چگونه یک مقاله خوب بنویسیم: قوانین اساسی و نکات مفید

آموزش مقاله نویسی

برخلاف سایر اشکال نوشتاری ، نویسندگان قصد ندارند متقاعد کنند که خوانندگان گزینه های خاصی را بپذیرند. گرچه نویسندگان غالباً تعصبات شخصی دارند ، اما باید از نمایش آنها خودداری کنند ، این مسئله س ofال نحوه نوشتن مقاله آموزنده را بسیار مهم می کند. دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه بدون نشان دادن نظر خود ، منصفانه همه طرفها را ارائه دهند.

چگونه یک مقاله آموزنده بنویسیم

ساختار مقاله آموزنده توضیح داده شده است

مقاله آموزنده از یک مقاله مقاله اساسی پیروی می کند و معمولاً شامل مقدمه ، پاراگراف های بدنه (تعداد آنها محدود نیست) و نتیجه گیری است. در اینجا توضیحات دقیق تری از هر قسمت ساختاری آورده شده است:

  • مقدمه

چگونه یک مقاله آموزنده شروع کنیم؟ پاراگراف اول باید مختصراً موضوع را برای خوانندگان شما شرح دهد. مقدمه خوب ، اطلاعات پیشینه ای در مورد موضوع فراهم می کند و اهمیت آن را به اطلاع مخاطبان می رساند. روش معمول شروع یک پاراگراف مقدماتی با س questionsالاتی از قبیل: «آیا تا به حال بعد از تمرین شدید تب کرده اید؟ این بیماری به عنوان گرمای شدید (EHI) شناخته می شود.

تقریباً 68٪ از ورزشکاران حرفه ای روزانه EHI را تجربه می کنند. ” متناوباً ، ممکن است فرد با جملات جالبی مانند “مردم غالباً از تب ناشی از ورزش شدید شکایت کنند. از نظر پزشکی ، این EHI است. ” به طور کلی ، اساتید در اکثر دانشگاه های ایالات متحده آمریکا تقریباً 7 جمله معرفی می کنند.  

  • پایان نامه  

هر مقدمه باید با بیانیه پایان نامه پایان یابد. دامنه مقاله را در یک یا دو جمله توصیف می کند و نکات اصلی مقاله را خلاصه می کند. پس از انتخاب مباحث سخنرانی آموزنده ، دانشجویان باید به پایان نامه فکر کنند. با این حال ، هنگام نوشتن ، برخی از ایده های جدید اغلب ظهور می کنند. در نتیجه ، می توان اظهارات پایان نامه را پس از پایان مقاله تنظیم کرد تا آنها را منعکس کند.

اظهارات پایان نامه بیشتر درباره نویسنده و مقاله می گوید. به عنوان مثال ، درک آنها از یک موضوع ، توانایی ارائه ایده از طریق مقاله آموزنده و حفظ تمرکز بر روی مشکل اصلی. به نظر بیشتر دانشجویان فرمول بندی یا یافتن یک موضوع خوب چالش برانگیز است ، بنابراین کمک به نوشتن Edubirdie بسیار مفید است.

  • بدن

قسمت بدن قسمت اصلی است. نویسندگان تمام ایده های خود را در بخش بدن بیان می کنند. بسته به طول مقاله شامل چندین پاراگراف است. هر پاراگراف شامل یک ایده منحصر به فرد است و باید از یک توالی منطقی پیروی کند. در مقالات طولانی دانش آموزان لازم است بدن را حداقل با دو پاراگراف به زیرنویس تقسیم کنند. معیارهای اصلی برای استدلال دنباله ای ، ترتیب زمانی و تقارن است. با توجه به این اصول ، شما می توانید یک مقاله جامع و موثر از مقاله خود یا هنگام نوشتن یک سخنرانی آموزنده تشکیل دهید .  

پاراگراف های بدن خوب منسجم هستند. پاراگراف ها باید به پیشینیان خود متصل شوند. انتقالی نویسندگان را قادر می سازد تا به انسجام برسند. کلمات و عباراتی مانند “علاوه بر این” ، “به طور مشابه” ، و “به همین ترتیب” ایده های پشتیبانی کننده را ارائه می دهند ، در حالی که “اما” ، “با این حال” ، “برعکس” ، “از طرف دیگر” ، و “با این حال” نظرات متضادی را ارائه می دهند . “برای نتیجه گیری” ، “در پایان” و “به طور خلاصه” نشانگر نتیجه گیری است. سرانجام ، کلماتی مانند “اول” ، “دوم” و “سوم” نشانگر توالی هستند. در زیر یک پاراگراف بدنه نمونه آورده شده است:

با این وجود سفرهای کاری به خاورمیانه بدون بازدید از امارات متحده عربی (امارات) ناقص است. طی دو دهه گذشته ، امارات متحده عربی به سه دلیل عمده به عنوان مقصد گردشگری تجاری در نیمکره شرقی مطرح شده است. اول ، این کشور در مقایسه با همتایان خود میزان جرم و جنایت بسیار کمی دارد. ثانیا ، سفر از ایالات متحده آمریکا به امارات متحده عربی راحت است. می توان مستقیماً با پروازهای هواپیمایی امارات یا اتحاد به دبی یا ابوظبی پرواز کرد. سرانجام ، این کشور دارای یک بخش هتل و املاک و مستغلات مستقر است. هتل ها و آپارتمان های لوکس که از استانداردهای غربی فراتر رفته اند. اصولاً هر آنچه شما نیاز دارید در امارات متحده عربی موجود است.

  • نتیجه

نتیجه گیری پاراگراف آخر مقاله های آموزنده را اشغال می کند. آنها عقایدی را كه نویسندگان با واژه های مختلف مطرح كرده اند بازگو می كنند. پس از اتمام یک مقاله ، نتیجه گیری به دانشجویان اجازه می دهد که نگاه کنند و ارزیابی کنند که آیا با پایان نامه شما مطابقت دارد. اگر به بعضی از قسمتهای رساله پرداخته نشود ، شخص باید متن یا محتوای آن را متناسب با آن تغییر دهد. نویسندگان همچنین از این قسمت برای فراخواندن خوانندگان استفاده می کنند. با این حال ، دانشجویان نباید نکات جدیدی را معرفی کنند. در زیر یک نتیجه گیری نمونه آورده شده است:

واضح است که حشرات به همان اندازه که سرمایه داران خودخواه به تصویر می کشند بی فایده نیستند. نقش آنها در طبیعت بسیار زیاد است. در غیاب آنها ، غذا کمیاب می شود و انسان گرسنه می ماند. مناطق مورد منازعه ممکن است از نظر اندازه ناچیز باشد ، اما اجازه تخریب آنها یک نمونه خطرناک برای توسعه دهندگان است.

بنابراین ، مقامات محلی باید مجوزهای “تغییر کاربری زمین” را که قبلا صادر شده لغو کنند و در عوض ، ایده های ابتکاری برای مرمت پارک های تخریب شده را دعوت کنند. نسلهای آینده نباید عواقب نسل حریص فعلی را متحمل شوند.

نکاتی درباره مقاله های اطلاعاتی که هر دانشجویی باید بداند

نوشتن یک مقاله آموزنده خیلی ساده نیست. قبل از نشستن و نوشتن یک مقاله واقعی ، باید چندین مرحله را انجام دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید

  • موضوعات محدود را انتخاب کنید. موضوعات گسترده مانند ناامنی ، ورزش ، ابر ، موسیقی ، جنگل یا عشق نامناسب هستند. دانش آموزان باید موضوعات قابل مدیریتی را انتخاب كنند كه بتوانند به طور قاطع در چند صفحه درباره آنها بحث كنند. مقاله های آموزنده خوب باید حرفه ای بودن را نشان دهند. نویسنده باید بیش از آنچه مخاطب می داند به مخاطب بگوید. اگر دانش آموز با ورزش آشنایی داشته باشد ، موضوعی مانند “علل آسیب در حین تمرینات بدنی” گزینه مناسبی خواهد بود.
  • در دسترس بودن اطلاعات پس از تصمیم گیری درمورد مسئله خود ، در اینترنت گشت و گذار کنید تا منابع معتبر و در دسترس وجود داشته باشد. شما باید به سمت مقاله های معتبر ، وب سایت های سازمان های رسمی و کتاب ها متمایل شوید. از انتشار مطالبی که هیچ نویسنده و تاریخی ندارند ، خودداری کنید. ویکی پدیا همچنین منبع معتبری نیست.
  • پژوهش. هیچ کس همه چیز را نمی داند. خواندن مقالاتی که توسط نویسندگان دیگر نوشته شده بینش دانش آموزان را باز می کند. اما تحقیقات محدود به ادبیات مکتوب نیست. موضوعات خاص نویسندگان را مجبور به مصاحبه یا انجام آزمایش های آزمایشگاهی برای تحقیقات علمی می کنند.
  • طوفان فکری ، که اغلب توسط افراد یا به صورت گروهی انجام می شود ، به نویسندگان کمک می کند تا ایده تولید کنند. برای طوفان فکری فردی ، اولین قدم تعیین اهداف است. نویسندگان باید دیدگاه های مختلف را در موضوعات مختلف ، چالش ها ، و اهداف دولت یادداشت کنند. آزبورن اظهار داشت كه در طوفان مغزي ، نويسندگان نبايد در مورد عقايد قضاوت كنند ، به طيف گسترده اي از عقايد اجازه دهند ، عقايد موجود را تبيين كرده ، عقايد غيرمتعارف را تشويق كنند.
  • ذهن نگاشت یک ابزار سازمانی رایج است. ایده های نانوشته به سرعت از بین می روند ، بنابراین نقشه ها به نویسندگان اجازه می دهد تا با جمع آوری ایده های مشابه در خوشه ، ایده های تصادفی را ترتیب دهند نویسندگان همچنین قدرت ایده را وزن می کنند و آنها را از مهمترین و غیرمرتبط ترین آنها تنظیم می کنند. طراحی نقشه ها به صلاحدید نویسنده است. با این حال ، تا زمانی که نویسنده از فکر خارج شود ، توصیه می شود. با این وجود ، نویسندگان می توانند اطلاعات جدیدی را که به آنها برخورد می کنند اضافه کنند.
  • دستورالعمل ها را مرور کنید. سخنرانان ممکن است در موضوعات ، سبک های نوشتاری ، طول مقاله ، سبک قلم و اندازه ها ترجیح دهند. دانش آموزان خوب دستورالعمل های صادر شده برای هر مقاله را بررسی می کنند حتی زمانی که فکر می کنند از شرایط لازم آگاه هستند قبل از نوشتن تمام جزئیات را بیاموزید و تمام نظرات استاد خود را دنبال کنید. همچنین از درخواست کمک یا مشاوره دریغ نکنید.
  • طرح کلی ایجاد کنید. رئوس مطالب با مقاله ای نقشه ای را برای انتخاب مکان ارائه می دهد. آنها عنوان اولیه ، بیانیه پایان نامه ، نکات اصلی و همچنین نکات پشتیبان را نشان می دهند. اکثر دانشگاههای ایالات متحده آمریکا قبل از شروع مقاله ، دانش آموزان را ملزم به ارائه مقدماتی برای اثبات آماده سازی کافی می کنند.
  • پیش نویس و ویرایش . استادان ممکن است قبل از ارائه مقاله نهایی ، از دانشجویان بخواهند پیش نویس های مختلفی را ارائه دهند. بعد از هر پیش نویس ، استادان نظرات خود را می نویسند و مقالات را برای اصلاح به دانشجو برمی گردانند. تجدید نظر شامل در نظر گرفتن نظرات استاد و ویرایش مقاله برای اشتباهات املایی ، واژه گویی ، سو mis استفاده از کاما و احکام فراروی است. Grammarly ، Ginger و Microsoft Office grammar checker از ابزارهای مفید برای تجدید نظر هستند.

اشتباهاتی که هنگام نوشتن مقاله ای آموزنده باید از آنها اجتناب کنید

اگرچه مقاله آموزنده برای برخی از دانشجویان پیچیده به نظر نمی رسد ، اما مواردی وجود دارد که آنها باید قبل از تکمیل این مقاله در نظر بگیرند.

  • از ضمایر شخصی استفاده نکنید – مقاله باید بیانگر نگرش شما نباشد. خود را نویسنده یک مقاله دائرlopالمعارف تصور کنید. واقعیت ها را ارائه دهید ، نه افکار.
  • تجزیه و تحلیل نکنید – مهم است که از تحلیل موضوع فاصله بگیرید. نیازی به نشان دادن احساسات یا افکار خود نیست زیرا ممکن است مخاطب را گمراه کند.
  • صادق باشید – تمام داده ها یا حقایقی را که یافته اید ارائه دهید. موارد مهم یا جنبه های منفی موضوعی را که درباره آن می نویسید پنهان نکنید. خوانندگان شما باید همه چیز را بدانند و براساس اطلاعاتی که به آنها ارائه داده اید تصمیم بگیرند.
  • از منطق استفاده کنید – قالب مقاله آموزنده باید منطقی باشد. بعد از یک واقعیت واقعیت را ننویسید. در مرحله اول ، یک طرح کلی ایجاد کنید ، مطمئن شوید که سازگار است و استفاده از کلمات یا عبارات انتقال را فراموش نکنید. انشا باید صاف و واضح به نظر برسد.
  • از تکرار جلوگیری کنید – اطمینان حاصل کنید که اطلاعات چندین بار تکرار نمی شود. متن خود را اصلاح کرده و اشتباهات احتمالی را روشن کنید.

پرسش و پاسخ

  • چگونه می توان بیانیه پایان نامه را برای مقاله آموزنده نوشت؟

بیانیه پایان نامه در مورد تمرکز مقاله آموزنده به خواننده می گوید. (1) بهترین نویسندگان سخنرانی باید هنگام نوشتن بیانیه پایان نامه ، دامنه مقاله را مشخص کنند. (2) به نكات مهمي كه وي قرار است در مورد آنها بحث كند ، توجه كنيد. (3) قسمتهای 1 و 2 را با استفاده از کلمات پیوندی مناسب وصل کنید.

  • بخشهای یک مقاله آموزنده چیست؟ 

مقالات آموزنده دارای سه بخش است: مقدمه ، متن و نتیجه گیری. مقدمه زمینه را فراهم می کند و به خوانندگان می گوید که چرا یک موضوع مرتبط است. متن شامل پاراگرافهایی است که به موارد ذکر شده در بیانیه پایان نامه پرداخته است. نتیجه گیری مقاله ای آموزنده را جمع بندی می کند. پیش نویس و خلاصه به عنوان بخشی از مقاله در نظر گرفته نمی شود.

  • چه مواردی باید در یک مقاله آموزنده گنجانده شود؟     

مقاله آموزنده خوانندگان را در مورد یک شی ، شخص یا واقعه روشن می کند. بنابراین ، آنها باید سه هدف داشته باشند. ابتدا منشأ و تاریخچه یک مسئله تحقیق را توضیح دهید. ثانیا ، خوانندگان را از فرایندهای مربوط به موضوع آگاه کنید. سرانجام ، درباره خطرات و مزایای یک موضوع با استفاده از حقایق و نظرات بحث کنید.

  • آیا مقاله آموزنده به پایان نامه نیاز دارد؟

آره. مانند سایر فرم های نوشتاری ، مقالات آموزنده برای پیش بینی مقدمات نویسنده ، برای آماده سازی خوانندگان ، به بیانیه های پایان نامه احتیاج دارند. با این حال ، بر خلاف مقاله های استدلالی ، دانش آموزان استدلالی ایجاد نمی کنند ، در عوض ، این واقعیت ها و ایده ها را خلاصه می کند. مثال: «بی رحمی پلیس چیزی فراتر از قتلهای غیرقانونی است. این شامل فساد ، ارعاب و نظارت غیرمجاز است. “

دلایل انتخاب سرویس نوشتن ما

در نوشتن مقاله آموزنده مشکلی دارید؟ موسسه چشم انداز در صنعت مشاوره مقاله نویسی ایران رهبر بازار است و به سه ویژگی اصلی افتخار می کند. اول ، حریم خصوصی شما مهمترین است. ما اطلاعات مشتری را با طرف های دیگر به اشتراک نمی گذاریم. دوم اینکه ، مشتریان درجه بندی آنلاین کاغذ را بر اساس تجربه ، عملکرد یا رتبه بندی خود انتخاب می کنند. سرانجام ، پشتیبانی به صورت شبانه روزی برای بررسی پیشرفت یا ارسال هرگونه سوال به هر نویسنده یا کارکنان پشتیبانی در دسترس است. علاوه بر این ، موسسه چشم انداز ابزارهای مفید نوشتن ، ایده های مفید درباره موضوعات ، حتی نکات مقاله SAT را ارائه می دهد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید