ادغام های ابری GIS

پلت فرم مبتنی بر ابر

تیم GIS Cloud مفتخر است که بخشی از گروه پلتفرم هایی است که تجربه کاربری بهتری را با ادغام های متنوع و رابط کاربر پسند ارائه می دهند. GIS Cloud یک پلتفرم آنلاین کاملاً مقیاس پذیر و با هزینه برای آنچه شما استفاده می کنید بدون نیاز به نصب دسکتاپ است. با پلتفرم ما، هیچ محدودیتی برای نشان دادن روابط روی نقشه و آوردن داده های مکانی به درک قابل دسترس و قابل مشاهده در زمان واقعی وجود ندارد !

GIS Cloud مجهز به یکپارچه سازی دسکتاپ، ادغام داده ها و ادغام پایگاه داده خارجی است که آن را به یک جایگزین منحصر به فرد برای کل پلت فرم ESRI تبدیل می کند.

در دهه گذشته، پلتفرم های GIS مبتنی بر ابرثابت کرده اند که یک ابزار ضروری در بهبود گردش کار بسیاری از شرکت ها هستند. آنها راه حل های کارآمدی را برای دو چالش عمده مرتبط با سیستم های GIS ارائه می دهند: جمع آوری داده های میدانی با کیفیت و همکاری بلادرنگ و به اشتراک گذاری داده ها.

جمع آوری داده های تلفن همراه برای بازرسی درخت

به دلیل مزایای بی‌شمار پلت‌فرم‌های GIS مبتنی بر ابر، سازمان‌ها در سراسر جهان ویژگی‌های مکانی خود را به ابر منتقل می‌کنند. علاوه بر این، در مواردی که پلتفرم‌های GIS عملکرد ضعیفی دارند، یک راه‌حل ساده ادغام سایر نرم‌افزارها یا مجموعه‌های داده در GIS است. این پلتفرم های GIS یکپارچه مبتنی بر وب می توانند:

  • بهبود مدیریت و تصمیم گیری در سازمان، 
  • به روز رسانی در زمان واقعی داده ها،
  • ارائه خدمات بر اساس تقاضای داده های مکانی و نقشه های آنلاین از پایگاه های داده خارجی.

ادغام های ابری GIS:

  • ناشر QGIS
  • یکپارچه سازی Power BI
  • یکپارچه سازی برنامه های PowerApps
  • ادغام پایگاه داده خارجی
    • پایگاه داده PostGIS
    • پایگاه داده اوراکل

 

GIS Cloud Publisher برای QGIS

ما از طریق بازخورد مشتریان خود دریافتیم که بسیاری از شرکت ها روی نرم افزار دسکتاپ GIS کار می کنند اما نمی توانند داده ها را به صورت خصوصی یا عمومی به اشتراک بگذارند، که اغلب مورد نیاز است.

GIS Cloud Publisher برای QGIS به شما این امکان را می دهد که روی یک نرم افزار GIS دسکتاپ کار کنید که می توانید با حفظ نمادشناسی خود به راحتی کل نقشه ها را منتقل و منتشر کنید. با QGIS Publisher ، می‌توانید نقشه QGIS را با آپلود داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق Mobile Data Collection از میدان، در زمان واقعی، روی نقشه QGIS به یک پروژه جمع‌آوری داده تبدیل کنید. معمولاً، چالش ترکیب دو عنصر کلیدی و حفظ یکپارچگی داده ها در دسکتاپ و ابر است. GIS Cloud شما را قادر می‌سازد تا با ارسال داده‌ها به QGIS با استفاده از یک سرویس ویژگی وب، به هر دو صورت کار کنید.

WFS ). WFS به شما امکان دسترسی به داده های خود را از پلتفرم های مختلف، اطلاعات بلادرنگ می دهد و به عنوان یک منبع داده واحد عمل می کند. با استفاده از WFS به عنوان سرور، می توانید داده های QGIS خود را که به GIS Cloud منتقل شده و آماده استفاده هستند، مشاهده کنید.

Power BI و GIS Cloud ادغام

Microsoft Power BI از داده های صادر شده مانند CSV، Excel و پایگاه های داده از GIS Cloud Map Editor استفاده می کند و آن را فوراً روی نقشه قابل مشاهده می کند. این برنامه وب قدرتمند فوراً تمام داده های جمع آوری شده توسط کارگران میدان را آپلود می کند.

داده‌های حاصل از صادرات GIS Cloud CSV به Power BI می‌رود، که همراه با فرمول‌های اضافی در اکسل، می‌تواند یک ابزار محاسبه زنده تولید کند .

Power BI Integration ابزاری عالی است که می‌تواند برای فیلتر کردن، محاسبه و تجسم داده‌های ویژگی‌های ویژگی از هر نقشه طراحی‌شده در Map Editor استفاده شود. با برنامه Mobile Data Collection ، می توانید مجموعه داده های میدانی را به پروژه اضافه کنید.

نحوه InfraTrace را بیابید، یک شرکت مشاوره و تعمیر و نگهداری راهداری نوآورانه سوئیسی، Power BI را با GIS Cloud یکپارچه کرد تا همکاری تیمی را تقویت کند و یک ابزار محاسبه زنده با تمرکز بر مدل داده های دقیق ایجاد کند!

ادغام GIS Cloud و PowerApps

همکاری GIS Cloud و Microsoft PowerPlatform مؤلفه فضایی را به محیط PowerApps معرفی کرد . Spatial Partners یکپارچه‌سازی PowerApps را طراحی کرد و آن را از مجموعه‌ای از محصولات Office 365 به یک پلتفرم جامع که برای پر کردن شکاف بین نرم‌افزار کاملا سفارشی و راه‌حل‌های خارج از جعبه ایجاد شده است، سوق داد.

با استفاده از چارچوب رسمی مایکروسافت، Spatial Partners یک نقشه GIS Cloud را در برنامه PowerApps Canvas تعبیه کرد. آنها از طریق فرم Mobile Data Collection، REST API را فعال کردند تا در برنامه های Canvas یا PowerAutomate بدون نوشتن کد اجرا شود! این به عنوان راه حل GIS Cloud PowerPlus با هم بسته بندی شده است .

GIS Cloud و ادغام پایگاه داده خارجی

برخلاف دیگر پلتفرم‌ها، اشتیاق GIS Cloud برای ارائه ادغام با REST API ، کتابخانه جاوا اسکریپت و پایگاه‌های داده خارجی آن را منحصر به فرد می‌کند.

هر مجوز ویرایشگر نقشه شامل یک پایگاه داده میزبان ابر است، بنابراین داده های شما ایمن می شود. اما، دسترسی به سرور پایگاه داده محدود است و می توان با پیکربندی GIS Cloud برای بازیابی داده ها مستقیماً از سروری که میزبانی می کنید، مانند AWS RDS برای PostGIS، دور زد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید