دوره آموزش حرفه ای gis

آموزش کامل GIS،QGIS،ArcGIS،ArcGIS Pro

آموزش کامل GIS،QGIS،ArcGIS،ArcGIS Pro یک دوره جامع و کاربردی است که توسط مشاورین هوش پیروزی و دکتر سعید جوی زاده برگزار می شود.در این دوره آموزشی ابتدا با مفاهیم کاربردی در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) آشنا می شوید و سپس با انجام پروژه های کاربردی نرم افزار ArcGIS را فرا خواهید گرفت.همزمان که با این نرم افزار کار می کنید دکتر سعید جوی زاده همان دستورات رادر دو نرم افزار دیگر یعنی  QGIS و ArcGIS Pro به شما یاد خواهد داد.در این دوره آموزشی علاوه بر یادگیری پروژه های کاربردی ،نکات مطرح شده در مصاحبه های بین المللی نیز مطرح خواهد شد .

شما می توانید بعد از این دوره آموزشی در کارآموزی GIS رایگان که در موسسه چشم انداز و مشاورین هوش پیروزی برگزار می شود شرکت کنید.این دوره به مدت ششماه نفس گیر شما را تبدیل به یک مدیر GIS حرفه ای خواهد کرد و شما را برای کار در شرکت ها و سازمان های دولتی آماده می کند.

درباره دکتر سعید جوی زاده

دکتر سعید جوی زاده  مشاور ارشد سیسیتم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور  برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال کمک سریع به پژوهشگران،اساتید و دانشجویان است. دکتر سعید جوی زاده در وبلاگ خود نکات مفیدی در مورد GIS، RS، آمار فضایی ، مکان یابی به اشتراک می گذارد. گاهی اوقات دکتر سعید جوی زاده با به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود با طنز پر جنب و جوش و کنایه سالم از موضوع خارج می شود. دکتر سعید جوی زاده خیلی دوست دارد که صدای شما را بشنود و با شما همکاری داشته باشد.شماره دکتر سعید جوی زاده :09382252774

دکتر سعید جوی زاده

::بدون تحلیل داده های مکانی تصمیم گیری نکنید .برای مدیریت بهتر سرزمینی باید  تفکر و تحلیل فضایی را از مقاطع ابتدایی و پایه تقویت و آموزش دهیم.به امید روزی که تفکر و تحلیل فضایی گشترش جهان شمول داشته باشد .

ملزومات سیستم های اطلاعات جغرافیایی

فهرست مطالب

چرا باید اینجا رو انتخاب کنم؟

انجام پروژه های GIS

آموزش GIS

 آموزش GIS موسسه چشم انداز هزاره سوم سعی شده است تا با رویکردی کاربردی و پروژه محور، ضمن ارائه بحث های بنیادی و کلیدی سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS)، نحوه کار با این داده‌های سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) به صورت عملی و حرفه‌ای بیان گردیده است. در دوره آموزش جامع و کاربردی GIS – مقدماتی تا پیشرفته – حاصل تجربه بیست ساله انجام پروژه دکتر سعید

آموزش WebGIS

در این دوره کاملاً جامع از آموزش Web GIS با پایتون، ابتدا مفاهیم زبان برنامه نویسی پایتون به شما آموزش داده خواهد شد به گونه‌ای که هیچ نقطه مبهمی در استفاده از این زبان در شما وجود نداشته باشد. پس از آن با مفاهیم کلی و حرفه‌ای پایگاه داده آشنا خواهیم شد و زبان SQL را خواهید آموخت. سپس به سراغ مفاهیم وب و زبان‌های برنامه نویسی سمت کلاینت وب می‌رویم. حال به جایگاهی می‌رسیم  

آموزش QGIS

اگر متخصص GIS هستید و به بررسی گزینه های GIS منبع باز علاقمند هستید الان وقتش است. انتشار نسخه اصلی جدید QGIS به این معنی است که آموخته های شما درباره این نسحه جدید احتمالاً برای سالهای زیادی معتبر خواهد بود. همچنین در این نسخه پیشرفت های بسیاری صورت گرفته است در نتیجه آن را به عنوان گزینه ای برای برنامه اصلی GIS می توانید استفاده کنید.
 

آموزش ArcGIS Pro (مقدماتی)

نرم افزار  توانید  کارهای مرتبط – شامل نقشه ها ، داده های دو بعدی،سه بعدی ، طرح ها ، داده ها ، جداول ، ابزارها و ارتباطات با منابع دیگر – به طور معمول در قالب یک پروژه سازمان می یابد.یک پروژه به طور پیش فرض  در پوشه مرتبط به خود ذخیره می شود.با استفاده از  ArcGIS Pro می  ذخیره فایل پروژه در ArcGIS Pro کار کنید.

 

آموزش ArcGIS Pro (پیشرفته)

آیا دوست دارید فعالیت های GIS خود را هوشمندانه و به راحتی با استفاده از ابزار دینامیک ArcGIS pro انجام دهید؟ در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از داده های رستری در نقشه های پایه ای دو بعدی و سه بعدی استفاده کنید. در آموزش کاربردی ArcGIS Pro شما می توانید داده های رستری را در یک پروژه محلی و جهانی و منطقه ای استفاده و مشاهده کنید. چگونه می توان داده های   ……..

آموزش یادگیری ماشین در GIS جامع و حرفه‌ای

این دوره به منظور تجهیز شما به دانش نظری و عملی یادگیری ماشین که برای تجزیه و تحلیل مکانی، یعنی سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS) و سنجش از دور کاربرد دارد، طراحی شده است. در پایان دوره، شما احساس اطمینان خواهید کرد و به طور کامل کاربردهای یادگیری ماشین در فناوری GIS و نحوه استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین را برای کارهای …..

 

دوره جامع آموزش مکان یابی GIS

در سالهای اخیر مطالعات مکان ‌یابی به عنوان یکی از عناصر کلیدی در موفقیت و بقای مراکز صنعتی و غیر صنعتی مطرح شده است. مطالعات مکان ‌یابی هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بسیار مورد توجه دولتمردان،سیسات مداران و پژوهشگران علوم مکانی و غیر مکانی قرار گرفته است. در این میان شناخت هدفها و روشهای حل مسایل مکان ‌یابی ، از اهمیت ب

آموزش نرم افزار ENVI: دوره پروژه محور و کاربردی

در آموزش نرم افزار ENVI: دوره پروژه محور و کاربردی یادمیگیرم ! ENVI نرم افزاری در زمینه آنالیز و پردازش تصاویر حاصل از ماهواره می باشد که به کمک آن می توانیم تمام اطلاعات لازم در مورد زمین و محیط اطراف خود را به دست آوریم. نرم افزار ENVI یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای سنجش از دور و کار با تصاویر ماهواره ای می باشد. کلمه ENVI کوتاه شده

آموزش دوره GIS در برنامه ریزی شهری،شهرسازی و مدیریت شهری

کاربرد GIS در برنامه‌ ریزی شهری به عنوان ابزار تحلیلی و مدل ‌سازی نمود می ‌یابد. و می‌تواند در طیف وسیعی از مشکلات اعمال شود. این مساله شامل حل مشکلات مربوط به ساختارهای پایه داده‌ها، مدل‌های ساده و پیچیده تحلیلی است. GIS همچنین در نظارت بر یک منطقه، یا انجام مطالعه امکان‌سنجی یک مکان برای یک …..

مدیریت زمین و سیستم های اطلاعات زمینی (LIS)

سیستم اطلاعات زمین ابزاری برای تصمیم گیری های قانونی، اداری و اقتصادی و کمکی برای برنامه ریزی و توسعه است. یک سیستم اطلاعات زمین از یک طرف شامل یک پایگاه داده حاوی داده های مربوط به زمین ارجاع مکانی برای یک منطقه تعریف شده و از سوی دیگر از روش ها و تکنیک هایی برای جمع آوری سیستماتیک، به روز رسانی، پردازش و توزیع داده ها است. پایه یک سیستم اطلاعات زمین یک سیستم ارجاع …

لطفا به نکات زیر توجه کنید 

ضمانت بازگشت وجه

ما به کیفیت و اثربخشی محصول خود اعتقاد داریم و به همین منظور گارانتی بازگشت وجه یک ماهه به شما ارائه می دهیم تا خریدی بدون ریسک و بدون نگرانی داشته باشید.
هزینه‌ای که بابت دوره پرداخت می‌کنید تا 1 ماه در اختیار خودِ شماست. اگر پس از خرید دوره به‌صورت جامع، به هر دلیلی از شرکت در آن منصرف شدید تا ١ ماه پس از خريد امكان انصراف و بازگشت كامل وجه برای شما درنظر گرفته شده است. برای انصراف از دوره لازم است در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را با پشتیبانی مطرح کرده و حداکثر ۲۵% از دوره را مشاهده کرده باشید. پس از انصراف همواره منتظر نظرات و پیشنهادات شما برای بهبود کیفیت دوره و نحوه ارائه آن‌ها هستیم و امیدواریم در حوزه موردنظر خود به موفقیت و فرصت‌های بزرگی دست پیدا کنید.

آموزش مهارت محور

آموزش مهارت‌محور به این معنی‌ست که در طول دوره و باتوجه به میزان پیچیدگی هر مبحث آموزشی تمرین‌، آزمون و پروژه‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است تا یادگیری خود را تکمیل کنید. همچنین برگزاری وبینارهای متعدد و عضویت در گروه تلگرامی دوره امکان ارتباط با اساتید، منتورها و سایر دانشجویان را برای شما فراهم می‌کند. وضعیت آموزشی هر دانشجو برای منتورهای دوره قابل رصد و ارزیابی‌ست زیرا منتورها از بین دانشجویان برتر انتخاب شده‌اند و به‌خوبی با فرایند آموزشی و چالش‌های دوره آشنایی دارند. پایبندی به این متد آموزشی علاوه‌بر ارتقا سطح مهارتی که دارید، شما را با چالش هاى فنى و نحوه مدیریت آن‌ها آشنا مى كند و اين همان چيزى‌ست كه برای حضور در بازار كار به آن نياز داريد.

 
رفع اشکالات و پشتیبانی فنی
 

هیچ سوالی بی‌جواب نخواهد ماند. پس از ورود به دوره امكان پرسش و پاسخ و رفع اشكال براى شما فراهم است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز سوالات خود را مطرح کنید و اساتید یا منتورهای دوره در سريع‌ترين زمان ممكن به شما پاسخ خواهند داد. حضور در این فضای تعاملی و همراهی با دیگران می‌تواند در ارتقای مهارت‌های نرم دانشجویان و ایجاد یک رقابت سالم نقش موثری داشته باشد.

 
ارزیابی فنی و رتبه بندی
 

فعالیت‌های آموزشی تعریف شده در دوره مانند مشاهده جلسات، تمرین، آزمون، پروژه، پاسخ دادن به سوال دیگران و غیره با شاخصی به‌نام xp ارزیابی می‌شوند که منجربه رتبه‌بندی دانشجویان خواهد شد. به این معنی که دانشجویان با انجام هر کدام از موارد بالا و کسب امتیاز (xp) مربوط به آن فرایند، جایگاه خود را در رتبه‌بندی دوره ارتقا می‌دهند. طبیعتا دانشجویانی که xp بیشتری دارند نسبت به دیگران از رتبه و مهارت بهتری برخوردار هستند و آمادگی بیشتری برای ارزیابی‌های پایان دوره و کسب موقعیت‌های شغلی دارند. هر فعالیتی xp مشخصی دارد تا علاوه‌بر تشویق دانشجو برای پایبندی به آموزش، یک معیار مشخص و عادلانه برای انتخاب دانشجویان برتر ارائه دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید میزان مشارکت و پیشرفت خود را با دیگران مقایسه و در فرصت باقی‌مانده از دوره، برای بهبود وضعیت آموزشی خود تلاش کنید.

 
معرفی برترین ها به بازار کار
 

هرساله شرکت‌های معتبری از سراسر ایران اقدام به جذب نیرو در حوزه تکنولوژی می‌کنند و بسیاری از این مجموعه‌ها از سون‌لرن درخواست معرفی نیروی متخصص دارند. در این شرایط سون‌لرن خود را موظف می‌داند تا افراد برتر هر دوره را اعتبارسنجی کرده و به شرکت‌های متقاضی جهت استخدام معرفی کند. سایر دانشجویان نیز درصورت بهره‌مندی کامل از محتوای دوره و تکمیل مهارت‌های خود به‌راحتی قادر به اشتغال و فعالیت در زمینه موردنظر خود خواهند بود.

 
1 سال پشتیبانی پس از خرید
 

پشتیبانی طولانی‌مدت سون‌لرن از زمان ثبت نام شما، به مدت 1 سال همراهتان خواهد بود . علاوه بر این در صورت استخدام شما پس از دوره، با هماهنگی واحد پشتیبانی می توانید از 1 ماه همراهی پس از استخدام هم استفاده نمایید تا با خیال راحت و دلگرمی بر جایگاه شغلی که شایسته شماست تکیه بزنید. طبیعتا دانشجویانی که طبق زمان‌بندی دوره، یادگیری را پیش ببرند از مدت زمان پشتیبانی بیشترین بهره را خواهند برد. این پشتیبانی شامل پاسخ به مشکلات فنی، آموزشی و موارد مربوط به اشتغال شما است.

 
دسترسی دائمی
 

محتوای دوره‌ها همواره در اختیار شماست و لازم نیست نگران منقضی شدن آن و یا از بین رفتن پروفایل کاربری خود باشید چرا که بدون محدودیت زمانی و مکانی به آن دسترسی دارید. درضمن هر زمان که برخی مباحث آموزشی تغییر کرده و نیازمند به‌روزرسانی باشند، محتوای به‌روزشده سرفصل‌هایی که خریداری کرده‌اید در پنل کاربری شما در سایت GISLAND.ORG قرار خواهد گرفت.

 

سیستم اطلاعات جغرافیایی

GIS مقدماتی و پیشرفتهGISپژوهش در GISآشنایی با دوره GISآشنایی با دوره جی آی اسآشنایی و کار با سیستم جی آی اسآموزش GIS در شهرسازیآموزش برنامه نویسی GISآموزش پایه اس GISآموزش پایه اس جی آی اسآموزش پایه ای ArcGIS و GISآموزش تغییر رنگ "نماد و برچسب گذاری لایه ها در GISآموزش ساده و مفهومی GISآموزش ساده و مفهومی جی ای اسآموزش سیستم اطلاعات جغرافیاییآموزش سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)آموزش کاربردی آرک جی ای اسآموزش کامل جی آی اسآموزش گام به گام GISآموزش گام به گام جی آی اس . آموزش گام به گام GISآموزش گزارش گیری از جداول توصیفی در GISآموزش مجازی GISآموزش مقدماتی نرم افزار ArcGISآموزش های نو در GISبانک جامع اطلاعات جی آی اسبایگانی های آموزشGISبررسی کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیاییبرنامه خود آموز GISبهترین جزوه GISبهترین جزوه کاربردی GISبهترین دوره آموزشی GISبهترین کتاب GISپاورپوینت آموزش gisپکیج آموزش gisپکیج آموزش جی آی اسپکیج فارسی آموزش جس ای اسپورتال جی آی استحلیل زمین آماری در سیستم اطلاعات جغرایی یا جی آی استکنولوژی WEBGISتهرانتهران. بهتریت کتاب آموزش GISجی آی چیست؟خواندن جی آی اس به راحتی خوردن یک لیوان آبداده های اکتشافي در محیط GISدانلود آموزش پیشرفته جی آی اسدانلود بهترین کتای GISدوره آموزش پیشرفته نرم افزارArcGISدوره آموزش نرم افزار ArcGISراه های افزایش سرعت عملکردنرم افزار GISروشهای جمع آوری داده های مکانی و توصیفی درسامانه اطلاعات مکانی و GISسایت تخصصی جی ای اس. GIS در یک نگاهسایت تخصصی در زمینه GISسرفصل دوره مقدماتی آموزش GISسعید جوی زادهسعیدجوی زادهسنجش از دور و جی آی اسسیستم اطلاعات مکانی یا GISشیرازفایل GISفروشگاه جی آی اسفیلم GISفیلم جی آی اسقابلیت هایGISکاربرد تصاویر ماهواره ای و GISکاربرد جی آی اس در نقشه برداریکارگاه آموزش GISکامل ترین و بهترین دوره آموزش GISکتاب آموزش کاربردی Arc GISکتاب جی آی اسکلاس آموزش GISمبانی و مفاهیم GISمبانی و مفاهیم جی ای اسمجموعه کامل جی آی اس برای دانشجویانمراحل انجام یک پروژه GISمرجع آموزش جی ای اسمرکز مطالعات سنجش از دور و GISمشاوره و آموزش GISمعرفی بسته Arc GISمقالات کاربردی GISمقدمه و مفاهیم GISموسسه چشم اندازموسسه علمی تحقیقاتینرم افزار مهندسی جی آی اسهمه چیز درباره جی آی اسویژگیهای GIS

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید