بلومبرگ چالش شهرداران جهانی 2021 را آغاز کرد

شهر هوشمند

Futuristic layers of the digital city - engineering сommunication, transport infrastructure, wireless, smart technology. 3D illustration.


برای اولین بار این چالش یک رقابت جهانی است که تلاش می کند بلند پروازانه ترین ایده های توسعه یافته توسط شهرها در واکنش به بیماری همه گیر Covid-19 را شناسایی و تسریع کند.

شهرها در globe_Adobe.jpg

شهرها در globe_Adobe.jpg

نیکوکاریهای بلومبرگ چالش جهانی شهرداران را در سال 2021 آغاز کرده است ، که تلاش می کند بلند پروازانه ترین ایده های توسعه یافته توسط شهرها در واکنش به همه گیری Covid-19 را شناسایی و تسریع کند. این اولین بار است که چالش یک رقابت جهانی است.

 

همچنین تعداد نامزدهای نهایی و برندگان بیشتری نسبت به سالهای گذشته انتخاب خواهد شد: 50 نامزد نهایی که نشان دهنده نوآوری های برجسته شهری در جهان هستند که از همه گیری بیرون می آیند انتخاب می شوند و سپس 15 برنده جایزه بزرگ هرکدام 1 میلیون دلار دریافت می کنند و برای اجرای ایده های خود حمایت می کنند.

 

ایده های جسورانه دعوت شده است

 

از شهرهای 100000 نفری یا بیشتر دعوت می شود تا “جسورانه ترین ایده های” خود را در هر مرحله از توسعه ارائه دهند. برنامه ها در 21 مارس 2021 بسته می شوند.

 

چهار موضوع مسابقه امسال به مهمترین چالشهای بوجود آمده در طی همه گیر پرداخته است:

  • بهبود اقتصادی و رشد فراگیر
  • سلامتی و سلامتی
  • آب و هوا و محیط زیست
  • حکمرانی خوب و برابری.

“در سراسر جهان ، شهرداران در خط مقدم بیماری همه گیر Covid-19 هستند. و در حالی که آنها همچنان به مدیریت این بحران بهداشت عمومی بی سابقه ادامه می دهند ، رهبران شهرها در حال یافتن راه های جدید و خلاقانه برای ارائه خدمات هستند و در عین حال اقتصاد خود را از راه های مقابله با تغییرات آب و هوا و مبارزه با نابرابری بازسازی می کنند. “” مایکل بلومبرگ ، شهردار سابق سه دوره نیویورک گفت شهر و بنیانگذار Bloomberg LP و Bloomberg Philanthropies.

 

وی افزود: “چالش جهانی شهرداران خیرخواهانه بلومبرگ 2021 برای حمایت از رهبرانی که در لبه سیاست های شهری قرار دارند و با آنها برای آزمایش ابتکاری ترین ایده های خود کار می کنند – و گسترش آنچه در سایر شهرهای جهان کار می کند ، طراحی شده است. برای بیرون آمدن از این بحران قوی تر ، شهرها باید جسورانه باشند – و شک ندارم ایده های امسال بهترین ایده ها باشد. “

“در حالی که آنها همچنان به مدیریت این بحران بی سابقه بهداشت عمومی ادامه می دهند ، رهبران شهرها در حال یافتن راه های جدید خلاقانه برای ارائه خدمات هستند و در عین حال اقتصاد خود را از راه های مقابله با تغییرات آب و هوا و مبارزه با نابرابری بازسازی می کنند.”

شهرهای منتخب نهایی در چالش شهرداران جهانی 2021 به یک برنامه گسترده پشتیبانی دسترسی خواهند داشت. فینالیست ها مربیانی را از متخصصان مشهور جهان در زمینه نوآوری ، داده ها و موضوعات خاص پروژه دریافت می کنند تا موارد ارسالی خود را تقویت کنند. کمک و آموزش فنی اختصاصی همچنین به فینالیست ها کمک می کند تا ایده های خود را آزمایش و اصلاح کنند. سرانجام ، شهرها به شبکه ای از همسالان که به دنبال ایده های جسورانه و جدید هستند ، خواهند پیوست.

 

چالش شهرداران جهانی 2021 بر اساس موفقیت چهار چالش قبلی بشردوستانه مورد حمایت بلومبرگ در ایالات متحده (2013 و 2018) ، اروپا (2014) و آمریکای لاتین و کارائیب (2016) است. برندگان قبلی عبارتند از:

  • بارسلونا برای کار در ایجاد شبکه های اعتماد دیجیتالی که از شهروندان مسن در معرض خطر پشتیبانی می کند
  • پراویدنس ، رود آیلند برای برنامه ای برای اندازه گیری و کاهش “شکاف کلمات” در میان کودکان کم درآمد در طول سالهای رشد مغزی
  • گوادالاخارا برای تهیه برنامه ای برای مبارزه با فساد در صنعت ساختمان که در سراسر ایالت جالیسکو گسترش یافته است
  • هانتینگتون ، ویرجینیا غربی ، برای ایجاد یک برنامه سلامتی و سیستم مراقبت برای جلوگیری از فرسودگی شغلی پاسخ دهندگان اول در خط مقدم اپیدمی مواد مخدر و اکنون بیماری همه گیر Covid-19.

در کل ، 1072 شهر به چهار چالش شهردار قبلی مراجعه کرده اند ، 24 ایده به عنوان برنده انتخاب شده اند و 22 ایده از این ایده ها در شهرهای جهان در حال اجرا است. 189 شهر دیگر که پیروز نشده اند در حال توسعه ایده های خود هستند

5 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید