آموزش سلطنتی

دانشگاهها و موضوعات انتخابی برای افراد سلطنتی جهان

وقتی به شاهزادگان و شاهزاده خانم ها فکر می کنیم ، ممکن است همیشه به ساعت هایی که برای مرور کتابها یا نوشتن بیانیه شخصی برای برنامه های دانشگاه صرف می کنیم فکر نکنیم ، اما بسیاری از اعضای خانواده های سلطنتی جهان در دانشگاه حضور دارند. در واقع ، به نظر می رسد امتیاز یک عنوان سلطنتی در برخی از معتبرترین موسسات در سراسر جهان باز می شود.

با این حساب ، ما می خواستیم دریابیم که شاهزادگان و شاهزاده خانم های جهان روزهای دانشجویی خود را در کجا گذراندند ، لوبیای پخته را مستقیماً از قلع خوردند ، یک شب در یک مهمانی مشغول بودند و از همسالان خود کمک مقاله گرفتند.

آنها کدام موضوعات را مطالعه کرده اند و آیا موضوعاتی وجود دارد که در بین اعضای خانواده سلطنتی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد؟

دانشگاه های محبوب برای حق امتیاز

انگلستان مقصدی محبوب برای بازدید دانش آموزان سلطنتی است ، زیرا بسیاری از آنها تحصیلات اولیه خود را در مدارس شبانه روزی بریتانیا دریافت کرده اند. با وجود دو دانشگاه معتبر انگلستان در سه دانشگاه برتر ، نشان می دهد که سیستم آموزشی بریتانیا در سراسر جهان مورد حسادت است.

  • دانشگاه آکسفورد – 9 دانشجوی سلطنتی

این دانشگاه معتبر یکی از شناخته شده ترین موسسات در جهان است ، دانشجویانی که از سراسر جهان برای تحصیل در سالن های تاریخی خود از سراسر جهان سفر می کنند. تصور می شود که تا سال 1096 به دانش آموزان آموزش می داده است ، و آن را به محوطه ای عالی برای دانشجویان سلطنتی تبدیل کرده است.

فارغ التحصیلان سلطنتی شامل امپراتور ژاپن ناروهیتو ، پادشاه بلژیک فیلیپ و سلطان هیثم بن طارق عمان می شوند.

  • دانشگاه گاکوشوئین – 6 دانشجوی سلطنتی

موسسه ژاپنی یک مکان محبوب مطالعه برای خانواده سلطنتی ژاپن با امپراتور فعلی و چهار فرزندش را از بودن فارغ التحصیلان از دانشگاه توکیو بر اساس بوده است.

  • دانشگاه کمبریج – 5 دانشجوی سلطنتی

این یک مسابقه آکسبریج است که کمبریج در آن حضور دارد و پنج نفر از اعضای خانواده سلطنتی در این موسسه شرکت کرده اند. 

فارغ التحصیلان سلطنتی شامل دو نفر از خانواده سلطنتی انگلستان هستند: چارلز ، شاهزاده ولز و برادرش ، شاهزاده ادوارد ، ارل وسکس ، و همچنین پادشاه لسوتو ، لتسی سوم ، و ملکه دانمارک مارگرته دوم.

موضوعات محبوب برای مطالعه اعضای خانواده سلطنتی

وقتی صحبت از موضوعات مورد مطالعه می شود ، بسیاری از دانشجویان سلطنتی موضوعاتی را انتخاب می کنند که به آنها در نقش خود در حوزه سیاسی و دیپلماتیک کمک می کند.

  1. علوم سیاسی – 15 دانشجوی سلطنتییادگیری در مورد سیاست یک انتخاب محبوب برای دانشجویان سلطنتی است ، از جمله فارغ التحصیلان از جمله امپراتور موناکو ، آلبرت دوم ، ولیعهد بحرین ، شاهزاده سلمان ، و لوک لوکزامبورگ هنری.
  2. حقوق – 11 دانشجوی سلطنتیبه عنوان دومین مدرک محبوب برای افراد سلطنتی ، موضوع حقوق توسط خانواده های سلطنتی از جمله فیلیپه ششم پادشاه اسپانیا ، کنستانتین شاهزاده لیختن اشتاین ، و شاهزاده بایراکتیابا تایلند مورد مطالعه قرار گرفته است.
  3. تاریخ – 7 دانشجوی سلطنتیچه آنها درباره تاریخ کشور خود و چه تاریخ خانواده خود بیاموزند ، این موضوع برای خانواده های سلطنتی موضوعی محبوب است ، دانش آموزان از جمله شاهزاده خانم بئاتریس بریتانیا ، ویلم الکساندر پادشاه هلند و کارل شانزدهم پادشاه سوئد.
  4. روابط بین الملل – 7 دانشجوی سلطنتیروابط بین الملل فارغ التحصیلانی از جمله پادشاه بوتان ، جیگم خسار نامگیل ، پادشاه تونگا ، توپو ششم ، و پادشاه مالزی ، عبدالله سلطان احمدشاه ، با تاریخ به عنوان سومین درس محبوب دانشجویان سلطنتی است.

سطوح فارغ التحصیلان سلطنتی

از 67 عضو سلطنتی که مورد بررسی قرار گرفتیم ، 33 مدرک کارشناسی ، 25 مدرک کارشناسی ارشد و چهار مدرک دکتری وجود داشت که دومی توسط سه خانواده مختلف سلطنتی برگزار می شد.

دکترای سلطنتی فومیهیتو ولیعهد ژاپن است که دارای دکترای پرنده شناسی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی برای مطالعات پیشرفته ، SOKENDAI ، محمد ششم پادشاه مراکش که دارای دکترای حقوق از دانشگاه نیس سوفیا آنتیپولیس و سلطان بن امارات متحده عربی است. خلیفه آل نهیان دارای دو درجه دکترا ، یکی در رشته مطالعات بین المللی از دانشگاه لیمریک ، و دیگری از آکادمی نظامی عالی ناصر.

روش شناسی

ما از نوشته های ویکی پدیا برای اعضای خانواده های سلطنتی کنونی جهان استفاده کردیم ، که از لیست پادشاهان حاکم کنونی گرفته شده است .

ما به سران دولت های کنونی نگاه کردیم و در صورت لزوم به فرزندان و نوه های آنها رسیدگی کردیم. ما همسران خانواده سلطنتی را شامل نمی شدیم ، اما بر کسانی متولد شدیم که در خانواده سلطنتی به دنیا آمده بودند.

در برخی موارد ، ممکن است یک فرد چندین بار در یک موسسه حضور داشته باشد یا به چندین درجه در همان سطح رسیده باشد. در این موارد ، ما هر بار که یک موسسه حضور داشت و هر مدرکی به دانشجوی سلطنتی اعطا می شد ، حساب می کردیم.

8 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید