معرفی کتاب: فن آوری های مکانی برای بهداشت شهری

کتاب تکنولوژی های مکانی در بهداشت شهری

کتاب تکنولوژی های مکانی در بهداشت شهری


فن آوری های مکانی برای بهداشت شهری-موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل شیراز

در این پست قصد داریم که به معرفی کتاب: فن آوری های مکانی برای بهداشت شهری بپردازیم وآن را  در اختیار شما قرار دهیم.

کتاب: فن آوری های مکانی برای بهداشت شهری کتابی بسیار حرفه ای با نثری روان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته جغرافیا مناسب است.

معرفی کتاب:

فن آوری های مکانی  برای بهداشت شهری

معرفی کننده:

سعید جوی زاده

نویسنده :

یانگمی و همکاران

ناشر:

اشپرینگر

محصول سال :2020

Title:

Geospatial Technologies for Urban Health

Author(s): Yongmei Lu, Eric Delmelle

Series: Global Perspectives on Health Geography

Publisher: Springer International Publishing, Year: 2020

چکیده:

این کتاب مجموعه ای  از مقالات پژوهشی و کاربردی پیرامون پیشرفت ، فرصت ها و چالش های مربوط به پیشرفت فن آوری های مکانی فضایی  را برای کاربردهای تحقیق و مدیریت بهداشت شهری ارائه می دهد. نویسندگان این فصل فناوریهای مختلفی از سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS سنتی و فناوریهای سنجش از دورRS ، فناوریهای ردیابی / سیستم موقعیت جهانی GPSموقعیت یابی و اطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) را که اخیراً توسعه یافته اند ، پوشش می دهد. در چهار بخش اصلی ، این کتاب به طور منحصر به فرد در گفتگو درمورد چگونگی پیشرفت فناوری های جغرافیایی و سایر تحقیقات GIScience با پرداختن به داده ها و چالش های ارائه شده توسط موضوعات بهداشت شهری ، کمک می کند. این کتاب برای کسانی که سوابق جغرافیایی پزشکی و پزشکی ، اپیدمیولوژی اجتماعی ، برنامه ریزی شهری ، مدیریت بهداشت و تحقیقات شیوه زندگی در نظر گرفته شده است.

این کتاب با مقدمه ای از ویراستاران آغاز می شود ، با ارائه مروری بر فناوری های سنتی و در حال ظهور زمین شناسی و چگونگی کمک به هر یک از آنها در مطالعات بهداشتی شهری. بخش 1 خطرات و بیماریهای شهری را پوشش می دهد و الگوهای مکانی و زمانی موضوعات بهداشتی منتخب شهری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. بخش 2 به دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی شهری می پردازد و نشان می دهد که چگونه فن آوری های سنتی و جغرافیایی سنتی و جدید در بخش های مختلف جمعیت شهری با چالش های متنوعی روبرو هستند. بخش 3 به ترکیب فن آوریهای مکانی در ارتقاء رفتارهای سالم و سبک زندگی در مناطق شهری می پردازد. بخش 4 چگونگی ترکیب فن آوری های مکانی را در سیاست های بهداشت شهری و شیوه های مدیریتی ارزیابی می کند. این مقالات با اتخاذ دیدگاه آینده نگر ، چالش های مختلف سلامتی در سیستم های شهری را مورد بررسی قرار می دهند و بررسی می کنند که چگونه فناوری های جدید و در حال ظهور مکانی فضایی  برای توسعه این مشکلات نیاز به توسعه دارند.

کتاب تکنولوژی های مکانی در بهداشت شهری

کتاب تکنولوژی های مکانی در بهداشت شهری

برای مشاهده و دانلود به لینک زیر:

http://s6.picofile.com/file/8391627818/geo_spatial_and_helth_city.pdf.html

 

 

 

 

،GIScience،GPS،RS،VGI،اپیدمیولوژی اجتماعی،اطلاعات جغرافیایی داوطلبانه،بررسی وتحلیل مکان یابی کاربری مراکز درمانی بهداشتی،برنامه ریزی شهری،بهداشت شهری،بهداشت محیط،بیمارستان،پایگاههای بهداشتی،تکنولوژی های مکانی در بهداشت شهری،جغرافیای پزشکی،سامانه اطلاعات جغرافیایی،سنجش از دور،شبکه بهداشت،شبکه بهداشت و درمان شهرستان،ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎی ﻣﺮاﮐﺰ ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ درﻣﺎﻧﯽ،فن آوری های مکانی،قانون بهداشت شهری،کیفیت بهداشتی،محیط شهری، مدیریت بهداشت و تحقیقات شیوه زندگی،مراکز بهداشتی درمانی،مرکز بهداشت،مرکز بهداشتی در سطح شهر،معیارهای مکان یابی بیمارستان،معیارهای مکان یابی مراکز بهداشتی درمانی،مکان یابی بهینه بیمارستان با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و GIS در محیط فازی،مکان یابی بهینه مراکز درمانی شهری با استفاده از GIS،نام یک مکان بهداشتی،وزارت بهداشت،

9 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید