کاربردهای GIS در املاک و مستغلات

کاربردهای GIS در املاک و مستغلات

 

GIS می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد و یکی از این صنایع املاک و مستغلات است. علاوه بر نقشه برداری از مناطق در املاک و مستغلات ، GIS همچنین می تواند نقش مهمی در تجزیه و تحلیل فضایی و تعیین مکان مطلق مکان مورد نیاز داشته باشد.

1. مکان: GIS و بازارهای املاک و مستغلات هر دو در اطراف موقعیت مکانی قرار دارند. مکان جوهر داده های جغرافیایی است و در اولویت اصلی متقاضیان خانه و ملک است. داده های بازار GeothinQ حدس زدن از بین جدول ها و لایه های مختلف از منابع مختلف داده ها ، ارزش ها و معاملات زمین را مرتب می کند.

2. تجزیه و تحلیل مکانی: دسترسی به لایه های داخلی داده اطلاعات محکم و ارزشمندی را به مشتری شما ارائه می دهد. علاوه بر مکان یابی ملک ، و آنچه در اطراف آن اتفاق می افتد ، geothinQ به شما امکان می دهد تا از طریق داده های موجود جستجو و جستجو کنید ، به شما این قدرت را می دهد که به س questionsالات خاص مشتری خود پاسخ دهید و سناریوهای مربوط به نگرانی های مشترک مانند مناطق سیلاب و منطقه بندی بیش از حد .

3. فروش: با استفاده از geothinQ ، می توانید به سرعت آدرس ها را پیدا کرده و عواملی را که برای تصمیم گیری احتمالی خریدار ضروری هستند ، مانند مالکیت املاک ، ارزش و آخرین فروش ، کشف کنید.

4- ارتباط موثر / تجسم داده: در دنیای فزاینده فناوری محور ، تصاویر می توانند چیزهایی را برقرار کنند که یک ایمیل یا حتی یک مکالمه حضوری نمی تواند. GeothinQ به شما امکان می دهد جداول داده ها و نقشه های PDF یافته های دارایی را صادر کنید. ابزارهای گرافیکی نقشه شما را بیشتر برای نیازهای بینندگان شخصی می کنند. ابزار اندازه گیری به تعیین مختصات سطح زیر کشت ، مسافت و مکان کمک می کند. از geothinQ در تیم یا دفتر استفاده می کنید؟ به راحتی پین ها را برای مناطق مورد نظر رها کنید یا یادداشت ها ، عکس ها و پرونده ها را اضافه کنید تا سرنخ های خود را با همکاران خود به اشتراک بگذارید

5. ارتباط موثر / تجسم داده: به احتمال زیاد متخصصین املاک و مستغلات هشت ساعت در روز ، پنج روز در هفته پشت میز کار پیدا نمی شوند. شما به مکانی که مشتری هایتان هستند بروید و همچنین geothinQ نیز همین کار را می کنید. داده های ما بصورت سفارشی و در زمان واقعی از طریق تلفن همراه است – به شما این امکان را می دهد که هر زمان بخواهید از طریق رایانه لوحی ، تلفن هوشمند یا رایانه به آنها دسترسی داشته باشید و به آنها کمک کنید.

6. GIS انجام تجزیه و تحلیل بازار را بهتر می کند: تجزیه و تحلیل بازار یکی از مهمترین مراحل در عمل املاک و مستغلات است. فروش املاک و مستغلات در مقابل ارزیابی را در نظر بگیرید. تحقیقات لازم برای هر یک ممکن است در عمق متفاوت باشد ، اما هر دو نیاز به تجزیه و تحلیل فروش مقایسه ای در یک مکان خاص دارند. قبل از تجزیه و تحلیل ، تحقیقات تکمیلی در مورد املاک قابل مقایسه ای که اخیراً در منطقه ملک موضوع فروخته شده است ، انجام شده است.

7. نگاشت: سیستم های اطلاعات جغرافیایی داده ها را در پایگاه داده ذخیره می کنند و سپس بصورت تصویری در قالب نگاشتی نشان می دهند. افراد از مشاغل مختلف از نقشه ها برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. به عنوان مثال Google ، GPS ، در اینجا همه از نقشه ها برای استفاده مشترک استفاده می کنند.

8- برنامه ریزی و توسعه جامعه: GIS به ما کمک می کند تا دنیای خود را بهتر درک کنیم تا بتوانیم از پس چالش های جهانی برآییم. امروزه فناوری GIS به سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از قابلیت ها و نوآوری های جدید را در برنامه ریزی فراهم می کند.

9. شبیه سازی جمعیت: تسلط بر پویایی جمعی اشیا objects متقابل در پدیده های شهری در مقیاس خانوارهای فردی ، افراد و واحدهای املاک و مستغلات و در مقیاس های زمانی نزدیک به “زمان واقعی”.

10. قرار گرفتن در معرض نور خورشید: برداشت نور برای ارزیابی مناسب بودن نصب پانل های خورشیدی (فتوولتائیک) روی سقف ها با استفاده از مدل های سه بعدی شهر و اطلاعات هندسی مانند شیب ، جهت گیری و مساحت سقف.

 

 

26 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید