نحوه نوشتن مقاله شخصی: راهنمای گام به گام

طرز نوشتن مقالات ISI

دانستن نحوه نوشتن مقاله شخصی از ساختار دقیق و گنجاندن عناصر اصلی شروع می شود که بلافاصله توجه خواننده را جلب می کند. از آنجا که اکثر دانشجویان دانشگاه در ایالات متحده مجبور به نوشتن مقاله های پذیرش در یک زمان خاص بودند ، باید ایده اساسی در مورد اهمیت تبدیل شخصی به چیزی منحصر به فرد ارائه دهد.

چگونه مقاله شخصی بنویسیم

ساختار و قالب مقاله شخصی

در بیشتر موارد ، مگر اینکه به طور دیگری تعیین شده باشد ، ساختار نوشتن مقاله شخصی شامل سه عنصر مهم است که قالب مقاله آکادمیک کلاسیک را یادآوری می کند ، از جمله:

  • بیانیه مقدمه و پایان نامه – پاراگراف مقدمه ای موفقیت آمیز باید با ایده ای آغاز شود که نویسنده را تحریک می کند ، و با حوصله از بین موضوعات مقاله شخصی موجود انتخاب می شود . پس از روشن شدن ایده یا قصد اصلی ، گام بعدی جمله قدرتمند قلاب است ، که می تواند حکایتی ، داستان قدرتمند زندگی ، جزئیات موضوع غیرمعمول یا اطلاعاتی باشد که خوانندگان را به فکر متفاوت می اندازد.
    قسمت میانی پاراگراف اول باید حاوی اطلاعات توصیفی با جزئیات حسی واضح باشد که صحنه را تنظیم می کند. به خوانندگان کمک کنید تا بیانیه پایان نامه قوی را ارائه دهند ، که باید یک پاراگراف اصلی را نتیجه بگیرد. بیانیه پایان نامه باید منعکس کننده ایده یا افکار اصلی باشد که از تجربه ، واقعه یا ایده خاصی صحبت می کنند. اگر صحبت درباره عقیده است ، فرض کنید یا استدلال های کافی ارائه دهید که دیدگاه خود را منعکس کند. لازم نیست توضیح دهد که چرا دقیقاً چنین فکر می کنید زیرا پاراگرافهای اصلی بدن برای همین است. در بیانیه پایان نامه ، دانشجویان باید از خواننده سوال کنند که چرا بیانیه خاصی گفته شده است.
  • پاراگراف های بدنی – این جایی است که نویسنده باید با ارائه اطلاعات کافی ، شواهد یا جزئیات اضافی که به توجیه اقدامات یا نظرات کمک می کند ، تمام تلاش خود را برای توضیح و حمایت از بیانیه پایان نامه انجام دهد. شخصی سازی آن ، دستیابی به ایده های کوچکتر در ارتباط با موضوعات بزرگتر مانند دوستی ، مراقبت از دیگران ، اهداف حرفه ای ، خیریه ، چالش ها ، ورزش ، موسیقی ، هنر و غیره مهم است. ساختار هوشمندانه اجازه می دهد تا گفتگوها ، جزئیات زمانی یا حتی نقل قول ها ، در صورت وجود
    هنگام نوشتن قصد نامه یا تکالیف کاربردی ، بند بدن جایی است که دانش آموزان باید در مورد دستاوردهای شخصی صحبت کنند. با این وجود ، باید این کار را با لمس ادبی متفاوت انجام داد ، و گفت که چگونه این اتفاق افتاده است ، چه چیزی این امکان را ایجاد کرده یا چه درسهایی آموخته است. این روایتی انعکاسی است که خلاقیت را می طلبد ، گفتگویی که بیانگر شخصیت ، تجربیات ، مهارت ها و دانش است.
  • نتیجه گیری – قسمت آخر به اندازه مقدمه مهم است زیرا معمولاً پس از بسته شدن در حافظه خواننده باقی می ماند. اطلاعات مهم را با بیانیه پایان نامه جمع آوری کنید ، و توضیح دهید هر آنچه ممکن است به زبان ساده نامشخص باشد. دعوت به عمل ، مردم را به فکر فرو برد ، دروس مهم آموخته شده را به اشتراک بگذارند. هنگام نوشتن مقاله بیانیه شخصی ، به یاد داشته باشید که از کمیته پذیرش برای توجه تشکر می کنید.  

چگونه مقاله شخصی خود را بنویسیم

با فکر کردن در مورد چگونگی نوشتن مقاله شخصی برای دانشگاه ، اکثر دانشجویان با لیستی از مواردی که باید در آن قرار بگیرند گیر می کنند. از آنجا که اکثر دانشجویان از قبل با خلاصه مقاله تحقیق آشنا هستند ، اساتید دانشگاه آمریکایی همان رویکردی را پیشنهاد می کنند که شخص هنگام نوشتن تکالیف تحقیق کلاسیک در پیش می گیرد. همانطور که مقاله تشکیل شده است ، تحقیق ، کاوش ، طوفان مغزی را انجام دهید!

قالب مقاله شخصی الزامات خاصی ندارد جز آنچه می تواند توسط تخیل راوی محدود شود. اول از همه ، موضوع جذاب باید پیدا شود ، که بلافاصله ایده های اولیه را منعکس می کند. اگر پرستاری است ، توضیح دهید که چرا مهم است یا چه عواملی باعث انتخاب آن شده است. اگر این کار نوشتن تأملی در مورد یک رویداد اخیر است ، توضیح دهید که چرا شما را تحت تأثیر قرار داده است یا چه درسی انجام شده است. از خود بپرسید چرا مهم است ، چه سوالاتی  را می دیدید که پاسخ داده شده است. چنین مشق شب را به این فکر کنید که انگار یک مقاله خبری است که نویسنده قصد دارد خوانندگان را تحریک و تحت تأثیر قرار دهد. احساسی باشید ، منابع هوشمندانه را انتخاب کنید ، از منابع معتبر استفاده کنید!

درست مانند ضرورت قلاب جمله ، که اغلب نویسندگان را که نحوه شروع مقاله شخصی را محاسبه می کنند ، گیج می کند ، کاهش تمرکز نوشتن و جلوگیری از پراکندگی ایده ها روی کاغذ نیز مهم است. نوشتن را با استفاده از الگوهای کلی با پشتیبانی از آنها با جزئیات یا توضیحات در صورت لزوم ، به صورت ساختاری ادامه دهید. پاراگراف ها باید به طور منطقی به هم متصل شوند ، و همیشه باعث بسته شدن رویداد قبلی یا گذر زمان می شوند.

محبوب ترین اشتباهات در مقاله های شخصی

هنگام نوشتن مقاله ، دانش آموزان از خطاهای رایج در امان نیستند ، که بیشتر آنها با نیت خوب اتفاق می افتد ، یعنی هیچ آسیبی ندارد. با این وجود ، چندین نکته وجود دارد که باید بررسی شود در صورتی که دانشجو فقط قصد نوشتن دارد یا از قبل پیش نویس آماده دارد. اولاً ، حتی اگر می توان واقعیت های شخصی را نیز وارد کرد ، به این معنی نیست که اطلاعات حساس یا شکایات باید با جزئیات دردناک درباره موارد تجربه شده اجرا شود. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن در مورد شخص مشهوری که به شما الهام می بخشد ، مقاله را به شرح حال مختصر آن شخص تبدیل نکنید. این باید در مورد شما باشد!

برای اینکه ببینید مقاله شخصی چیست که به موفقیت دست می یابد ، بهتر است مواردی را ببینید که باید بررسی شوند:

  • عدم وجود سازمان – اگر ساختار ارائه ایده ها با گذشته و حال مخلوط به روش نامشخص مبهم باشد ، خوانندگان احساس سردرگمی می کنند ، و در واقع نمی دانند نویسنده از کجا آمده است. ایده ها را با توجه به اهمیت اهمیت سازماندهی کنید ، و آنها را با بیانیه های ارائه شده در پایان نامه اصلی مرتبط کنید.
  • مبحث تلخ و غیرتحریک کننده – موضوع باید در وهله اول برای نویسنده مرتبط ، انگیزنده و الهام بخش باشد زیرا اگر دانش آموز چیزی خسته کننده یا خیلی پیچیده را انتخاب کند ، به نظر مطمئن نمی رسد. تکالیف کتبی در نظر گرفته شده باید انگیزه مخاطب را حفظ کند و به نظر قانع کننده برسد. اگر چیزی را خوب می دانید ، آن را در لیست اولویت ها قرار دهید زیرا ایده موضوع طوفان فکری است.
  • ساختار ضعیف – به ویژه هنگام توصیف یک رویداد خاص ، آن را به صورت خلاصه در جایی که اطلاعات موجود یا معروف شناخته شده است ، تبدیل نکنید. در مواردی که باید به موضوعی ارجاع داده شود ، به یاد داشته باشید که از حقایق با اطلاعات موثق پشتیبانی کنید. با استناد به قوانین استاندارد قالب نوشتاری ، از نقل قول دقیق استفاده کنید. استدلالها را ساختارمند نگه دارید و همیشه یادآوری کنید که چه ارتباطی با شخصیت شما دارند.
  • Lexis نامناسب – زبان را در دستورالعمل های نوشتاری دانشگاهی نگه دارید. فقط در صورت حرفه ای یا مناسب بودن ، از واژگان خاص یا اصطلاحات خاص استفاده نکنید. از استفاده از زبان محاوره ای خودداری کنید.
  • اطلاعات جعلی – در هر صورت نیازی به نوشتن داستان نیست زیرا تمام اطلاعات ارائه شده باید واقعی باشد. مانند کارمند مشهور Google نباشید که جزئیات جعلی آموزش را ارائه داده است تا بعداً دفتر مرکزی این موضوع را کشف کند. خود باشید ، صادق ، صادق باقی بمانید ، هر دو طرف ضعیف و قوی را به وضوح بیان کنید. مردم را به ادامه مطالعه علاقه مند کنید!  
  • حقایق غیر قابل اعتماد – از مشارکت در پروژه های دانشگاهی ، آموزش ، خدمات خیریه تا جزئیات منحصر به فرد زندگی ، جلوگیری از واقعیت های غیر قابل اعتماد ، که ممکن است به طور جدی به شغل آکادمیک آینده آسیب برساند ، بسیار مهم است.
  • نقص در ویرایش – دلیل اینکه اکثر دانشجویان آمریکایی از خدمات ویرایش مقاله دانشگاه استفاده می کنند وجود دارد. تصحیح حرفه ای ، مانند آنچه موسسه چشم انداز ارائه می دهد ، بررسی دستور زبان ، استناد دقیق ، علائم علائم نگارشی ، واژه نویسی ، نکات سبک و موارد دیگر را تضمین می کند. همیشه کاغذ را در هر مرحله ویرایش کنید ، مطمئن شوید که فقط اطلاعات مهم باعث انتصاب نهایی می شوند.

چرا موسسه چشم انداز کمک می کند

آیا به دنبال مقاله نویسی فوری ، قابل اعتماد و بدون دزدی ادبی هستید؟ تو در جای درستی هستی! تیم موسسه چشم اندازمتشکل از نویسندگانی است که با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا با دقت انتخاب شده اند و حتی با سفارش های فوری کار می کنند! متخصص ترجیحی را براساس اعتبار ، بررسی کاربر یا موضوع انتخاب کنید ، که امکان ارتباط مستقیم را فراهم می کند. هیچ خطری در زمینه دزدی ادبی وجود ندارد زیرا هر مقاله از ابتدا نوشته شده است. علاوه بر این ، ما برای اطمینان از اینکه نتیجه نهایی انتظارات شما را برآورده می کند ، ویرایش مقاله رایگان و نامحدود و خدمات تصحیح دقیق را ارائه می دهیم.

پرسش و پاسخ انشا شخصی

مقاله شخصی باید شامل چه مواردی باشد؟

هنگام نوشتن یک مقاله شخصی ، از نظر ساختار ، باید شامل مقدمه ای با یک قلاب قدرتمند ، 3-5 پاراگراف از بدن و یک نتیجه گیری قوی باشد که مخاطب را به فکر وادار کند و یا اقدام به عمل کند. از نظر محتویات ، باید متفکرانه باشد ، اما بدون درج جزئیات بیش از حد شخصی ، خیلی فشرده نباشد. همیشه صدا و سبک خود را در آن بگنجانید.

چه چیزی یک مقاله شخصی خوب را ایجاد می کند؟

موضوع خوب انتخاب شده و ویرایش دقیق. بیشتر دانشجویان آمریکایی وقتی به روایت شخصی روی می آورند ، نقش تصحیح را دست کم می گیرند. آن را با صدای بلند بخوانید و ببینید آیا ابتدا منطقی است و به شما الهام می دهد. مقاله نویسی خوب مردم را به فکر وا می دارد و در صورت لزوم از ایده های ارائه شده با جزئیات ، عمق و شواهد قوی پشتیبانی می کند.

چگونه مقاله شخصی خود را می نویسید؟

صرف نظر از قصد ، طرح کلی روایت شخصی باید شامل قلاب قوی ، معرفی ایده موضوعی باشد که صحنه را تنظیم می کند و به دنبال آن بیانیه تز قدرتمندی ارائه می شود. حتی اگر صحبت از نوشتن بیانیه شخصی یا هدف از آن باشد ، هنوز یک تز خوب برای کمک به متقاعد کردن کمیته پذیرش در مورد اهداف حرفه ای انتخاب شده لازم است. ما همه این ظرایف را به عنوان یکی از خدمات حرفه ای نوشتن بیانیه شخصی می دانیم .

چگونه می توان مقدمه خوبی برای مقاله شخصی نوشت؟

مقدمه خوب همیشه با جملاتی قلاب شروع می شود که خواننده را مجبور به خواندن ادامه مطلب می کند. این باید چیزی باشد که مخاطب هدف از قبل نمی داند. ایده های موجود را معرفی کنید ، اما با احساسات ، جزئیات و تفکر متفاوت آن را انجام دهید. شامل تجربیات شخصی ، صحبت در مورد انگیزه شما در مورد موضوع خاص.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید