (مارها را به لرزه درآورید): گاهی اوقات شما دشمنان پنهانی دارید. با یک تست مبهم آنها را بترسانید. کاری را انجام دهید که می تواند به عنوان غیبت و یا به عنوان توهین به شخصیت آنها تعبیر شود. دوستان شما آن را رها می کنند و دشمنان شما آن را به یک معامله بزرگ تبدیل می کنند و آن را نشانه ای از پرخاشگری می دانند. امروز راهی برای بیرون کردن دشمنان خود در گروه اجتماعی خود بیابید. 33 استراتژی جنگ، استراتژی 1.

19 آوریل (خیاط چاپلوسی خود): یاد بگیرید که چاپلوسی خود را بپوشانید تا آشکار نباشد. آن را برای کاهش ناامنی های هدف خود تنظیم کنید. یاد بگیرید که رهبران خود را بدون کپی برداری کامل از آنها منعکس کنید. یکی از نقاط ضعف رهبرتان که امروز می توانید به آن تملق بگویید چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 14.

20 آوریل (به سبک خود سلطنتی باشید): اعتماد به نفس باعث می شود به نظر برسید مقدر شده اید که رهبری کنید. یاد بگیرید که خود را مانند یک پادشاه نگه دارید. چگونه می توانید در اولین ملاقات با مردم خود را با اعتماد به نفس بیشتری نشان دهید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 34.

21 آوریل (با دشمنان خود بی رحم باشید): دشمنان خود را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که با آنها چه کنید. یا آنها را به یک متحد تبدیل کنید، آنها را خنثی کنید، یا آنها را کاملاً در هم بشکنید. کسانی که موفق به له کردنشان نمی‌شوید ممکن است تلخ شوند و بعداً با افزایش قدرتشان به شما حمله کنند. روی چه افرادی روی ایجاد متحدان خود تمرکز می کنید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 15.

22 آوریل (بذر شک بکارید): از شایعات برای از بین بردن افرادی که دشمن و رقیب شما هستند استفاده کنید. از شک برای نابود کردن مردم استفاده کنید. هنگامی که بذر شک را بکارید، دشمن می تواند از خود دفاع کند یا آن را رها کند. اگر آنها اجازه دادند، شما می توانید ادامه دهید. اگر از خود دفاع می کنند، به این نکته اشاره کنید که چقدر عجیب است که اینقدر از خود دفاع می کنند. دشمنی را پیدا کنید و به راه هایی فکر کنید که بتوانید در ذهن مردم نسبت به او شک ایجاد کنید. 48 قوانین قدرت، قانون 5.

23 آوریل (از قدرت عفونت بترسید): ناله ها و بدبخت ها می توانند موقعیت های بد بیشتری را به سمت خود بکشانند. از این گونه افراد دوری کنید. در عوض به دنبال کسانی باشید که اتفاقات خوبی برایشان افتاده است. کسی که همیشه در اطراف شما مشکل دارد کیست؟ 48 قانون قدرت، قانون 10.

24 آوریل (از اتحاد دروغین اجتناب کنید): متحدان واقعی منافع شخصی دارند که با شما همسو است. متحدان قلابی کسانی هستند که بر اساس نیازهای عاطفی ساخته شده اند، در حالی که متحدان واقعی علاقه شخصی خود را دارند. چه کسی علایق مشابهی با شما دارد؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 27.

25 آوریل (با جسارت وارد عمل شوید): اگر ترسو باشید، راه خود را موانع و تردید می کنید. در عوض، جسور باشید و متوجه خواهید شد که هر اشتباهی مرتکب شوید نادیده گرفته خواهد شد. یکی از راه هایی که می توانید امروز انجام دهید یا حرفی جسورانه بگویید چیست؟ 48 قوانین قدرت، قانون 28.

26 آوریل (موفقیت های خود را بی زحمت جلوه دهید): اگر نشان ندهید که چقدر سخت کار می کنید، مردم فکر می کنند هر کاری که انجام می دهید طبیعی است. گفتن اینکه به دیگران چقدر سخت کار می کنید فقط سوالاتی را ایجاد می کند مانند اینکه آیا به دلیل خنگ بودن باید بیشتر تلاش کنید. کار خود را تا تمام شدن بپوشانید. دیدن اینکه چگونه چیزها خلق می شوند، بخشی از جادو را از بین می برد. چگونه می‌توانید امروز بی‌تفاوت بودن را تمرین کنید؟ 48 قانون قدرت، قانون 30.

27 آوریل (ناهار رایگان را تحقیر کنید): برای چیزهای ارزشمند بپردازید. چیزهای رایگان در ابتدا زیبا به نظر می رسند، اما اغلب شامل رشته های روانشناختی می شوند که نمی توانید به راحتی آنها را بازپرداخت کنید. آخرین باری که هدیه ای را از کسی پذیرفتید چه اتفاقی افتاد؟ 48 قوانین قدرت، قانون 40.

28 آوریل (هیچ انتقامی مانند فراموشی وجود ندارد): گاهی اوقات به جای تلاش برای اصلاح اشتباهات خود، نیاز داریم که فقط از اشتباهات خود عبور کنیم. تلاش برای رفع مشکل توجه را روی آن متمرکز می کند. یاد بگیرید که ادامه دهید. یکی از مواردی که باید برای رفع آن دست بردارید چیست؟ 48 قوانین قدرت، قانون 36.

29 آوریل (پرورش هوای غیرقابل پیش بینی): فقط افراد زیردست به گونه ای عمل می کنند که قابل پیش بینی باشد. اگر غیرقابل پیش‌بینی هستید، افراد با شما در حالت تدافعی قرار می‌گیرند و همیشه سعی می‌کنند کاری را که انجام می‌دهید تفسیر کنند. اگر بعد از اینکه به بدنامی دست یافتید، به شیوه ای غیرقابل پیش بینی رفتار کنید، مردم فکر می کنند که دلیل خاصی دارد و شروع به تفکر در مورد آنچه انجام می دهید می کنند. چگونه می توانید غیرقابل پیش بینی تر باشید؟ 48 قوانین قدرت، قانون 17.

30 آوریل (هرگز خیلی عالی ظاهر نشوید): از آنجایی که مردم حسادت می کنند، کسانی که کامل به نظر می رسند در نهایت مورد حمله قرار می گیرند. موفقیت ها و مهارت های خود را کم اهمیت جلوه دهید و احساسات منفی را نسبت به شما پراکنده خواهد کرد. چه کسی در محل کارتان بیشتر به شما حسادت می کند؟ 48 قوانین قدرت، قانون 46.

می (غیربازیکنان فرضی قدرت: شناخت انواع سمی و استراتژی‌های قدرت پنهان)

ژوئن (صنعت الهی: تسلط بر هنرهای بی جهت و دستکاری)

جولای (شخصیت اغواگر: نفوذ در قلب ها و ذهن ها)

آگوست (استاد متقاعد کننده: نرم کردن مقاومت مردم)

سپتامبر (استراتژیست بزرگ: برخاستن از جهنم تاکتیکی)

اکتبر (خود احساسی: کنار آمدن با نیمه تاریک ما)

اکتبر تماماً در مورد کشف ماهیت واقعی ما و پذیرش این است که سیم کشی در شما وجود دارد که خارج از کنترل شما است. این ریشه ها را درک کنید و یاد بگیرید که با محدودیت های آنها کار کنید. همه ما درد داریم و این درد اغلب توسط افراد دیگر ایجاد می شود. منشأ این درد این است که ما ناظر ضعیف مردم اطراف خود هستیم. این باعث می‌شود که نکات و پرچم‌های قرمز را از دست بدهیم و استراتژی ضعیفی داشته باشیم. اگر فقط توجه کنید مردم جذاب هستند.

اول اکتبر (قانون اولیه طبیعت انسان): خودتان را برتر یا جدا از هم تصور نکنید. طبیعت مشترک خود را با دیگران بپذیرید. دیگر فکر نکنید طرف دیگر بحث غیرمنطقی، احمقانه یا اشتباه است. همه عناصر غیر منطقی و درستی در خود دارند. با کسی که با او مخالف هستید چه وجه اشتراکی دارید؟ “قوانین طبیعت انسان: مصاحبه با رابرت گرین”، dailystoic.com، 23 اکتبر 2018.

2 اکتبر (هیچ چیز قوی تر از طبیعت انسان نیست): شما فقط زمانی می توانید بهتر شوید که آنچه هستید را ببینید. این تمایلات درونی اخیراً افزایش یافته است. یاد بگیرید که طبیعت خود را درک کنید. امروز چه تمایل درونی را می توانید به نفع خود تبدیل کنید؟ قوانین طبیعت انسان، مقدمه.

3 اکتبر (آتنای درونی): مانند پریکلس باشید و توجه خود را به کسی معطوف کنید که فکر می کنید برای شما ارزش بیشتری دارد. آرامش و تمرکز درونی خود را پرورش دهید. هنگامی که احساسات را به حداقل برسانید، اجازه خواهید داد که عقلانیت حرف اول را بزند. چگونه می توانید تمرکز و آرامش خود را امروز افزایش دهید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

4 اکتبر (تجزیه و تحلیل، بررسی، پرسش): احساسات خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا آنها منطقی هستند یا خیر. برای انجام این کار ممکن است لازم باشد خود را از نظر فیزیکی جدا کنید. نیاز شما به توجه از کجا می آید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

5 اکتبر (اجازه ندهید موفقیت شما را مست کند): از ارضای نیاز خود برای احساس برتری نسبت به دیگران در زمانی که به موفقیتی دست یافته اید خودداری کنید. عنصر شانس را به خاطر بسپارید. این به شما کمک می کند تا مهارت های خود را دست بالا نگیرید. شانس در آخرین موفقیت شما چه نقشی داشت؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 11.

6 اکتبر (به طبیعت خود نگاه کنید): همه سازگار هستند. خودتان و ریشه های آنچه را که باور دارید و احساس می کنید تجزیه و تحلیل کنید. شما در حال حاضر چه چیزی را تطبیق می دهید؟ گرین از شما می‌خواهد از خود بپرسید که من این باور را از کجا برداشتم؟ Quillette، 1 ژانویه 2019 مصاحبه ای با رابرت گرین “از این فرض که هر چیزی که احساس می کنید یا فکر می کنید درست است خودداری کنید.”

7 اکتبر (عقلانیت: یک تعریف ساده): افراد منطقی از روش هایی که احساسات بر تفکر آنها تأثیر می گذارد آگاه هستند. افراد غیر منطقی نیستند و به این دلیل در کارها عجله می کنند. توانایی خود را برای منطقی بودن چگونه ارزیابی می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

8 مهر (جنون گروه ها): فکر گروهی می تواند دیوانگی باشد. مردم تمایل دارند فقط چیزهایی را که توسط همسالانشان پشتیبانی می شود تأیید کنند. توانایی خود را در شک و تردید از دست ندهید و مسیرهای متفاوتی را نسبت به مسیرهایی که توسط گروه حمایت می شود در نظر بگیرید. آخرین باری که توسط فکر گروهی هدایت شدید چه زمانی بوده است؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 14.

9 اکتبر (قدرت انجمن): مردم قدرت زیادی بر اطرافیانشان دارند. برخی می توانند شما را با بدبختی و سایر احساسات بد آلوده کنند. اطرافیان شما از چه طریقی بر شما قدرت اعمال می کنند؟ 48 قوانین قدرت، فصل 10.

10 اکتبر (برای خودت فکر کن): رسانه های اجتماعی تمایل ما را به فکر نکردن برای خودمان تقویت کرده اند. مانند دانشگاهیان نباشید، محدود به قوانین و دیدگاه های کسانی که قبل از شما هستند. بدون ترس خود را از شر ایده های متعارف خلاص کنید. رابرت گرین رسمی، “Irrationality 2020” در YouTube در 29 اوت 2020.

11 اکتبر (مراقب نفس شکننده باشید): اعتراف به حقارت می تواند دردناک باشد. از پنهان کردن حسادت با پنهان کردن آن در ادعایی درباره ناعادلانه بودن موقعیت‌ها اجتناب کنید. در عوض، حسادت کنید و کاری را انجام دهید. امروز با چه حس حسادتی می توانید کاری انجام دهید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 10.

12 اکتبر (چیزها را آنطور که هستند ببینید، نه آنطور که احساساتتان آنها را رنگ آمیزی می کند): به واکنش های عاطفی به عنوان نوعی بیماری نگاه کنید. اینها باعث می شود بیش از حد جبران کنید. وقتی موفق شدید، خشم یا ترس را تجربه می کنید، محتاط باشید، اقدامی نکنید و فکر کنید. آخرین بار چه زمانی به دلیل واکنش احساسی اشتباه کردید؟ 33 استراتژی جنگ، مقدمه.

13 اکتبر (شرایط خود را با تغییر نگرش خود تغییر دهید): روی داشتن یک نگرش مفید عملی برای موقعیت تمرکز کنید. طرز فکر ما می تواند بر اینکه مردم نسبت به ما واکنش مثبت یا منفی نشان می دهند تأثیر بگذارد. امروز چه حالتی را تغییر خواهید داد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

14 اکتبر (مقابله با تاریکی خود): هر کس قسمت هایی از خود را سرکوب می کند. این بخش‌ها معمولاً بخش‌هایی هستند که از نظر اجتماعی قابل قبول نیستند. این سمت تاریک در لحظات اضطراب، عصبانیت، نیاز و سوء ظن بیرون می زند. جنبه تاریک شخصیت خود را بشناسید. چه بخش هایی از خود را سرکوب می کنید که باعث می شود به گونه ای رفتار کنید که در آن کنترل ندارید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 9.

15 اکتبر (ایجاد فضای ذهنی از گروه): فشار اجتماعی بر آنچه که فکر می کنند و انجام می دهند تأثیر می گذارد. توانایی مقاومت و جدا شدن خود را از گروه توسعه دهیم. اولین قدم این است که بپذیریم گروه چقدر روی ما تأثیر می گذارد. گروه شما چگونه بر احساس خشم و اضطراب شما نسبت به موضوعات محبوب تأثیر می گذارد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 14.

16 اکتبر (تست برای حسادت): یک راه ساده برای آزمایش حسادت این است که به مردم خبرهای خوبی درباره خود بگویید. متوجه ابراز سریع ناامیدی خواهید شد. همچنین می توانید سعی کنید اخبار بدی را در مورد خودتان به آنها بگویید. شما به همان اندازه سریع ابراز شادی را متوجه خواهید شد. افراد حسود نمی توانند این احساسات را احساس کنند. به نظر شما چه کسی به شما حسادت می کند؟ برای اطلاعات بیشتر به قوانین طبیعت انسان، فصل 10 مراجعه کنید.

17 اکتبر (به روح تایمز مراجعه کنید): محیط اطراف شما را عمیقاً تحت تأثیر قرار می دهد. به خصوص برداشت ها و لفاظی های نسل شما. باستان شناس شوید و در گذشته خود کاوش کنید. چگونه می توانید در مورد چیزهایی که شما را تحت تأثیر قرار می دهند عینی تر باشید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 17.

18 اکتبر (مثل یک نویسنده فکر کنید): چخوف نویسنده از نمایشنامه ها و شخصیت های خود برای کشف و درک بدترین نوع افراد استفاده کرد. اسطوره زدایی از متجاوزان و بی رحمان با درک اینکه چه چیزی آنها را تیک می کند. یکی از افرادی که می توانید سعی کنید بهتر درک کنید چه کسی است؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

19 اکتبر (مردم را به عنوان واقعیت بپذیرید) : با ویژگی های منفی افراد به عنوان مواد معدنی و فسیل برخورد کنید. آنها را مشاهده کنید و به آنچه باعث شکل گیری آنها شده فکر کنید. شما همچنین می توانید آنها را مانند ستاره های دنباله دار یا گیاهان خنثی بدانید. آنها معمایی هستند که باید درک و حل شوند. برخی از ایرادات در خود چیست و چگونه شکل گرفته است؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

20 اکتبر (به فراتر از لحظه نگاه کنید): ما می توانیم در عجله رویدادهای فوری گرفتار شویم. دیدگاه خود را بالا ببرید به روش هایی که اعمال شما بر روی چیزهای دیگر تأثیر می گذارد نگاه کنید. آخرین تصمیم مهمی که گرفتید چه پیامدهایی داشت؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 6.

21 اکتبر (انگیزه های پرخاشگرانه خود را بشناسید): سعی نکنید پرخاشگری را از کاری که انجام می دهید جدا کنید. در عوض به موقعیت هایی فکر کنید که پرخاشگری منجر به شکست یا پیروزی شده است. قوانین طبیعت انسان، فصل 16.

22 اکتبر (گمشده در چیزهای بی اهمیت): جزئیات غیر ضروری را حذف کنید. در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. برای اینکه بدانید کدام جزئیات ضروری نیستند، اهداف خود را روشن کنید. هدفی که در حال حاضر روی آن کار می کنید چیست و چگونه می توانید آن را بیشتر روشن کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 6.

23 اکتبر (خود گمشده): روی جنبه های مخالف شخصیت خود کار کنید که مورد غفلت قرار گرفته اند. زمانی که معمولا دفاع می کنید حمله کنید. دسته بندی شما را آسان تر می کند. چگونه می توانید امروز اعمال خود را تغییر دهید و برعکس عمل کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 12.

24 اکتبر (می دانید چقدر کم می دانید): سقراط عاقل بود زیرا می دانست که نمی داند. به قرن هفدهم و اینکه چقدر ایده های مضحک داشتند فکر کنید. ایده‌های خود را به‌عنوان اسباب‌بازی‌ها یا بلوک‌هایی در نظر بگیرید که می‌توان آنها را از بین برد یا دور انداخت. چند صد سال دیگر از چه تعداد از ایده های ما سبقت گرفته و مضحک خواهند شد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 7.

25 اکتبر (احساسات خود را تا ریشه آنها بررسی کنید): به آخرین احساسی که شدیداً احساس کردید فکر کنید. به این فکر کنید که چه چیزی باعث آن شده است. کوچک بود یا پیش پا افتاده؟ اگر چنین است احتمالاً چیز دیگری پشت آن بوده است. دریابید که آن چیست. برای پیدا کردن این موضوع سعی کنید در روزنامه بنویسید. از چه زمانی شروع به ثبت احساسات و منابع آنها می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

26 اکتبر (مقاومت در برابر توضیحات ساده): ما به توضیح ساده برای رویدادها کشیده شده ایم. حقیقت این است که جهان پر از ابهام و ظرافت است. از تمایل به تقلیل چیزها به عبارات ساده صرفاً برای درک آنها اجتناب کنید. چیزی که اخیراً بی جهت ساده کرده اید چیست؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 32.

27 اکتبر (سایه خود را ببینید): بخش تاریک ما را می توان به طور مؤثری ادغام کرد و به ما انرژی و انرژی زیادی می دهد. به جای سرکوب آن، راهی برای استفاده سازنده از آن بیابید. چگونه می توانید امروز از نیمه تاریک خود استفاده کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 9.

28 اکتبر (به چیزی که به آن حسادت می‌کنید نزدیک‌تر شوید): مردم مسائل را پنهان می‌کنند و سعی می‌کنند کامل به نظر برسند. مضرات موقعیت آنها را تصور کنید و سعی کنید پشت نقاب آنها را ببینید. چه چیزی را در مورد وضعیت خود قدردانی می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 10.

29 اکتبر (مدیریت گرایش های بزرگ خود): از تصور قدرت های خداگونه ای که برایتان ارزش قائل هستید اما نمی توانید به آن دست پیدا کنید یا به دست آورید دست بردارید. در مورد سلاح ها و ابزارهای خود واقع بینانه تر باشید. در حال حاضر چه ابزارهایی در اختیار دارید و چه نقاط ضعفی دارند؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 11.

30 اکتبر (افسانه پیشرفت): فکر نکنید که مردم امروز در معرض بی منطقی شدید نیستند. چرخه ای بین زمان عقلانیت و غیرعقلانی وجود دارد. آن چرخه ها در زندگی شما چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

31 مهر (شما مانع هستید): زندگی مبارزه و نبرد است. اگر حس جهت گیری خود را از دست بدهید، فقط خودتان را مقصر خواهید داشت. دیدگاه خود را با درک راه هایی که خودتان مانع موفقیت هستید تغییر دهید. 33 استراتژی جنگ، استراتژی 1.

نوامبر (انسان منطقی: شناخت خود برتر)

هدف ماه نوامبر تمرکز بر ماندن در وضعیت خود برتر و اجتناب از خود پایین تر است. گرین می گوید که انگیزه خود برتر ضعیف تر است، بنابراین نیاز به تلاش دارد. او می‌گوید برخلاف انتظار، در واقع باید یاد بگیرید که برخی از احساسات را پرورش دهید و همه احساسات را سرکوب نکنید. احساسات، چه در حرفه، چه در روابط و چه در بخش دیگری از زندگی شما رفتار را هدایت می کنند. شما باید احساسات خود را بشناسید و از آنها برای هدایت رفتار خود استفاده کنید، اما فقط پس از اینکه فکر کنید که آنها چه نتیجه ای خواهند داشت.

1 نوامبر (امید برای همه ما): همه افراد بسیار منطقی ویژگی های خاصی داشتند. آنها ارزیابی واقع بینانه ای از خود و نقاط ضعفشان داشتند. آنها به دنبال حقیقت و واقعیت و مدارا بودند. اهدافی را تعیین کردند و به آنها رسیدند. برای بیرون آمدن خود عقلانی، آگاهی و صبر لازم است. چه برخی از نقاط ضعف شما را از منطقی بودن باز می دارد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

2 نوامبر (از گرداب عاطفی دور بمانید): زمان یا احساسات خود را برای درام دیگران تلف نکنید. استقلال خود را از این درگیری ها حفظ کنید و احترام و قدرت بیشتری خواهید داشت که می توانید از آن برای کمک به این افراد یا عدم کمک به آنها استفاده کنید. چگونه شفقت یا ترحم شما را در یک گرداب عاطفی فرو برده است؟ 48 قانون قدرت، قانون 20 به هیچکس تعهد ندهید.

3 نوامبر (زمان واکنش خود را افزایش دهید): با زندگی مانند تمرین مقاومتی رفتار کنید، سعی کنید تا زمانی که می توانید واکنش نشان دهید. با این توانایی عقب نشینی و تفکر به عنوان ماهیچه ای برای تمرین رفتار کنید. سعی کنید قبل از اینکه تصمیمی را بگیرید روی آن بخوابید. قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

4 نوامبر (شخصیت را به یک محرک برای دستیابی تبدیل کنید): از تلاش برای متوقف کردن مکانیسم مقایسه در مغز خود دست بردارید. در عوض آن را تغییر مسیر دهید و از آن بهره وری استفاده کنید. می‌توانید با این باور که می‌توانید خود را بهبود ببخشید، می‌توانید از آن به طور مؤثر استفاده کنید. تمرکز دوم بر توسعه اخلاق کاری. چگونه می خواهید خود را متقاعد کنید که می توانید در زمینه ای که احساس حسادت می کنید پیشرفت کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 10.

5 نوامبر (خود را کاملاً بشناسید): آیا می توانید از طریق مه خودفریبی خود را ببینید؟ بخش‌های عاطفی ما باعث می‌شوند که از نحوه کار آنها ناآگاه باشیم. به نحوه عملکرد خود تحت استرس، غم و عصبانیت فکر کنید. چه نقطه ضعفی در آن لحظات ظاهر می شود که در نهایت برای شما مشکل ایجاد می کند؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

6 نوامبر (مقصر کیست؟): مسئولیت نقش خود را در هر شکستی بپذیرید. از سرزنش دیگران دست بردارید. با استراتژی بهتر، ببینید چگونه می توانستید از این موضوع جلوگیری کنید. چه مشکلی را بهتر می توانید به عهده بگیرید؟ 33 استراتژی جنگ، فصل 12.

7 نوامبر (میتفرود را تمرین کنید): وقتی دیگران موفق می شوند، احساس شادی را تمرین کنید. این کار ذهن ما را از حسادت و پیامدهای منفی آن پاک می کند. این به شما کمک می کند تا با مردم پیوند برقرار کنید و ارتباطات اجتماعی ایجاد کنید. وقتی فرد دیگری موفقیت را تجربه می کند معمولاً چه واکنشی نشان می دهید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 10.

8 نوامبر (صبر عالی): ما زمان را در ذهن خود می سازیم. اغلب ما را به انجام کارهای احمقانه سوق می دهد. هرگز عجله نداشته باشید. عدم کنترل را نشان می دهد. یک روز صبر کنید تا در مورد یک مشکل مهم اقدام کنید. تصمیم مهمی که امروز باید بگیرید چیست و آیا می توانید تعهد به گرفتن آن را تا فردا به تعویق بیندازید؟ 48 قانون قدرت، قانون 35 بر هنر زمان بندی مسلط شوید.

9 نوامبر (کانال تکانه های بزرگ شما): روی پروژه فعلی متمرکز بمانید. از خیال پردازی در مورد موفقیت های آینده یا پروژه هایی که قرار است انجام دهید دست بردارید. این انرژی عظیم را به پروژه فعلی خود هدایت کنید. این کار را با ایجاد اهداف کوچک و دست یافتنی در مسیر رسیدن به هدف اصلی خود انجام دهید. این حالت جریانی را ایجاد می کند که در آن خیال پردازی نخواهید کرد. شما بازیگری خواهید کرد قوانین طبیعت انسان، فصل 11.

10 نوامبر (فراتر از قبیله گرایی) : همذات پنداری با گروهی غیر از گروه عام نژاد بشر خطرناک است. شما با چه گروهی همذات پنداری می کنید و چگونه می توان از آن علیه شما استفاده کرد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 14.

11 نوامبر (صعود به کوه) : ما دیدی محدود و کج از چگونگی واقعی جهان داریم. هر چه زمان طولانی تری از یک رویداد بگذرد، آن را واضح تر می بینیم. مثل بالا رفتن از کوهی است که هر چه بالاتر می‌روید می‌توانید واضح‌تر ببینید. برای جلوگیری از عواقب یک واقعیت نادرست، هرگز اهداف بلند مدت را از دست ندهید. مهمترین اهداف بلند مدت شما چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 6.

12 نوامبر (قوانین قرارداد را بشکنید) : سایه یا شیاطین خود را رها کنید و از انرژی آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. تمرین عقب نشینی در برابر قراردادها به روشی که شما را آزار می دهد. چه قراردادهایی آزارتان می دهد که امروز می توانید از آنها عقب نشینی کنید؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 3.

13 نوامبر (احمق ها را با خوشحالی تحمل کنید) : احمق ها وقت شما را تلف می کنند و برخورد با آنها باعث پیشبرد اهداف شما نمی شود. احمق ها را در کودکی در نظر بگیرید که به اندازه کافی مهم نیستند که بر تعادل روانی شما تأثیر بگذارند. در مواجهه با احمق ها شاد باشید. چگونه می توانید دیدگاهی شوخ طبعانه در مورد یکی از احمق های زندگی خود داشته باشید؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 3.

14 نوامبر (پروژه مقدس) : مردم بر اساس ظاهر قضاوت می کنند، بنابراین شما باید یاد بگیرید که شخصیت مناسب را اتخاذ کنید. همیشه مقدس و متواضع و صادق و صمیمی ظاهر شدن از صفات خوب است. چگونه می توانید این ویژگی ها را بهتر طرح ریزی کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 3.

15 نوامبر (روحی سخاوتمند را بپذیرید) : سخاوت مردم را به سمت شما می کشاند. همچنین به شما کمک می کند تا از زندانی که خود تحمیل شده است از نگاه منفی و ترسناک به زندگی فرار کنید. افراد را همان گونه که هستند بپذیرید. چگونه می توانید نسبت به اطرافیان خود سخاوتمندتر باشید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

16 نوامبر (ادغام سمت سایه) : شما باید نیروی محرکه و نیروی سایه خود را ادغام کنید. سایه شما از همه چیزهایی تشکیل شده است که شما و جامعه دوست ندارید. آن طرف ها را با روشی مثبت بیرون بیاورید و نیرو و انرژی را کشف خواهید کرد. چه جنبه هایی از خود را دوست ندارید و چگونه می توانید آن ویژگی ها را به گونه ای ترکیب کنید که شما را بهتر کند؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 9.

17 نوامبر (تعادل بین تصور و واقعیت) : شما باید به واقعیت و آنچه شما را منحصر به فرد می کند متصل باشید. به بازخوردها گوش دهید اما همیشه فضایی برای خلاقیت خود نگه دارید. بین ایجاد چیزی و گرفتن بازخورد به جلو و عقب بروید. برای حفظ تعادل به هر دو نیاز دارید. با کدامیک بیشتر مبارزه می کنید و چگونه می توانید پیشرفت کنید؟ قوانین طبیعت انسان فصل 11.

18 نوامبر (تمرکز به بیرون) : یادگیری تمرکز بر خلق و خوی افراد. ابتدا مهارت های گوش دادن خود را تقویت کنید، دوم خود را وقف کسب احترام با تلاش برای منافع بیشتر کنید، سوم خود را به عنوان یک رهبر با مسئولیت فوق العاده تصور کنید. امروز روی کدام یک از سه مورد ذکر شده در بالا کار خواهید کرد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 15.

19 نوامبر (سرنوشت) : فکر کردن به اینکه کارهای بزرگی انجام خواهید داد، پویایی خودکامه ایجاد می کند. فکر کنید که از نسل خدایان هستید، سرشار از پتانسیل و فرصت. این به شما قدرت می دهد. کارهای بزرگی که می خواهید انجام دهید چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

20 نوامبر (تمرکز و اولویت بندی) : بر آنچه که در اولویت است تمرکز کنید. برخی از کارها ما را به اهداف بلند مدتمان نزدیک نمی کنند. جایی برای لذت بگذارید، اما وقت خود را با کارهایی بگذرانید که شما را به اهداف اصلی خود نزدیکتر می کند. فهرستی از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تهیه کنید و کارهایی را که در بالا قرار دارند، اولویت‌بندی کنید. قوانین طبیعت انسان، فصل 15.

21 نوامبر (به نزدیکترین چیزی که به شما متصل است) : آرزوی یک رابطه عمیق با واقعیت داشته باشید. سعی کنید تا جایی که می توانید خودتان را درک کنید. این امر فرصت هایی را برای نوآوری و بهبود به ارمغان می آورد. چه حوزه ای از شخصیت شما را به طور کامل درک نمی کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 5.

22 نوامبر (هر آنچه برای شما اتفاق می افتد در آغوش بگیرید) : همه موانع را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و غلبه و قوی تر شدن ببینید. موانع شما را کامل می کنند و در نهایت آنقدر خوب خواهید بود که نمی توانید نادیده بگیرید. چگونه می توانید یک مانع فعلی را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

23 نوامبر (عظمت انسان را تحسین کنید) : به دنبال افرادی باشید که از مردگان و زندگان تحسین کنند. چه کسی را تحسین می کنید و چرا؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 10.

24 نوامبر (به دنبال کشش رو به بالا گروه) : به دنبال گروه هایی باشید که کشش مثبت و رو به بالا دارند. یاد بگیرید که خودتان را به این نسخه های مثبت گروه متصل کنید. گروه های سالم بر موفقیت تمرکز می کنند در حالی که گروه های ناسالم بر سیاست. یاد بگیرید که هر کدام را تشخیص دهید. نکات مثبت و منفی گروه خود را چگونه توصیف می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 14.

25 نوامبر (تبدیل عشق به خود به همدلی) : همه ما تا حدی خودشیفته هستیم. مونولوگ های درونی بی وقفه خود را متوقف کنید و بر احساس و درک دیگران تمرکز کنید. به تغییر خلق و خوی گروه توجه کنید. آیا می توانید نحوه تغییر خلق و خوی خود را در طول زمان در آخرین محیط اجتماعی که بخشی از آن بودید توصیف کنید؟ به جز احساسات خود چه مدرکی برای این احساس دارید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 2.

26 نوامبر (سوگیری تایید) : یک آزمون هوش این است که بتوانیم دو ایده متضاد را به طور همزمان در ذهن داشته باشیم و همچنان کار کنیم. مراقب سوگیری تاییدی باشید که باعث می شود شما موافق باشید و برای چیزهایی که قبلا فکر می کنید حمایت کنید. به دنبال مطالعات و حقایقی باشید که خیلی خوب به نظر می رسند تا درست باشند. چگونه می توانید نسبت به چیزهایی که مردم به شما می گویند و چیزهایی که فکر می کنید تردید بیشتری داشته باشید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

27 نوامبر (فرض کنید در حال قضاوت نادرست از اطرافیانتان هستید) : تصور اینکه یک شخص را درک می کنید بسیار خطرناک است. در عوض، با این فرض شروع کنید که نادان هستید. این کار ذهن شما را به روی آنچه واقعا هستند باز می کند. با هر فرد به عنوان یک قطعه زمین کشف نشده رفتار کنید. امروز در مورد کسی که جدید بود چه چیزی یاد گرفتید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 2.

28 نوامبر (گذشته را زنده کنید) : دوره ای از گذشته را در نظر بگیرید که شما را هیجان زده کرده است. آن احساسات و اعمال را در زندگی خود بازسازی کنید. یاد بگیرید که بفهمید. احساس می کنید با چه دورانی مرتبط هستید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 17.

29 نوامبر (سوار و اسب) : احساسات اسب هستند. سوار باید ذهن شما باشد. هر دو هنگام کار با هم قدرتمند هستند. احساسات در فرآیند فکر شما ذاتی هستند. بیاموزید که احساسات را به جای اینکه آنها شما را کنترل یا هدایت کنند، تشخیص دهید و هدایت کنید. سوار را از اسب جدا نکنید. آیا با کنترل یا استفاده از احساسات خود مبارزه می کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 1.

30 نوامبر (پیشرفت با یک حس هدف) : دو نوع ارتش وجود دارد، آنهایی که به عنوان شغل می جنگند و آنهایی که علت دارند. کار با هدف نیرو و قدرت شما را افزایش می دهد. چگونه می توانید بهتر هدف خود را در زندگی روشن کنید؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 13.

دسامبر (تعالی کیهانی: گسترش ذهن تا دورترین دسترس)

این ماه بر گسترش ذهن شما تا حد امکان تمرکز دارد. شما می توانید با بازدید از مناظر اولیه و تفکر در مورد طبیعت تمرکز ذهن خود را به حرکت درآورید. این به شما کمک می کند دیدگاهی را حفظ کنید که از غرق شدن در تجربیات منفی جلوگیری می کند. به جای اجتناب از مرگ، احتمال مرگ را بپذیرید. با ترس از مرگ مقابله کنید تا آن را سرکوب نکنید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به این فکر کنید که چگونه می‌توانید فردا بروید. با این کار شدت تجارب زندگی را بزرگ می کنید و ذهن خود را گسترش می دهید.

1 دسامبر (نامتناهی و عالی) : اعلای کیهانی رویارویی با یک جسم فیزیکی است که حاکی از حس مکان یا زمان نامحدود است. ما به این تجربه نیاز داریم اما کم کم از فرهنگ ما حذف شده است. با تفکر در سکوت، افق های به ظاهر بی پایان، فضاهای خالی و چیزهای دیگری که حس عظمت ایجاد می کند، به دنبال تجربیات بی نهایت باشید. چگونه می توانید در حال حاضر در مورد اعلای کیهانی مراقبه کنید؟ قانون تعالی، فصل 1.

دوم دسامبر (غیر محتمل‌ترین اتفاق) : ما می‌توانیم با تعمق در فانی بودن خود و همچنین با فکر کردن به بی‌نهایتی فضا و اینکه چقدر کوچک هستیم، متعالی را احساس کنیم. به این فکر کنید که تولد شما چقدر بعید بوده است. چگونه می توانید قدر زندگی خود را بیشتر بدانید؟ قوانین طبیعت انسان فصل 18.

3 دسامبر (برگردید و با اخلاق خود روبرو شوید) : از فانی بودن خود آگاه شوید تا تجربیات زندگی ما را تشدید کنید. به طور مداوم در مورد مرگ فکر کنید تا تجربیات منفی زندگی را به طور مناسب کوچک کنید. زندگی برای دیگران درست پس از مرگ شما چگونه خواهد بود؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

4 دسامبر (کیهان درون شماست) : فضای درونی مغز بسیار پیچیده است. اگر بخواهید تمام مسیرهای ممکن در سیناپس های خود را بشمارید، از همه ذرات باردار مثبت در جهان بزرگتر خواهد بود. فضای درونی مغز با کیهان بیرونی مطابقت دارد. به این عظمت فکر کنید قانون تعالی، فصل 1.

5 دسامبر (ذهن را در لحظه غوطه ور کنید) : بر آموزش زندگی در لحظه تمرکز کنید. مدیتیشن به گرین در انجام این کار کمک می کند. به این فکر کنید که ورزشکاران چگونه در بالاترین سطح عمل می کنند وقتی که وضعیت جریان لحظه ای را دارند. آخرین باری که مدیتیشن کردید کی بود؟ رابرت گرین: تسلط و تحقیق “یافتن مهارت: گفتگو با مایکل جرویز، در ژانویه 2017.

6 دسامبر (زمان زنده یا زمان مرده؟): بدون اتلاف وقت زندگی کنید. مراقب باشید که چگونه وقت خود را تخصیص می دهید. زمان را به عنوان یک چیز زنده در نظر بگیرید که در حال رشد است و شما مالک آن هستید. آخرین راهی که وقت خود را تلف کردید چیست و چگونه می توانید در آینده از آن جلوگیری کنید؟ Daily Stoic، «رابرت گرین در مورد ایده زمان زنده در مقابل زمان مرده»، YouTube می 2020.

7 دسامبر (گلوله در پهلو): همه ما در حال مرگ هستیم. از این احساس مرگ نزدیک برای احساس فوریت در زندگی استفاده کنید. می تواند شما را به زمان حال متصل کند. امروز چه اتفاقی افتاد که شما را به یاد مرگ آینده تان انداخت؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

8 دسامبر (به چیزی بزرگتر از خودتان متصل شوید): خانمی افسردگی داشت، بنابراین به خانه دوران کودکی خود بازگشت. او با اتصال به گذشته خود تجربیات فعلی خود را در چشم انداز قرار داد. به چرخه ابدی طبیعت متصل شوید. منطقه ای که شما هم می توانید برگردید چیست؟ قانون تعالی، فصل 1.

نهم دی (برخورد با غیر انسانی و نامتناهی): برای اتصال به اعلا ابتدا به جاهایی بروید که انسان تاثیر بسیار کمی داشته است. دوم اینکه تکنولوژی را نیاورید. سوم، روی تجارب خود به روشی متفاوت از آنچه که معمولاً انجام می دهید، تمرکز کنید. چه چیزی به شما احساس جدایی از طبیعت می دهد؟ خود و منظره را در حال ادغام ببینید. قانون تعالی، فصل 1.

10 دسامبر (کل را ببینید) : خود را جزئی از یک کل تصور کنید. به چیزهایی مانند ذات فرهنگی، جامعه و چیزهای دیگری که بر انسان تأثیر می گذارد فکر کنید. چه چیزی بر نحوه تفکر و رفتار شما تأثیر گذاشت؟ قانون تعالی، فصل 2.

11 دسامبر (حس مقیاس کودک): ما به دنبال یافتن چیزی هستیم که در زندگی ما گم شده است. برای به دست آوردن آن، ما شغل را تغییر می دهیم، نقل مکان می کنیم، یا هر کاری برای تغییر زندگی انجام می دهیم. کلید این نیست که بخش های بزرگی از زندگی خود را تغییر دهیم. در عوض، سعی کنید به تجربیات خود مانند زمانی که کودک بودید نزدیک شوید. کوچک و ناتوان. هر چه طبیعت شما را کوتوله کند، هیبت بیشتر خواهد شد. آیا در حال تجربه خستگی هستید؟ قانون تعالی، فصل 1.

12 دسامبر (زندگی و مرگ): با انکار مرگ اضطراب خود را تغذیه می کنید که زمان شما را مانند مرگ زنده می کند. منزوی و سرکوب شده و کسل کننده می شوید. به طرز متناقضی، فکر کردن به مرگ می تواند به ما احساس زنده بودن بدهد. قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

13 دسامبر (چگونه جهان را ببینیم): جهان را به عنوان مکانی برای کاوش ببینید که در آن هرگز همه چیز را نخواهید دانست. امروز چه چیزی را می توانید بدون پیش فرض ها کشف کنید؟ این قدرت خلاقیت شما را آزاد می کند. قوانین طبیعت انسان، فصل 8.

14 دسامبر (خود را از عادات و ابتذال رها کنید): برای رهایی از ابتذال یا عادت، مراقبه کنید یا برتری را تجربه کنید. سعی کنید به اشکال دیگر زندگی و چگونگی تجربه آنها از واقعیت فکر کنید. قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

15 دسامبر (ایجاد آگاهی از مرگ فیزیکی): از تخیل خود استفاده کنید تا روزی که مرگ فرا می رسد را به وضوح تصور کنید. قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

16 دسامبر (تجربه نزدیک به مرگ): دوزهای کمتری از تجربه نزدیک به مرگ دریافت کنید در حالی که زندگی خود را به شدت به خطر نیندازید. چگونه می توانید همان احساس را بدون خطر داشته باشید؟ (دایره المعارف قدرت ورزش های آدرنالینی مانند کوهنوردی یا چتربازی را پیشنهاد می کند.) قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

17 دسامبر (اجازه دهید ناپایداری همه چیز در آن فرو برود): زندگی را طوری ببینید و تجربه کنید که گویی برای آخرین بار آن را تجربه می کنید. احساساتی را که احساس می کنید نگه دارید. آنها چگونه هستند؟ وقتی روی آنها تمرکز می کنید چه اتفاقی می افتد؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

18 دسامبر (احساس اضطرار و ناامیدی): ما یک اضطراب عمومی را تجربه می کنیم که برای رسیدن به اهداف خود به آن نیاز داریم، اما سپس آن را به تعویق می اندازیم یا هدف کمتر مهمی را انتخاب می کنیم. وقتی یک ضرب الاجل اتفاق می افتد، همه چیز از بین می رود و ما توانایی انجام کارهای درست را پیدا می کنیم. زندگی را به عنوان یک ضرب الاجل دائماً در حال افزایش در نظر بگیرید. یک چیزی که می توانید برای امروز ضرب الاجل تعیین کنید چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

19 دسامبر (احساس دوباره متولد شدن): داستایوفسکی نویسنده مشهور تقریباً اعدام شد، اما او زنده ماند. این برخورد با مرگ به او قدرت مشاهده و همدلی بیشتری داد. طوری زندگی کن که انگار امروز از حکم اعدام در امان مانده ای. قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

20 دسامبر (مهم را بدانید): آگاهی از مرگ و میر می تواند هر روز زندگی ما را روشن کند. از آنچه واقعاً مهم است آگاه باشید. مهمترین کاری که امروز انجام می دهید چیست؟ قوانین طبیعت انسان فصل 18.

21 دسامبر (اجازه دهید آگاهی از مرگ تفاوت های ما را پراکنده کند): وقتی افراد تجربیات سختی مانند طاعون را تجربه می کنند، تمایل به افزایش همدلی با دیگران دارند. چیزهایی که معمولاً افراد را قطبی می کند و آنها را از هم جدا می کند ناپدید می شوند. با تصور احساسات دیگران در مورد آسیب پذیری، رنج و مرگ، این اثر را در زندگی خود ایجاد کنید. قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

22 دسامبر (نهایی در حماقت): کسانی که فناپذیری را انکار می کنند و با آن مبارزه می کنند احمق هستند. در طبیعت ما تنیده شده است. دره سیلیکون برای وسواس در مورد طولانی کردن مرگ یا پایان دادن به آن احمقانه است. این باعث می شود از تنها واقعیتی که وجود دارد فرار کنیم. حتی اگر بتوانیم مرگ را تمدید کنیم، مشکلات دیگری مانند نحوه برخورد با افراد اضافی روی کره زمین خواهیم داشت. چگونه برای اجتناب از مرگ وسواس دارید؟ قوانین طبیعت انسانی مصاحبه با رابرت گرین، Dailystoic.com در 23 اکتبر 2018.

23 دسامبر (از اعلی کاذب اجتناب کنید): تعالی کاذب در چیزهایی مانند مواد مخدر یا بازی های ویدیویی یا الکل یافت می شود. به طور موقت آزاد می شود و تجربه ای از گسترش یا قدرت را به ما می دهد. متعالی واقعی زمانی اتفاق می افتد که تغییری در درون ما رخ دهد. ذهن، ادراکات، احساسات ما گسترش می یابد. چه تعالی کاذبی را تجربه می کنید؟ قانون تعالی، مقدمه.

24 دسامبر (خود را در زمین مرگ قرار دهید): انسان ها بر اساس ضرورت اداره می شوند. مردم فقط در صورتی تغییر می کنند که شما آنها را هم مجبور کنید. خود و دیگران را در شرایطی قرار دهید که نتوانید منابع را هدر دهید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید امروز از این استراتژی برای ایجاد انگیزه در خود یا شخص دیگری استفاده کنید چیست؟ 33 استراتژی جنگ، استراتژی 4.

25 دسامبر (این هم دوام نخواهد آورد): مغز ما خاطرات تجربیات را منجمد می کند. به جای اینکه به گذشته خود بچسبیم تا جریان زمان را متوقف کنیم، روی رها کردن تمرکز کنیم. چگونه می توانید کمتر روی خاطرات تمرکز کنید و بیشتر روی زمان حال تمرکز کنید؟ قانون تعالی، فصل 2.

26 دسامبر (سفر درون مغز جهانی): شما همان چیزی می شوید که فکر می کنید و روی آن تمرکز می کنید. وقت خود را با گوشی هوشمند خود تلف نکنید. اینترنت یک مغز جهانی است. پس آن را کشف کنید. (چی؟! این بخش از نظر درونی متناقض به نظر می رسد. بنابراین من قصد ندارم کارهای خلاصه تری را در اینجا قرار دهم.) قانون متعالی، فصل 1.

27 دسامبر (عمور فاطی): چیزی جز این نخواهید که در حال حاضر باشید. زندگی را با پذیرفتن اتفاقات بدی که اتفاق می افتد به عنوان فرصت هایی برای تقویت خود تأیید کنید. هر چیزی به دلیلی اتفاق می افتد و وظیفه ما ایجاد آن دلیل است. قانون تعالی، فصل 1.

28 دسامبر (آسمان و ستارگان): به این فکر کنید که چقدر بعید است که انسان ها وجود داشته باشند. به این فکر کنید که نور ستاره های آسمان میلیون ها سال طول کشید تا به چشمان شما برسد. قانون تعالی، فصل 1.

29 دسامبر (در مورد اسرار مراقبه کنید): متوجه شوید که چقدر چیزها را درک نمی کنیم. حواس شما تنها بخشی از آنچه جهان واقعاً شبیه است را نشان می دهد. دفعه بعد که عدم اطمینان و ناراحتی را تجربه کردید، به جای فرار از آنها، آن احساسات را حفظ کنید. نگه داشتن این احساسات و مدیتیشن روی آنها به شما کمک می کند تا حس شگفتی را آشکار کنید. عدم اطمینان چه احساسی دارد؟ قانون تعالی، فصل 1.

30 دسامبر (بی اهمیتی خود را بپذیرید): هیچ حیوان دیگری از بی اهمیتی خود آگاه نیست. از این استفاده کنید تا با بازگرداندن هیبت و ارتباط خود به شما قدرت بدهد. از دوران کودکی چه چیزی از وحشت دنیا به یاد می آورید؟ قانون تعالی، فصل 1.

31 دسامبر (آزادی نهایی): به جای اینکه برده ترس های خود باشید، با آگاهی کامل تر از اخلاق خود، اضطراب خود را در مورد مرگ بی حس کنید. تمام راه هایی که می توانید بمیرید چیست؟ قوانین طبیعت انسان، فصل 18.

سرفصل های کتاب

راه پیش رو: طراحی مشوق‌هایی برای باز کردن ارزش واقعی

  • مشکل با حقایق
  • تأثیرگذاری بر طرز فکر رهبران
  • آیا کسب و کار می‌تواند رهبری کند؟
  • ما به مجریان پول می‌دهیم که چه کاری انجام دهند؟
  • هزینه خرید سهام
  • رها کردن خلاقیت در طراحی پرداخت
  • اصول مدرن پرداخت معقول و مؤثر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب قوانین روزانه”