استخدام GIS

به گفته کارشناسان استخدام ، 4 نکته ای که متقاضیان کار در GIS باید بر آنها تمرکز کنند

همانطور که اقتصادهای جهانی از تأثیر ویروس کرونا رنج می برند ، عدم اطمینان زیادی در بازار کار وجود دارد. به طور طبیعی ، بسیاری از متخصصان GIS در حال حاضر به دنبال روش هایی برای افزایش شانس استخدام خود هستند. اگر شما نیز یکی از آنها هستید ، بهتر است درباره مهمترین مهارتها و مدارکی که امروزه کارفرمایان جغرافیایی در سطوح مختلف شغلی به دنبال آنها هستند بیشتر بدانید.

جسیکا تاچارد

با بیش از دو دهه تجربه استخدام GIS در شرکت استخدام پرسنل GeoSearch ، جسیکا توچارد یکی از بهترین افرادی است که می تواند در درک آن به شما کمک کند.

او اخیراً از The MapScaping Podcast دعوت شد و در آنجا مشاوره ای را که امروز برای کسی برای مصاحبه برای یک نقش GIS در نظر می گیرد ، به اشتراک گذاشت. در اینجا چند نکته مهم در مورد تعامل آورده شده است

رزومه خود را برای کار تنظیم کنید

اکثر ما رزومه ای را ایجاد می کنیم که تا حد ممکن چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر واقعاً می خواهید مطمئن شوید که CV شما مورد توجه قرار گرفته ، خود را متناسب با کار خود تنظیم کنید. شرح شغل را خط به خط طی کنید و صریحاً بگویید که چگونه می توانید هر یک از آن کارها را انجام دهید. این نوع ارتباط و تعامل است که به عنوان پلی در گرفتن آن مصاحبه نقش مهمی را ایفا می کند. “

مهارت های ارتباطی در همه سطوح مهم است

سابقه فنی شما ممکن است اولین کاری باشد که یک کارفرما به آن نگاه می کند ، اما مهارت های ارتباطی عالی در همه سطوح حیاتی است. اکنون ، این بدان معنا نیست که اگر شما یک برنامه نویس یا تحلیلگر هستید ، باید بر فن سخنرانی عمومی نیز تسلط داشته باشید. اما ، همانطور که ممکن است در چند ماه اخیر ارتباط از راه دور خود را مشاهده کرده باشید ، در محیط کار امروز امکان اینکه بتوانید تخصص فنی خود را به روشنی و مثر از طریق ایمیل و ارائه ارائه دهید ، بسیار ضروری است.

خود انگیزش می تواند توجه شما را جلب کند

شرکت ها برای نامزدهایی که ابتکار عمل خود را نشان می دهند ارزش قائل هستند. این امر به ویژه برای مشاغل سطح ابتدایی که اکثر متقاضیان از نظر تحصیلات یا دوره های تحصیلی تجربه مشابه دارند ، صادق است. کارآموزی یک روش عالی برای کسب تجربه است. حتی اگر آنها به موقعیت تمام وقت تبدیل نشوند ، آنها یک نقطه مرجع عالی برای توقف بعدی هستند. “ شما همچنین می توانید داوطلب پروژه های اجتماعی شوید یا پروژه خود را بسازید. به عنوان مثال ، اگر در نزدیكی یك نقطه پیاده روی زندگی می كنید ، می توانید با تمام امكاناتی كه افراد معمولاً جستجو می كنند ، برای مسیری پرطرفدار نقشه تهیه كنید.

کار را تعقیب کنید ، نه عنوان

جسیکا تأکید می کند که صنعت زمین فضایی بیش از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های قدیمی است. اکثر افراد از تحصیل خارج می شوند و می خواهند در زمینه های محیطی یا منطقه خاصی که در مدرسه درباره آن یاد گرفته اند کار کنند. تمام اگزوزها برای ورود به آن زمینه ها خسته می شوند ، اما ممکن است در زمان شروع جستجو ، فرصت ها در جای دیگری باشد. شما باید در مورد چیزهای دیگر ذهن آزاد داشته باشید ، “او می گوید.

مهم است که به یاد داشته باشید که صنعت فضایی با لایه های مختلف ، زمینه های شغلی و سطح حقوق بسیار گسترده است. اگر در اوایل کار خود را در معرض موارد مختلفی قرار دهید ، تجربه ای که از هر یک از وظایف خود کسب می کنید تنها به شما کمک می کند تا به شغل رویایی خود نزدیک شوید.

 

9 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید