دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه: 40 ساعت تدریس به همراه مدرک معتبر

آموزش نقشه برداری با پهباد در تبریز

دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه: 40 ساعت تدریس به همراه مدرک معتبر

نقشه‌برداری با پهپاد یکی از فناوری‌های جدید و نوین در زمینه نقشه‌برداری است. در این روش، پهپادهای مجهز به دوربین‌های مختلفی مثل دوربین پانوراما، دوربین ارتفاع‌سنج و سایر سنسورها، پرواز می‌کنند و تصاویری از مناطق مختلف را دریافت می‌کنند. سپس این تصاویر با استفاده از نرم‌افزارهای تحلیل داده، دسته‌بندی، فیلتر شدن و تجزیه و تحلیل شده و به نقشه‌های دقیق تبدیل می‌شوند.

از مزایای این روش می‌توان به دقت بالا، زمان کم، هزینه کمتر و دسترسی آسان‌تر به مناطق دورافتاده و سخت‌الوصول اشاره کرد. همچنین، درحالت عادی نیاز به ارسال گروهی منابع بشری و مالی به مناطق مورد نظر است که احتمال شکست در اجرای این پروژه‌های نقشه‌برداری با پهپاد بسیار ناچیز می‌شود.

با توجه به این که تمامی اطلاعات به صورت خودکار در دستگاه نگهداری شده است، پردازش اطلاعات با سرعت بالا و بدون خطر خطای انسانی انجام می‌شود. بهبود خدمات نقشه‌برداری، کاهش هزینه‌های نظارت و افزایش دقت محصول دستیابی شده در دیجیتالی کردن نقشه‌های یونایتد استیت، نقشه‌های حمل‌ونقل، نقشه‌های شهرستانی و زیرساخت از عوارض کلیدی استفاده از پهپادهای نقشه‌بردار است.

با توجه به مزایای ذکر شده، نقشه‌برداری با پهپاد در سطح بین‌المللی جامعه‌ی علمی، دانشگاهی و صنعتی توجه خاصی به خود جلب کرده است و در آینده امیدواریم که مزایای دیگری هم در این زمینه کشف و پیدا شده و نقشه‌برداری با پهپاد به یک روش پایدار و به صورت کامل با روابط اجتماعی و عوارض کم رشد بیشتری برسد.

دوره آموزش مهارت‌های نقشه‌برداری با پهپاد در ارومیه، یک دوره آموزشی مدت‌های یک تا دو هفته است که به شرکت‌کنندگان مبانی و مهارت‌های لازم برای دستیابی به یک مدرک معتبر در این زمینه را می‌آموزد. این دوره با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه تدارک دیده شده است و مدرکی که به دانش‌آموزان ارائه می‌گردد، معتبر و تاییدشده است.

مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه :

مطابق با محتوای دوره، مطالبی که در دوره آموزش مهارت‌های نقشه‌برداری با پهپاد در ارومیه قرار می‌گیرند شامل موارد زیر است:

– معرفی پهپاد‌های نقشه‌برداری و کاربرد آن‌ها در صنعت

– آموزش و کاربرد نرم‌افزار‌های GIS و RS

– استفاده از ماهواره‌ها

– نحوه کالیبره‌کردن پهپاد

– تکنیک‌های کنترل پهپاد

– فتومتری

– شناسایی وضعیت پهپاد

– مسائل ایمنی در کنترل پهپاد

– طراحی نقشه‌ها و تفسیر داده‌های ماهواره‌ای

– کاربردهای مختلف پهپاد در نقشه‌برداری و بهره‌برداری از آن‌ها

این دوره آموزشی، به صورت آنلاین و همچنین حضوری برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته در نقشه‌برداری و تحلیل داده‌های ماهواره‌ای، زمینه‌های مختلفی از جمله مدیریت آب، مدیریت منابع طبیعی، برنامه‌ریزی شهری و روستایی، خدمات و مسکن، دارایی‌های خاکی و زیرساخت‌های مخابراتی را با بهره‌گیری از فناوری پهپاد، بررسی و تحلیل کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره، ارائه 40 ساعت آموزشی به شرکت‌کنندگان و کسب مدرک معتبر در پایان آن است.

پهپاد در ارومیه

پهپاد در ارومیه

دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه:

برخی دوره‌های آموزشی مهارت نقشه‌برداری با پهپاد درارومیه عبارتند از:

– دوره آموزش پهپاد و نقشه برداری با پهپاد: این دوره آموزشی شامل مباحثی نظیر نصب، راه‌اندازی و کالیبره کردن پهپاد، پرواز کردن پهپاد، اصول نقشه‌برداری با پهپاد، استفاده از نرم‌افزارهای مختلف مانند ArcGIS و ارائه نقشه‌های سه بعدی است.

– دوره آموزش نقشه‌برداری با استفاده از پهپاد‌های چند محوره: این دوره آموزشی، درس‌هایی در خصوص نقشه‌برداری با استفاده از پهپاد‌های چند محوره (مانند DJI Phantom) را در بر می‌گیرد. در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول پرواز با پهپاد و تهیه نقشه از بالا آشنا می‌شوند.

– دوره آموزشی پهپاد و نقشه‌برداری در GIS: این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان را با روش‌های استفاده از پهپاد و تهیه نقشه‌های سه بعدی در نرم‌افزار GIS آشنا می‌کند. در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول شناور سازی، پرواز با پهپاد، تمرین در تهیه نقشه‌های مختلف و استفاده از GIS برای تحلیل شبکه‌های راهبردی و شناوری آشنا می‌شوند.

لطفا برای یافتن دوره‌های آموزشی مرتبط با شهرستان ارومیه در این زمینه، بهتر است با مراکز آموزشی و نرم‌افزارهای مرتبط تماس بگیرید.

جزئیات دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه :

متأسفانه به طور مستقیم نمی‌توانم جزئیات دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد در شهرستان ارومیه را به شما ارائه دهم. با این حال، ممکن است برخی از مراکز آموزشی در شهرستان ارومیه به عنوان بخشی از دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد، دوره های آموزشی در زمینه پهپاد، استفاده از دوربین های بالایی و نرم افزارهای مختلف آموزش می‌دهند. برخی از مواردی که معمولاً در دوره‌های آموزشی نقشه برداری با پهپاد شامل آنهاست:

1. مقدمات پهپادهای نقشه برداری
2. شناور سازی
3. خطوط پایه
4. آسیب شناسی نقشه
5. نرم افزارهای نقشه برداری
6. استفاده از دوربین‌های پهپادی
7. اصول پرواز با پهپاد
8. تهیه نقشه

به علاوه، در دوره های آموزشی نقشه برداری با پهپاد شرکت کنندگان به دانسته های تئوریکی و کاربردی در طرح و تولید نقشه از طریق پهپاد به دست می آیند. همچنین در دوره‌های آموزشی مهارت های نقشه برداری با پهپاد، ممکن است شرکت کنندگان با ابزارهای جانبی مانند GPS، اندازه گیری پهپادی، پایه‌های تثبیت شده و … آشنا شوند. برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئی تر پیشنهاد می‌کنم با مراکز آموزشی منطقه تماس بگیرید.

پهپاد در تبریز

پهپاد در تبریز

تعداد ساعات تماس دانشجویان و پژوهشگران و مهندسان:

این برنامه طولانی مدت برای 30 ساعت طراحی شده است و به صورت حضوری و آنلاین می باشد.دوره مهارت‌های نقشه برداری در اهواز، اهداف بسیاری برای دانشجویان و علاقه‌مندان در این حوزه دارد.

اهداف آموزشی دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه :

هدف اصلی دوره آموزش مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، آموزش دانشجویان و علاقه مندان به این رشته در خصوص روش ها و فنون نقشه برداری با استفاده از پهپاد است. برخی اهداف دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه شامل موارد زیر می‌باشد:

1. نحوه استفاده از دوربین‌های بالایی و پهپاد های نقشه برداری
2. راه اندازی و کالیبره کردن پهپاد
3. پرواز با دستیابی به مهارت های پایه در پهپاد ها
4. استفاده از نرم‌افزارهای مختلف نظیر ArcGIS برای طراحی و تحلیل نقشه‌های سه بعدی
5. تهیه نقشه‌های دقیق و صحیح با استفاده از داده‌های بالایی
6. آشنایی با مفاهیم نقشه برداری و GIS

دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا در هر صنعتی که به نقشه برداری و رصد بالایی نیاز دارد، تسلط داشته باشند. همچنین شرکت کنندگان در دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد می توانند برای پیشرفت شغلی خود در صنعت گیتی و نقشه برداری از دانش خود در زمینه نقشه برداری با پهپاد استفاده کنند.

فلسفه دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد درارومیه:

فلسفه دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، تسلط و آموزش فارغ التحصیلان و علاقه مندان به فنون نقشه برداری با استفاده از پهپاد است. این دوره، به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته پهپاد، در انجام پروژه‌های نقشه‌برداری و جمع‌آوری داده‌های جغرافیایی تسلط داشته باشند.

این دوره به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف، فنون پیشرفته نقشه برداری را با استفاده از پهپاد ها و دوربین های بالایی آموزش می دهد؛ و به شرکت کنندگان کمک می کند تا با گسترش‌ دانش‌ خود در زمینه جمع‌آوری داده، برنامه ریزی، طراحی، اجرا و تحلیل پروژه‌های نقشه برداری و GIS ، بهترین نتیجه را به دست بیاورند. هدف دوره، برای افزایش اشتغالزایی بهبود توان عملی دانشجویان و توسعه صنعت ساختمان، معدن، کشاورزی و جانورانی است که در نیاز به رصد جغرافیایی دارند.

با توجه به تحولات فناوری پهپاد ها و استفاده از آن ها در صنایع مختلف، کسب و کارها، نیاز به کارکنانی با دانش و تجربه در حوزه نقشه برداری با پهپاد‌ آشنا می‌شود. به همین دلیل دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه به منظور تدریس فنون و مبانی تئوریکی و عملی نقشه برداری با پهپاد به شرکت کنندگانی که در این حوزه فعال هستند، ارائه می شود.

زبان برنامه دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه:

فارسی

شرکت کنندگان دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه :

شرکت کنندگان دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، افرادی هستند که علاقه‌مند به یادگیری فنون و تکنیک‌های نقشه برداری با استفاده از پهپاد ها هستند. این دوره برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف، کارشناسان، کارمندان صنعتی، دولتی و عمومی، کسب‌وکارهای دامداری، کشاورزی، ساختمانی، معدنی و هر شخصی که به جمع‌آوری داده‌های جغرافیایی و تحلیل آن‌ها نیاز دارد مناسب است.

علاقه مندان به شرکت در این دوره، باید مهارت ها و دانش لازم برای مدیریت پهپاد و دوربین بالایی را داشته باشند و توانایی های لازم برای جمع آوری و تحلیل داده های جغرافیایی را پیدا کرده باشند. همچنین، شرکت کنندگان قبل از شروع دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد، باید تحقیقاتی کامل و رسمی در زمینه پهپاد ها و فنون نقشه برداری با پهپاد داشته باشند.

در کل، شرکت کنندگان دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، باید دارای توانایی های فنی و عملی برای استفاده از تجهیزات پهپاد، دانش تخصصی در زمینه نقشه برداری و آگاهی از نرم افزارهای مرتبط با پهپاد باشند تا بعد از پایان دوره به عنوان یک نقشه بردار. در بازار کار با آگاهی کافی از فنون نقشه برداری با پهپاد به کار خود ادامه دهند.

پیش نیاز دوره مهارت های نقشه برداری پهپاد در ارومیه :

برای شرکت در دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، باید حداقل دارای مدرک دبیرستانی یا معادل آن باشید. همچنین، شرکت کنندگان باید دارای مهارت های کافی در استفاده از رایانه و نرم افزارهای مرتبط با نقشه برداری و GIS باشند.

همچنین، پیش‌نیازهای دیگری که برای شرکت در دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه نیاز هستید عبارتند از:

– توانایی کار با ابزارهای پهپاد، با کنترل دقیق حرکت و جهت‌دهی آنها.
– آشنایی با سیستم‌های شمودهی، مختصات جغرافیایی و قطب‌نمای های اختصاصی پهپاد برای تهیه نقشه ها و جمع آوری داده های جغرافیایی.
– اطلاعات فنی در رابطه با سیستم های جاسازی ماهواره‌ای (GPS) و ابزارهای دقیق نقشه برداری.
– برخورداری از قدرت شناخت دادن به جزئیات و توجه به نکات ریز در نقشه برداری و جمع آوری داده های جغرافیایی.

در کل، پیش نیازهای دوره مهارت های نقشه برداری با پهپاد در ارومیه، شامل دانش، تجربه و مهارت هایی در زمینه پهپاد ها، نقشه برداری و GIS می باشد.

پهپاد در تبریز

پهپاد در تبریز

 

پهپاد در تبریز

پهپاد در تبریز

 

سیاست های پرداخت شهریه، برداشت و بازپرداخت:

قیمت این برنامه بستگی به تعداد شرکت کنندگان و مکانی دارد که سازمانی که مایل است مربیان ما برای ارائه این دوره سفر کنند. هزینه ها / پرداخت ها غیر قابل استرداد است.

……………………………………………………………………………………………………

نقشه برداری با پهپاد

نقشه برداری با پهپاد پتانسیل بسیار زیادی را در اختیار متخصصان GIS قرار می دهد. با پهپاد می توان بررسی های توپوگرافی با همان کیفیت اندازه گیری های بسیار دقیق جمع آوری شده با روش های سنتی، اما در کسری از زمان انجام داد. این امر به طور قابل ملاحظه ای هزینه بررسی سایت و حجم کاری متخصصان در این زمینه را کاهش می دهد.

منظور از بررسی هواپیماهای بدون سرنشین چیست؟

بررسی پهپادی به استفاده از پهپاد یا وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) برای گرفتن داده های هوایی با حسگرهای رو به پایین، مانند دوربین های RGB یا چند طیفی و محموله های LIDAR اشاره دارد. در طی بررسی پهپاد با دوربین RGB، چندین بار از زمین از زوایای مختلف عکس گرفته می شود و هر تصویر با مختصات برچسب گذاری می شود. از این داده‌ها، یک نرم‌افزار فتوگرامتری می‌تواند ارتوموزائیک، مدل‌های ارتفاعی یا مدل‌های سه‌بعدی منطقه پروژه را ایجاد کند. از این نقشه ها می توان برای استخراج اطلاعاتی مانند فواصل بسیار دقیق یا اندازه گیری های حجمی نیز استفاده کرد.برخلاف هواپیماهای سرنشین دار یا تصاویر ماهواره‌ای، پهپادها می‌توانند در ارتفاع بسیار پایین‌تری پرواز کنند، که تولید داده‌های با وضوح بالا و دقت بالا را بسیار سریع‌تر، ارزان‌تر و مستقل از شرایط جوی مانند پوشش ابر می‌سازد.

مزایای پهپادها در نقشه برداری چیست؟

آیا می‌دانستید که بررسی‌های پهپادی شما اکنون می‌تواند صدها هکتار را تنها در چند پرواز پوشش دهد؟ استفاده از پهپادهای نظرسنجی برای زمان میدانی و هزینه های نظرسنجی را کاهش دهید.گرفتن داده های توپوگرافی با پهپاد تا پنج برابر سریعتر از روش های زمینی است و به نیروی انسانی کمتری نیاز دارد. با برچسب گذاری جغرافیایی PPK، در زمان نیز صرفه جویی می کنید، زیرا قرار دادن چندین GCP دیگر ضروری نیست. شما در نهایت نتایج نظرسنجی خود را سریعتر و با هزینه کمتر ارائه می دهید.

داده های دقیق و جامع ارائه دهید

ایستگاه های توتال فقط امتیازهای فردی را اندازه گیری می کنند. یک پرواز پهپاد هزاران اندازه گیری را تولید می کند که می توانند در قالب های مختلف نمایش داده شوند (ارتوموزائیک، ابر نقطه، DTM، DSM، خطوط کانتور و غیره). هر پیکسل از نقشه تولید شده یا نقطه مدل سه بعدی حاوی داده های جغرافیایی سه بعدی است.

نقشه مناطق غیر قابل دسترس در غیر این صورت

یک پهپاد نقشه برداری هوایی می تواند تقریباً در هر نقطه از زمین بلند شود و پرواز کند. شما دیگر توسط مناطق غیرقابل دسترس، شیب های تند ناامن یا زمین های خشن که برای ابزارهای اندازه گیری سنتی نامناسب هستند محدود نمی شوید. نیازی نیست بزرگراه ها یا خطوط قطار را ببندید. در واقع، شما می توانید داده ها را در حین کار بدون سربار سازمانی ضبط کنید.

پهپادها در نقشه برداری چه کاربردهایی دارند؟

نقشه برداری زمین / نقشه برداری

پهپادهای پیمایشی ارتوموزائیک‌هایی با وضوح بالا و مدل‌های سه‌بعدی دقیق از مناطقی تولید می‌کنند که داده‌های با کیفیت پایین، قدیمی یا حتی بدون اطلاعات در دسترس هستند. بنابراین، نقشه‌های کاداستر با دقت بالا را قادر می‌سازند تا به سرعت و به آسانی حتی در محیط‌های پیچیده یا دشوار دسترسی داشته باشند. نقشه‌برها همچنین می‌توانند ویژگی‌هایی مانند علائم، حاشیه‌ها، نشانگرهای جاده، شیر آتش نشانی و زهکشی را از تصاویر استخراج کنند.

پس از پردازش با نرم‌افزار فتوگرامتری، همین تصاویر می‌توانند مدل‌های ارتفاعی بسیار دقیق، خطوط کانتور و خطوط شکست، و همچنین بازسازی‌های سه‌بعدی سایت‌ها یا ساختمان‌ها را تولید کنند.

مدیریت و توسعه زمین

تصاویر هوایی گرفته شده توسط پهپادها بررسی های توپوگرافیک را برای مدیریت و برنامه ریزی زمین بسیار تسریع و ساده می کند. این امر برای جستجوی سایت، برنامه ریزی و طراحی تخصیص، و همچنین ساخت نهایی جاده ها، ساختمان ها و تاسیسات صادق است.این تصاویر همچنین پایه و اساس مدل های دقیق توپوگرافی سایت را برای مطالعات مهندسی پیش از ساخت فراهم می کند. همچنین داده های تولید شده را می توان به هر نرم افزار CAD یا BIM منتقل کرد تا مهندسان بتوانند بلافاصله از یک مدل سه بعدی شروع به کار کنند.از آنجایی که جمع‌آوری داده‌ها توسط هواپیماهای بدون سرنشین به راحتی با هزینه کم قابل تکرار است، می‌توان تصاویر را در فواصل زمانی منظم گرفت و روی نقشه‌های اولیه قرار داد تا ارزیابی شود که آیا کار ساخت‌وساز مطابق با مشخصات برنامه پیش می‌رود.

اندازه گیری های دقیق

ارتوفوتوهای با وضوح بالا، نقشه برداران را قادر می سازد تا اندازه گیری فاصله و سطح را با دقت بسیار بالا انجام دهند.

با نرم افزار نگاشت سه بعدی، اندازه گیری حجمی از همان تصاویر نیز امکان پذیر است. این روش سریع و ارزان اندازه گیری حجم به ویژه برای محاسبه ذخایر در معادن و معادن برای اهداف موجودی یا نظارت مفید است.

با یک پهپاد، نقشه برداران می توانند بسیاری از نقاط داده های توپوگرافیک بیشتری را ضبط کنند، بنابراین حجم دقیق تری را اندازه گیری می کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند این کار را به روشی بسیار ایمن‌تر از زمانی که مجبور باشند به صورت دستی داده‌ها را با بالا و پایین رفتن یک انبار جمع‌آوری کنند، انجام دهند. از آنجایی که هواپیماهای بدون سرنشین داده ها را از بالا ضبط می کنند، عملیات در سایت قطع نخواهد شد. زمان کسب کوتاه امکان گرفتن عکس فوری از سایت را در یک نقطه خاص از زمان فراهم می کند.

نظارت بر شیب

با تجزیه و تحلیل خودکار GIS، می توان اندازه گیری های شیب را از DTM و DSM تولید شده توسط تصاویر پهپاد استخراج کرد. با دانستن شیب سطح زمین، می توان مناطق را طبقه بندی کرد و برای اهداف نظارت بر شیب، از جمله کاهش و پیشگیری از زمین لغزش، استفاده کرد.با ارتوموزائیک هایی که در زمان های مختلف گرفته می شوند، می توان تغییرات حرکت زمین را تشخیص داد و سرعت آن را اندازه گیری کرد. این داده ها می تواند به پیش بینی زمین لغزش ها و جلوگیری از آسیب احتمالی به جاده ها، راه آهن ها و پل ها کمک کند.در مقایسه با تکنیک‌های پایش سنتی، که در آن حسگرها روی نقاط منفرد قرار می‌گیرند، پهپادها جمع‌آوری داده‌های جامع‌تری را امکان‌پذیر می‌کنند. هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت PPK، که نیازی به چیدمان چندین GCP ندارند، برای این کاربرد بهینه هستند، زیرا دسترسی به این مناطق اغلب سخت یا حتی خطرناک است.

برنامه ریزی شهری

توسعه مناطق شهری به طور فزاینده متراکم و پیچیده نیاز به برنامه ریزی فشرده و در نتیجه جمع آوری داده ها زمان بر و پرهزینه دارد. به لطف هواپیماهای بدون سرنشین، برنامه ریزان شهری می توانند حجم زیادی از داده های به روز را در مدت زمان کوتاه و با کارکنان بسیار کمتر جمع آوری کنند. تصاویر تولید شده به این روش به برنامه ریزان اجازه می دهد تا شرایط اجتماعی و محیطی موجود سایت ها را بررسی کنند و تاثیر سناریوهای مختلف را در نظر بگیرند. به لطف مدل‌های سه‌بعدی، ساختمان‌ها را می‌توان به راحتی بر روی محیط خود قرار داد و به برنامه‌ریزان و شهروندان دیدگاهی تجربی از یک پروژه توسعه پیچیده می‌دهد. مدل‌های سه‌بعدی همچنین امکان تجزیه و تحلیل و تجسم سایه‌های ریخته‌شده و چشم‌انداز/دیدگاه‌ها را فراهم می‌کنند.

پهپاد در ارومیه

پهپاد در ارومیه

 

پهپاد در ارومیه

پهپاد در ارومیه

 

پهپاد در ارومیه

پهپاد در ارومیه

 

پهپاد در ارومیه

 

بررسی پهپاد چقدر دقیق است؟

عملکرد و نوع پهپاد، کیفیت اجزای آن، وضوح دوربین، ارتفاع پرواز پهپاد، پوشش گیاهی و روش و فناوری مورد استفاده برای مکان یابی تصاویر هوایی می تواند به شدت بر دقت نقشه برداری پهپاد تأثیر بگذارد. در این مرحله، می‌توان با یک پهپاد نقشه‌برداری پیشرفته مانند WingtraOne به دقت مطلق تا 1 سانتی‌متر (0.4 اینچ) و 0.7 سانتی‌متر بر پیکسل (0.3 اینچ در پیکسل) GSD در شرایط بهینه دست یافت .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید