آموزش حرفه ای GIS و ArcGIS در شهرکرد:طعم شیرین آموزش با دکتر سعید جوی زاده 


آموزش حرفه ای GIS و ArcGIS در شهرکرد:طعم شیرین آموزش با دکتر سعید جوی زاده -این دوره توسط دکتر سعید جوی زاده طرح ریزی و ارائه شده است .

شرح دوره آموزشی:

این دوره به دانشجویان در ArcGIS Desktop 10.8 و به ویژه در استفاده از ArcMap، ArcCatalog و ArcTool Box آموزش داده  می شود. مواد آموزشی بر روی مدل‌های داده‌های برداری و رستری، نحوه مدیریت و ذخیره آن‌ها در یک پایگاه داده جغرافیایی، ارتباط آن‌ها با پایگاه‌های جغرافیایی، تجسم داده‌های دوبعدی و سه‌بعدی، تصحیح‌های توپولوژیکی و نحوه توسعه محصولات نقشه‌کشی نهایی و نقشه‌ها متمرکز خواهد بود.

دانش آموزان در ایجاد و ویرایش داده های برداری و رستری، استفاده از ابزارهای پیشرفته پردازش اولیه، مدیریت پایگاه های داده جغرافیایی و ارتباط آنها با داده های برداری و رستری، در توسعه محصولات نقشه برداری با کیفیت بالا، آموزش خواهند دید.

دانشجویانی که در این دوره آنلاین ثبت نام کرده اند، به پلتفرم آموزش مجازی مجازی ما (که 24 ساعت در دسترس است) دسترسی خواهند داشت، جایی که محتوای دوره، تمرین های عملی، بحث در انجمن و مطالب اضافی را خواهند یافت. یکی از مزایای این پلتفرم آنلاین این است که دانشجویان می توانند از پشتیبانی و کمک های بلادرنگ دکتر سعید جوی زاده (هفته ای1 ساعت) بهره مند شوند و در هر لحظه می توانند از طریق پیام های مستقیم در خصوص مسائل مربوط به دوره با وی تماس بگیرند. آنها همچنین می توانند از طریق ایمیل با مربی تماس بگیرند.

اهداف :

  • اهمیت و کاربرد یک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) به ویژه در بسط تجزیه و تحلیل فضایی پیچیده با قابلیت کاربرد در طراحی مهندسی، توپوگرافی، زمین شناسی، هیدرولوژی.
  • در مورد ModelBuilder بیاموزید که می تواند در توسعه ابزارهای پیچیده استفاده شود، ابزارهای مختلف ArcToolBox را به هم متصل کنید و گردش کار را خودکار کنید.
  • در مورد تمام مزایای یک پایگاه داده جغرافیایی ، امکان تصحیح خطای توپولوژیکی گسترده لایه های برداری، تجزیه و تحلیل شبکه و در مورد قابلیت های یافتن مسیرهای بهینه، مطالعات دسترسی و غیره بیابید.
  • مهارت های خود را بهبود بخشید و در تهیه داده ها، توسعه طرح بندی، ایجاد نقشه و تحویل محصولات با کیفیت بالا تجربه کسب کنید.

برنامه آموزشی

مقدمه.
تعریف و مفاهیم اساسی
اهداف و موارد استفاده.
تبدیل فایل
– تبدیل فایل ها از وکتور به رستری و بالعکس
– تبدیل فایل های ASCII یا html به رستر
– تبدیل فایل های برداری به TIN
– تبدیل TIN به فرمت های رستر
– صادرات فایل ها به KML (Google Earth) و CAD
– ایجاد مدل های ارتفاعی دیجیتال از داده های برداری، فایل های ASCII و TIN

استخراج اطلاعات از فایل های رستری
– با پرس و جو
– توسط ماسک یا موجودیت

پیوستن به فایل های رستری
تمرین عملی: (تبدیل فایل ها، ایجاد مدل های ارتفاعی دیجیتال) و ارزیابی.

طبقه بندی مجدد فایل های رستری ساخت لایه های بولی، افزودن مقادیر به فواصل یا دسته ها و تبدیل داده ها.
گروه بندی چندین لایه رستری نقشه جبر، محاسبات ریاضی بین لایه های رستری، آمار میدانی.
درون یابی داده ها کاوش ابزارهای درونیابی مختلف (IDW، Kriging، همسایه طبیعی).
فواصل اقلیدسی
سطح: کانتور، محاسبه شیب، سایه تپه، جهت و دید.
کاربرد در هیدرولوژی: به دست آوردن سیستم زهکشی، جهت جریان، خروجی ها و شناسایی حوضه ها یا زیر حوضه های زهکشی.
محاسبه حجم
تحلیل چند معیاره رستری: مفهوم اساسی و وزن دهی
مسیرهای کم هزینه
تمرین عملی: درون یابی داده های تشعشع، محاسبات حجم، تجزیه و تحلیل چند معیاره پیچیده و محاسبه مسیر کم هزینه.

تبدیل فایل های برداری از دو بعدی به سه بعدی
نمایش لایه های وکتور و رستری به صورت سه بعدی
پروازهای مجازی
تمرین عملی: دید برج های حفاظت از آتش، حجم خاک استخراج شده از معدن و نمایش سه بعدی.

استفاده کنید.
پیوند دادن مدل های ژئوپردازش با استفاده از ModelBuilder.
ایجاد ابزارهای سفارشی با استفاده از ArcToolBox.
تمرین عملی: (ایجاد مدل های ژئوپردازش با ModelBuilder) و ارزیابی.

پایگاه جغرافیایی: مزایا خواص.
بارگذاری داده ها در پایگاه جغرافیایی
دامنه ها و انواع فرعی.
تمرین عملی: (ایجاد پایگاه جغرافیایی و مدیریت آن) و ارزیابی.

ملاحظات توپولوژی
تحمل خوشه
رایج ترین قوانین در توپولوژی
اعتبار سنجی یک توپولوژی
خطاهای توپولوژی
مدیریت خطاها
تمرین عملی: (مدیریت خطا و تصحیح گسترده) و ارزیابی.

تعریف
دسته بندی شبکه:
– شبکه های هندسی
– شبکه های حمل و نقل

اجزای شبکه
– گره ها
– محور
– جریان

ایجاد مجموعه داده های شبکه
– اپراتورها
– مسیر بهینه
– مناطق خدماتی
– نزدیکترین امکانات

ماتریس هزینه مقصد مبدا (OD).
تمرین عملی: (ایجاد مجموعه داده شبکه، محاسبه مسیر، مناطق بافر) و ارزیابی.

درباره مدرس دوره آموزشی :

دکتر سعید جوی زاده پژوهشگر و مشاور ارشد سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در ایران و حهان است .وی بنیان گذار اولین آموزش های مدرن سیستم های اطلاعات جغرافیایی در ایران است .
دکتر سعید جوی زاده دوره های تخصصی متنوعی در سیستم های اطلاعات جغرافیایی، سنجش از دور، CAD و BIM دارد. وی بیش از 16سال تجربه در کاربرد این فناوری ها در مشاوره های محیطی، شرکت های مهندسی متنوع، ژئومارکتینگ، برنامه ریزی فضایی و غیره دارد.علاوه بر مشاوره و تدریس صاحب بیش از 100 کتاب در ایران است .کتاب های پرفروش سیستم اطلاعات جغرافیایی در ایران از آن ایشان است .

شماره تماس مدرس:

09382252774

چرا ArcGIS و سیستم اطلاعات جغرافیایی:

استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) به سرعت در حال رشد است و به یک ابزار ضروری در بخش های مختلف تجاری مانند مهندسی، محیط زیست، جغرافیا، معدن یا بازاریابی جغرافیایی تبدیل شده است.

در میان ابزارهای GIS، ArcGIS یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای GIS در سراسر جهان، پایدارترین و همه‌کاره‌ترین نرم‌افزار است که از مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی یکپارچه تشکیل شده است، با مستندات جامد در طیف وسیعی از ابزارها که توسط جامعه بزرگی نیز پشتیبانی می‌شود.

ArcGIS ابزارهای زمینه ای برای تجسم داده ها، نقشه برداری و تجزیه و تحلیل فضایی، اتصال و ترکیب اطلاعات از منابع مختلف (محلی و آنلاین)، ارائه قابلیت های پیچیده به منظور کاوش، به دست آوردن و جستجوی دانش ارائه می دهد که منجر به بهترین تصمیم می شود. همچنین می توان آن را با استفاده از یک رابط کاربری و همچنین در خط فرمان با استفاده از زبان های برنامه نویسی خاص مانند پایتون مدیریت کرد.

دوره آموزشی دکتر سعید جوی زاده در چه سطحی است ؟

دوره آموزشی دکتر سعید جوی زاده از صفر تا صد است و شما پس از اتمام آموزش می توانید وارد بازار کار شوید .

 

سبک آموزشی دکتر سعید جوی زاده و روش اجرای آن:

دوره های آنلاین ما از طریق GOOGLE، محبوب ترین پلت فرم یادگیری در جهان، توزیع می شود. این یک سیستم مدیریت یادگیری بسیار انعطاف‌پذیر است که می‌تواند برای برگزاری و دسترسی به دوره‌ها، انجام وظایف تمرین‌های عملی، تعامل چهره به چهره با کارکنان آموزشی یا بهره‌مندی از پشتیبانی و منابع در هر زمان مورد استفاده قرار گیرد.

پلتفرم آنلاین 24 ساعته قابل دسترسی است که در آن کاربران  می تواند در هر لحظه درخواست کمک کند. مربیان در تمام مراحل آموزشی به عنوان سرپرست عمل خواهند کرد و از هرگونه مشکل احتمالی که دانش آموزان در طول دوره با آن مواجه می شوند، پشتیبانی می کنند.

این دوره در ماژول های مختلف ساختار یافته است و جستجوی مطالب آموزشی، دانلود اطلاعات، تکمیل تمرینات عملی و ارزیابی را برای دانش آموز آسان می کند تا توانایی های جدید خود را تأیید کند. مربیان در تمام طول دوره به دانش آموزان کمک خواهند کرد و با توجه به تکامل آنها کمک و اطلاعات پیشرونده ارائه می دهند.

هدایا:

با شرکت در این دوره آموزشی دو جلد کتاب دکتر سعید جوی زاده و فیلم های آموزشی را دریافت می کنید

 

 ,آموزش ArcGIS, آموزش جی آی اس در ,شهرکرد               , سامانه اطلاعات جغرافیایی, نقشه های رقومی, تکنولوژی سیستم اطلاعات جغرافیایی, کاربرد جی آی اس, کاربرد GIS, مکان یابی, تحلیل در GIS, وکتور, رستر, سخت افزار در GIS, نرم افزار در GIS, درون یابی, توسعه GIS, تخصصی نمودن GIS, مدل های وزن دهی, امکان سنجی در GIS, تحلیل فضایی در GIS, نصب GIS, زر ساخت داده مکانی در GIS, گراف در GIS, توپولوژی در GIS, سه بعدی در GIS, دوره آموزشی جی آی اس در ,شهرکرد              , کارگاه جی آی اس در ,شهرکرد              , بهترین کلاس جی آی اس در ,شهرکرد              , بهترین موسسه جی آی اس در ,شهرکرد              , بهترین استاد جی آی اس در ,شهرکرد              , سمینار آموزش GIS در ,شهرکرد              , آموزش GIS از مبتدی تا حرفه ای در ,شهرکرد              , بهترین کتاب GIS, دانلود کتاب آموزش GIS در ,شهرکرد              , آموزش کاربردی GIS در ,شهرکرد              , آموزش رایگان GIS در ,شهرکرد              , پکیج آموزش حرفه ای GIS , ویژه داوطلبین ارشد در ,شهرکرد              , GIS در ,شهرکرد              , کارگاه آموزشی GIS در ,شهرکرد              , آموزش GIS  , فیلم آموزشی GIS در ,شهرکرد              , ویدئو آموزشی GIS در ,شهرکرد              , موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل ,شهرکرد              , سعید جوی زاده, آموزش GIS به روش گام به گام در ,شهرکرد              , کلاس آموزشی GIS در ,شهرکرد              , کلاس آموزشی GIS در ,شهرکرد              , آموزش GISدر ,شهرکرد              , کارگاه GIS در ,شهرکرد              , بهترین کلاس GIS در ,شهرکرد              , بهترین موسسه GIS در ,شهرکرد              , GIS در ,شهرکرد              , پراکنش جغرافیایی در GIS, پهنه بندی اقلیمی درGIS, پتانسیل سنجی در GIS, مدل سازی در GIS, شبیه سازی در GIS, ثبت نام GIS, برگزاری دوره GIS در ,شهرکرد              , دوره آموزش GISدر ,شهرکرد              , سنجش از دور,  آموزش محیط نرم افزار GIS, ثبت نام مقدماتی GIS, ثبت نام پیشرفته GIS, ثبت نام مقدماتی GISدر ,شهرکرد              , ثبت نام پیشرفته در ,شهرکرد              GIS,دانلود آموزش GIS, آموزش رایگان GIS, ارزیابی زمین در GIS, آموزش مجازی GIS, مدرک معتبر GIS, الگوی فضایی در GIS, دوره آموزش نرم افزار GIS, کلاس آموزش GIS

 

 

آموزش ArcGISآموزش GIS

GIS درآموزش arcgisآموزش GISآموزش GIS از مبتدی تا حرفه ای درآموزش GIS به روش گام به گام درآموزش GISدرآموزش جی آی اس درآموزش حرفه ای GIS و ArcGIS در شهرکرد:طعم شیرین آموزش با دکتر سعید جوی زادهآموزش رایگان GISآموزش رایگان GIS درآموزش کاربردی GIS درآموزش مجازی GISآموزش محیط نرم افزار GISارزیابی زمین در GISالگوی فضایی در GISامکان سنجی در GISبرگزاری دوره GIS دربهترین استاد جی آی اس دربهترین کتاب GISبهترین کلاس GIS دربهترین کلاس جی آی اس دربهترین موسسه GIS دربهترین موسسه جی آی اس درپتانسیل سنجی در GISپراکنش جغرافیایی در GISپکیج آموزش حرفه ای GISپهنه بندی اقلیمی درGISتحلیل در GISتحلیل فضایی در GISتخصصی نمودن GISتکنولوژی سیستم اطلاعات جغرافیاییتوپولوژی در gisتوسعه GISثبت نام gisثبت نام پیشرفته GISثبت نام پیشرفته درثبت نام مقدماتی GISثبت نام مقدماتی GISدردانلود آموزش GISدانلود کتاب آموزش GIS دردرون یابیدوره آموزش GISدردوره آموزش نرم افزار GISدوره آموزشی جی آی اس دررسترزر ساخت داده مکانی در GISسامانه اطلاعات جغرافیاییسخت افزار در GISسعید جوی زادهسمینار آموزش GIS درسنجش از دورسه بعدی در GISشبیه سازی در GISشهرکردشهرکرد GISفیلم آموزشی GIS درکاربرد GISکاربرد جی آی اسکارگاه GIS درکارگاه آموزشی GIS درکارگاه جی آی اس درکلاس آموزش GISکلاس آموزشی GIS درگراف در GISمدرک معتبر GISمدل سازی در GISمدل های وزن دهیمکان یابیموسسه چشم انداز هزاره سوم مللنرم افزار در GISنصب GISنقشه های رقومیوکتورویدئو آموزشی GIS درویژه داوطلبین ارشد در

31 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید