“من فکر نمی کنم موضوعی وجود داشته باشد که من به آن نه بگویم.”

برای آشنایی بیشتر کاربران با تیم خود و نزدیک کردن ما ، تصمیم گرفتیم بخش جدیدی از وبلاگ را باز کنیم که در آن با کارکنان خود مصاحبه می کنیم. ما می خواهیم به شما نشان دهیم که EduBirdie فقط یک وب سایت نیست. ما یک خانواده ، یک ارگانیسم واحد ، و یک تیم کامل پر از شخصیت های روشن و جذاب هستیم.
سلب مسئولیت: به دلایل حفظ حریم خصوصی ، EduBirdie مجاز نیست هویت کاربران و نویسندگان ما را فاش کند. هرچند داستان North Saint را جذاب تر نمی کند!

در مورد زندگی شخصی

نقل قول مورد علاقه شما چیست؟
“بگذارید شعر را مستقیماً وارد فلسفه کنیم و فلسفه را وارد زندگی روزمره خود کنیم. این بدان معناست که ما چیزها را به هم می ریزیم: خطوط را محو می کنیم. ما ایده های آشتی ناپذیر و افراد غیر محتمل را در کنار هم خواهیم آورد. مطلق گرایان پاکدامنی را گرامی می دارند ، ما دورگه. آنها آرزو می کنند همه را به یک هویت واحد تقلیل می دهیم. ما برعکس تلاش می کنیم: همه را به صد متعلق تقسیم کنیم. ” سه دختر حوا اثر الیف شافاک

کتاب مورد علاقه شما چیست؟
یکی از مورد علاقه من Anne of Green Gables اثر لوسی مود مونتگومری است. زیرا من هاله ای از بی گناهی آن را دوست دارم و دوست دارم مفهوم فرزندخواندگی به این زیبایی نمایش داده شود.

چگونه یک میلیون دلار خرج می کنید؟
سرمایه گذاری می کردم

با تجربه حرفه ای

شغل خود و نویسنده بودن را بیشتر دوست دارید؟
فرصتی که برای خواندن و یادگیری چیزهای جدیدی فراهم می کند که در غیر این صورت من آن را نداشتم.

شما در مشتریان خود به دنبال چه چیزی هستید؟
نگرش تعاونی.

جالب ترین موضوعی که برای نوشتن مقاله روی آن قرار داشتید چیست؟
جالب ترین موضوعی که من پیدا کردم یک تکلیف بود که از من می خواست کتابی در مورد دهه شصت در آمریکا بخوانم – این دیدگاه و بینش خیره کننده ای درباره جنبش های سیاسی و اجتماعی آن زمان ارائه می داد.

ابتدا کمی از خودتان برایمان بگویید. چه چیزی شما را وادار می کند؟
خوب ، شما می دانید که من یک نویسنده هستم اما چیزهای بیشتری در خودم دارم. یکی از سرگرمی های من شامل بدنسازی است – کار روی دو سر بازو ، سه سر ، شانه ، شانه ها و به طور کلی قدرت و استقامت. این امر از این نظر غیر معمول است که زنان معمولاً حتی هنگام تمرین روی تمرینات قدرتی به دنبال بازوهای بزرگ عضلانی نیستند. من شش روز در هفته تمرین می کنم و هر دو روز روی گروه های مختلف ماهیچه ای تمرکز می کنم تا مانع رشد آنها نشوم. من در حال حاضر با دمبل 10 پوند (10 کیلوگرم) تمرین می کنم – از 1 کیلوگرم بالا می روم. من آن را به صورت حرفه ای انجام نداده ام – تقریباً شبیه خواندن است – سرگرمی ای که هنوز در مسابقات و حرفه ای دنبال نکرده ام.

وای ، این واقعاً یک سرگرمی غیر معمول است. چگونه وارد بدنسازی شدید؟ چه چیزی شما را هدایت می کند؟
والدین من از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار بودند و پدرم نیز بدنسازی می کرد. وقتی او را در حال بزرگ شدن می بینم ، قدرت و توانایی او به من انگیزه می دهد تا کار روی بدنم را شروع کنم تا اگر بخواهم به اندازه پدرم قوی باشم.

آیا دوستان و خانواده شما از سرگرمی هایی مانند بدنسازی حمایت می کنند یا برای آنها غیر معمول است؟
خانواده من به نوعی خود را با این ایده وفق داده اند – در ابتدا ، آنها فکر می کردند که من از نظر جسمی خیلی به خودم فشار می آورم – اما اکنون پدر حتی به کارهایی که می توانم انجام دهم و ماهیچه هایم زیبا به نظر می رسد افتخار می کند. برای دوستان من ، این غیر معمول بود و هنوز هم هست. ما عادت نداریم ببینیم زنان مشغول بدنسازی هستند. ظاهراً فریم های شکننده “زنانه” راهی برای پیشروی هستند.

تا آنجا که من متوجه شدم ، شما معمولاً روی قسمت بالای بدن خود کار می کنید تا روی پاها. آیا دلیل خاصی برای آن وجود دارد؟
اوه ، بله – دلیلش دوباره پدرم است! از آنجا که او بیشتر روی قسمت بالای بدن خود کار می کرد – این همان چیزی است که من بزرگ شدم و فکر می کردم که منطقه اصلی تمرکز بدنسازی است.

آیا اینفلوئنسی وجود دارد که به شما انگیزه می دهد؟ شاید الگو باشد؟
بله ، هنوز پدرم است.

بیایید کمی تغییر حالت دهیم. چه چیزی شما را به نوشتن کشاند؟ نه به طور خاص نوشتن آکادمیک. آیا تا به حال سعی کرده اید برای خودتان چیزی مانند شعر ، داستان کوتاه بنویسید؟
من از صفحات نوشتن اینستاگرام درخواست هایی دریافت کردم و برای خودم داستان کوتاه نوشتم. خواندن مرا به نوشتن کشاند. از آنچه نویسندگان می توانند با کلمات انجام دهند و تاثیری که بر خوانندگان می گذارد متأثر شدم و می دانستم که می خواهم بنویسم. همچنین نوشتن به من کمک می کند تا جهان اطرافم را بیشتر بشناسم و بفهمم – مخصوصاً در مورد نگارش دانشگاهی.

آیا از زمانی که شروع به نوشتن دانشگاهی کرده اید تغییر کرده اید؟ چگونه؟
من از زمانی که نوشتن آکادمیک را شروع کردم ، بهتر شده ام. برای اولین بار ، این به مهارت های من تنوع بیشتری بخشیده است – نوشتن من دیگر فقط به مقالات محدود نمی شود. و برای دو نفر ، این دانش قبلی من را به شیوه ای آکادمیک عمیق تر در بسیاری از موضوعات از دین تا کامپیوتر گسترش داده است. با توجه به پیشینه ای که در آن نوشتم ، با هر قطعه ای که می نویسم رشد می کنم – و یادگیری هرگز آسان تر نبود!

چند سال است که به صورت آکادمیک می نویسید؟ آیا احساس می کنید دانش آموزان در این مدت تغییر کرده اند؟ آیا فکر می کنید مطالعه راحت تر از آنچه بود بود؟ چرا؟
من بیش از یک سال است که به صورت آکادمیک مشغول نوشتن هستم – با وقفه ای بین این امتحانات. من فکر می کنم تجربه من هنوز کمی محدود است زیرا تا کنون نمی توانم تغییرات محسوسی را در مقایسه با سال گذشته در دانش آموزان مشاهده کنم. من فکر می کنم مطالعه از دیدگاه دانش آموز راحت تر است. از آنجا که نوشتن آکادمیک از ما آنها را آزاد می کند تا بر آماده شدن برای آزمون ها و امتحانات خود تمرکز کنند.

کمی درباره دیگر سرگرمی های خود بگویید. دوست دارید اوقات فراغت خود را چگونه بگذرانید؟
هر زمان که آزاد باشم می خوانم. موضوعات سیاسی ، اجتماعی متداول ترین موضوعات من هستند.

سرگرمی های شما چگونه بر نوشتن شما تأثیر می گذارد؟ آیا تا به حال به شما کمک کرده است؟
سرگرمی خواندن قطعاً به نوشتن من کمک کرده است. تکرار موضوعات غیر مرتبط با زمینه من باعث می شود که پرداختن به موضوعات جدید و متفاوت کمتر دلهره آور باشد. همچنین در حین نوشتن ، تحقیق در مورد کل کتاب ها و وب سایت های بی پایان را آسان تر کرد.

هدف نهایی شما چیست یا می خواهید زندگی شما در 10 سال آینده چگونه باشد؟
یکی از اهداف نهایی من برای انجام در 10 سال این است که یک محقق/دانشمند/مخترع با یا بدون مدرک دکترا باشم. مسیر

اگر بتوانید همین الان یک چیز را تغییر دهید ، آن چه چیزی بود؟
اگر بتوانم همین حالا چیزی را با جهان تغییر دهم ، شکاف طبقاتی اجتماعی- اقتصادی بین همه مردم را از بین می برم.

5 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید