GIS و هواپیماهای بدون سرنشین

ما تجربه گسترده ای در اجرای پروژه های GIS داریم و خدمات مشاوره مستقلی را به هر سازمانی که علاقه مند به کشف فناوری GIS است ارائه می دهیم.سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و در قالب نقشه و گزارش نمایش می دهند. SELAS خدمات GIS را برای بخش دولتی و خصوصی ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

1. ارائه داده های جغرافیایی

SELAS در طول 30 سال حضور خود، غنی‌ترین  و به‌روزترین پایگاه داده قابل پیمایش برای قبرس را ایجاد کرده است . و بازار جهانی و در شرکت های ناوبری پیشرو در سراسر جهان.

SELAS داده های جغرافیایی خود را با استفاده از فناوری پیشرفته، فتوگرامتری و روش های دیگر تولید می کند. داده های GIS به طور مداوم به روز می شوند و تحت کنترل های کیفی قرار می گیرند. برای مدیریت پایگاه داده GIS که در مقیاس 1: 5000-1: 10000 داریم، ابزار SW خاصی را توسعه داده ایم. تمامی داده ها کاملاً با نرم افزارهای معروف GIS سازگار بوده و بر روی هر سیستم پروژکتوری موجود است.

داده های GIS به صورت روزانه با استفاده از تجهیزات پیشرفته تکنولوژیکی از منابع مختلف کنترل شده به روز می شوند. پایگاه داده جغرافیایی که به طور کامل بر روی دستگاه های GPS قابل پیمایش است، امکان ایجاد اپلیکیشن های دیجیتال تعاملی را با توجه به نیاز مشتری فراهم می کند.

دانش شرکت ما به ما مزیت رقابتی برای انجام پروژه های بزرگ در قبرس و خارج از کشور می دهد. داده های GIS را می توان در قالب «خدمات نقشه برداری» ارائه کرد.

داده های جغرافیایی SELAS شامل موارد زیر است:

شبکه راه

  • پوشش شبکه جاده ای پانسیپرین در مقیاس 1: 5000 در محیط شهری و 1:10000 در محیط روستایی کاملاً قابل کشتیرانی. قابل پیمایش شبکه ای است که هر خیابان با اطلاعات نام، شماره گذاری، جهت، دسته و سرعت همراه است.
  • طول کل 22187 در زمینه.
  • کاملاً ساختار یافته و به 11 دسته شبکه راه ها تقسیم می شود: بزرگراه ها، بزرگراه های شهری، جاده های اصلی و استانی، اصلی و فرعی شهری، سایر شهری، پیاده روها، ترافیک سبک، پله ها، پاساژها، جاده های خاکی.
  • 98٪ شهرداری ها / جوامع با داده های ناوبری کامل.
  • 98٪ آدرس های درون شهر را با داده های ناوبری کامل (خیابان، شماره، شهر) اختصاص داده اند.
  • 96 درصد جوامع روستایی با آدرس.
  • اطلاعات ثابت در مورد نام های جدید، تغییر نام خیابان ها، خیابان های یک طرفه و غیره.

    

عناصر آبرنگ

رودخانه ها، نهرها، دریاچه ها، نمکزارها

مرزهای اداری

  • خط ساحلی
  • مرزهای پایگاه های بریتانیا
  • مرزهای استان
  • مرزهای شهرداری

نقاط مورد علاقه

  • نقاط دیدنی کل قبرس را در بر می گیرند و در 21 دسته اصلی و 121 زیرمجموعه ساختار یافته اند.
  • تعداد نقاط مورد علاقه: 11,370
  • نقاط مورد علاقه (POI) شامل اسکان، خدمات، آموزش، بهداشت، بانک، خرید، غذا و نوشیدنی، سرگرمی، فرهنگ، مذهب، گشت و گذار، گردشگری و اوقات فراغت، حمل و نقل، ورزش، رسانه، و اطلاعات زندگی در فضای باز و فضای باز .

نقاط مورد علاقه اطلاعات ارزشمندی را برای شرکت ها و سازمان هایی که به دنبال تجسم داده ها / تجزیه و تحلیل فضایی برای تصمیم گیری هستند فراهم می کند. این امکان مطالعه و تجزیه و تحلیل روندهای بازار، درک رقابت یا کشف فرصت های رشد را فراهم می کند.

نقاط مورد علاقه در تعداد زیادی از شرکت ها مانند شرکت های خرده فروشی، مخابرات، شرکت های ناوبری، دولت محلی، بهداشت و غیره مفید است.

نمونه ای از ساختار دیدگاه جغرافیایی MapCyprusTM در جدول زیر ارائه شده است :

2. خدمات ژئوپردازش

خدمات ژئوپردازش خدماتی هستند که برای مدیریت داده های جغرافیایی توسعه یافته اند. خدمات درخواستی را می پذیرند، آن را با کمک اطلاعات جغرافیایی پردازش می کنند و نتیجه می دهند.

خدمات ژئوپردازش پاسخ ها و راه حل هایی را برای طیف گسترده ای از سوالات از جمله:

  • مشتریان یک شرکت کجا هستند
  • بهترین مسیر از یک نقطه به نقطه دیگر کدام است
  • چگونه یک شرکت می تواند ناوگان توزیع کنندگان خود را سازماندهی کند تا سفارشات به سرعت و با هزینه کم تحویل شوند
  • از کدام فروشگاه یک شرکت به مشتریان خاصی خدمات ارائه می شود
  • رقبای یک شرکت کجا هستند و بهترین مکان ها برای ایجاد فروشگاه های جدید کدامند
  • بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی بیمارستان‌هایی که بیشتر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهند کدامند؟
  • چگونه یک شرکت می تواند تعداد مشتریان خود را در فاصله چند دقیقه از فروشگاه خود محاسبه کند یا در صورت انحراف یک وسیله نقلیه ناوگان شما از مسیر خود، اعلان (متن) دریافت کند.

سوالات فوق را می توان با خدمات زیر پاسخ داد:

  • ژئوکدینگ و عادی سازی آدرس _ 

عادی سازی آدرس فرآیند مکان یابی و تصحیح یک آدرس بر اساس استانداردهای پذیرفته شده عمومی است. در طی این فرآیند، یک آدرس به اطلاعات زیر تقسیم می شود: خیابان، شماره خیابان، کد پستی، شهرداری، اطلاعات تماس و غیره.

ژئوکدینگ فرآیند پیوند داده های جغرافیایی، مانند آدرس ها یا نقاط مورد علاقه، به مختصات مربوطه روی نقشه است.

ژئوکدینگ معکوس فرآیند اتصال مختصات نقشه به عناصر جغرافیایی است. Reverse Geocoding به شما امکان می دهد آدرسی را بر روی نقشه پیدا کنید که با یک جفت مختصات XY یا طول و عرض جغرافیایی مطابقت دارد.

نمونه ای از ساختار پایگاه داده آدرس جغرافیایی MapCyprusTM   در جدول زیر نشان داده شده است :

  • ابزار جستجو و آدرس و POI Finder

این سرویس آدرس یا نقطه مورد نظر را روی نقشه قرار می دهد. با نوشتن آدرس یا نقطه مورد علاقه در متن آزاد، موتور جستجو آنها را روی نقشه تعیین می کند. این دستگاه از “الگوریتم متن آزاد” پیشرفته استفاده می کند، که در آن جستجو به عنوان متن آزاد ثبت می شود، مانند “بانک ها در نیکوزیا”، جستجو به شکل ناقص مانند Leof. Makariou 5 “، یا حتی با جستجویی که شامل اشتباهات املایی یا شامل حروف لاتین است.

  • خدمات مسیریابی

سرویس مسیریابی مسافت طی شده بین دو نقطه را محاسبه می کند. این سرویس به عنوان پارامترهای انتخاب وسیله حمل و نقل (خودرو، حمل و نقل عمومی یا عابر پیاده)، انتخاب بهترین مسیر بر اساس کوتاه ترین مسافت طی شده یا کوتاه ترین زمان سفر و انتخاب توقف های میانی با حفظ احتمالی اولین و آخرین توقف

  • محاسبه مناطق خدماتی _

این سرویس موقعیت جغرافیایی برای محاسبه منطقه جغرافیایی که یک وسیله نقلیه می تواند از نقطه شروع در یک زمان از پیش تعیین شده مانند مسافت 10 دقیقه پوشش دهد، استفاده می شود. منطقه خدمات به صورت چند ضلعی بر روی نقشه نمایش داده می شود.

به عنوان مثال، منطقه خدمات ده دقیقه ای شامل تمام جاده های کمتر یا مساوی هشت دقیقه از نقطه شروع می شود. این سرویس برای تعداد زیادی از شرکت‌هایی که نیاز به تعریف مناطق خدماتی خود دارند، مانند رستوران‌های تحویل کالا یا سوپرمارکت‌هایی که نیاز به آماری برای پایگاه مشتریان خود در اطراف فروشگاه‌های خود دارند و غیره مفید است.

محدوده خدمات فروشگاه های خود را با ایجاد چند ضلعی از مناطق جغرافیایی برای هر فروشگاه یا برای کل شبکه فروشگاه های خود مشخص کنید.

اطلاعات جمعیتی نیز برای چند ضلعی ها در دسترس است، مانند درصد جمعیت تحت پوشش، اهرام سنی و غیره.

  • تخصیص مکان

با توجه به امکاناتی که کالا یا خدمات را ارائه می‌کنند و تعدادی از نقاط تقاضا، هدف از تخصیص مکان، مکان‌یابی تسهیلات برای خدمات رسانی به نقاط تقاضا به کارآمدترین روش است. نمونه هایی از مکان یابی، توزیع فروشگاه ها در انبارها به منظور ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به بزرگترین منطقه جغرافیایی می باشد.

  • مسیرهای عملیاتی ناوگان

این سرویس با محاسبه حداقل زمان تحویل یا حداقل مسافت طی شده، مانند سازماندهی تعداد سفارش های تحویل شده از انبارهای شرکت به مشتریان توسط ناوگان خاص خودرو و رانندگان، امکان به حداقل رساندن هزینه یک ناوگان را فراهم می کند. این به شرکت ها کمک می کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند و بهره وری خود را افزایش دهند.

این اجازه می‌دهد تا تعداد سفارش‌هایی که از یک یا چند انبار به تعدادی مشتری تحویل داده می‌شوند یا آدرس‌هایی از یک ناوگان خاص از وسایل نقلیه تحویل داده می‌شوند و در عین حال هزینه‌های عملیاتی مسیرها را به حداقل می‌رسانند. بهترین راه محاسبه حداقل زمان تحویل یا حداقل مسافت طی شده است

  • نزدیکترین تسهیلات

این سرویس به شما امکان می دهد فاصله بین امکانات و موارد اضطراری را پیدا کنید. به عنوان مثال، در صورت وقوع آتش سوزی، متوجه شوید که کدام ایستگاه آتش نشانی به نقطه آتش نزدیکتر است و چگونه می توانید به آنجا بروید. تعیین کنید که چه تعداد تأسیساتی را می خواهید در نظر بگیرید و آیا جهت مسیر از یا به آنها است.

  • خدمات اطلاع رسانی زنده _

این سرویس اطلاعات زنده را روی نقشه مانند داروخانه های کشیک، رویدادهای فرهنگی یا هر رویداد دیگری که مدت زمان مشخصی دارد را نشان می دهد.

همه برنامه های شما را می توان در دقیق ترین و به روزترین پس زمینه نقشه کشی قبرس تولید شده توسط SELAS نمایش داد.

نحوه دریافت خدمات پردازش جغرافیایی

خدمات بلوک های سازنده برنامه های کاربردی جدید هستند. برای هر یک از خدمات پردازش جغرافیایی زیر، نرم‌افزار مشابهی را ارائه می‌کنیم که در اینترنت نگهداری می‌کنیم.

  • “Terra GIS API” برای استفاده فوری توسط برنامه های شما
  • “Terra GeoServices” برای استفاده توسط نرم افزار ESRI ArcMap
  • از طریق برنامه های کاربردی WebGIS سفارشی
  • از طریق محصولات تجاری خارج از قفسه (COTS).

ما همچنین می توانیم داده های جغرافیایی و نرم افزار GIS و همچنین دانش خود را برای ایجاد خدمات خود ارائه دهیم.

مزایای استفاده از خدمات ژئوپردازش چیست؟

با استفاده از خدمات پردازش جغرافیایی، شرکت ها از مزایای زیر بهره مند می شوند:

  • آنها از پایگاه جغرافیایی SELAS، دقیق ترین و دقیق ترین پایگاه داده قبرس از نظر حجم، صحت و محتوا استفاده می کنند.
  • آنها از خدمات آماده و آزمایش شده تعدادی از مشتریان راضی استفاده می کنند.
  • آنها با اشتراک سالانه کم هزینه می شوند که به آنها امکان می دهد تا زمانی که به آنها نیاز دارند از خدمات استفاده کنند.

3. راه حل های کسب و کار

تجربه گسترده ما در اجرای پروژه های GIS به ما این امکان را می دهد که راه حل های تجاری برای تجسم داده ها و تجزیه و تحلیل فضایی برای تصمیم گیری برای نیازهای هر شرکت و همچنین ایجاد نقشه های آنلاین تخصصی ارائه دهیم.

چنین نقشه هایی می توانند فروشگاه های شرکت، مشتریان آن، فروشگاه های رقبا، درآمد هر فروشگاه، در ماه یا سال و غیره را نشان دهند.

ما اجرای چنین پروژه هایی را برای طیف گسترده ای از شرکت های بزرگ و کوچک در بخش های خرده فروشی، املاک، توزیع و غیره بر عهده گرفته ایم. ما به آنها نقشه برداری سفارشی برای نیازهای خاص آنها ارائه می دهیم.

نقشه های کدپستی

نقشه های کدپستی ابزاری ضروری برای هر کسب و کار برای تجزیه و تحلیل و نمایش داده های خود، برنامه ریزی مسیرها و ناوگان خود برای اهداف توزیع، برای اهداف توزیع پست و مطالب تبلیغاتی، برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، برای نمایش داده های جمعیتی، تجزیه و تحلیل های آماری، برای مدیریت مشتری و سایر نیازها.

نقشه های کدپستی را می توان برای هر منطقه، برای شهرها، استان ها یا کل قبرس، در هر مقیاس، اندازه و قالب (چاپی یا دیجیتال) تهیه کرد.

بسته به نیاز هر کسب و کار، نقشه های کدپستی ممکن است چند ضلعی های شهرداری ها / جوامع / محله ها، با / بدون نام، چند ضلعی کد پستی را شامل شود. با تعداد هر شهرداری / جامعه / محله، شبکه راه اصلی و سایر داده های مورد علاقه مشاغل.

4. خدمات مشاوره

ما با تجربه فراوان در اجرای پروژه های GIS و با تکیه بر کادر فنی متخصص خود قادر به ارائه خدمات مشاوره مستقل به هر سازمانی که علاقه مند به بهره گیری از فناوری GIS است می باشد. ما خدمات مشاوره ای را در زمینه های زیر ارائه می دهیم:

مدیریت پروژه GIS: تیم SELAS از استانداردها و تکنیک‌های PMI پیروی می‌کند، همه عواملی را که بر موفقیت پروژه تأثیر می‌گذارند، از جمله شفافیت هدف پروژه و محصولات تحویلی، انتخاب تیم، افراد درگیر تحقیق و ارزیابی می‌کند. طرفین، ریسک‌ها و زمان‌بندی پروژه با ارزیابی مستمر پیشرفت و نتایج پروژه.

طراحی پایگاه داده مکانی: طراحی پایگاه داده هسته مرکزی سیستم GIS است. درستی طراحی پایگاه داده، کارایی پروژه را از نظر سرعت و کارایی افزایش می دهد. داده های جغرافیایی و مبانی هوش تجاری شرکت برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن به هم مرتبط هستند.

جغرافیاهای فضایی شامل پایگاه داده های SELAS و سازمانی در یک پایگاه داده جغرافیایی واحد است. SELAS به طور متناوب پایگاه داده های GIS را به عنوان خدمات نقشه وب یا به عنوان پایگاه داده منبع باز ESRI ارائه می دهد.

یکپارچه سازی نرم افزار و سخت افزار SELAS از نرم افزار ArcGIS استفاده می کند و توصیه می کند ArcGIS به طور مستقل به عنوان یک برنامه کاربردی در اینترنت و در یک محیط دستگاه تلفن همراه کار می کند. معماری ArcGIS و قابلیت همکاری آن به همراه انواع پیاده سازی سخت افزاری، آن را به مناسب ترین ابزار توسعه برای انواع شرکت ها و برای هر اندازه سیستم GIS تبدیل کرده است. SELAS می تواند سازمان نرم افزار و سخت افزار را تجزیه و تحلیل کند و بهترین اتصال ممکن را پیشنهاد دهد.

تعمیر و نگهداری و پشتیبانی: خدمات نگهداری و پشتیبانی شامل برنامه های آموزشی و پشتیبانی، ارتقاء نرم افزار، پیکربندی سیستم و پروژه های توسعه برای رفع نیازهای مشتری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید